logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)
69/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Blackening 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی سیاه شدن با کیفیت عالی

دانلود فیلم سیاه شدن دوبله فارسی The Blackening 2023
دانلود فیلم سیاه شدن دوبله فارسی The Blackening 2023

 

 

سیاه شدن (به انگلیسی: The Blackening) یک فیلم کمدی سیاه آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی تیم استوری و نویسندگی تریسی الیور و دواین پرکینز است که بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام در سال ۲۰۱۸ توسط گروه کمدی ۳ پیت ساخته شده است. پرکینز، گریس بایرز، جرمین فاولر، ملوین گرگ، ایکس مایو، آنتوانت رابرتسون، سینکوا والز، جی فاروآ و ایوان اورجی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. داستان فیلم که در ژوئن 19 اتفاق می‌افتد، گروهی از دوستان سیاه‌پوست را دنبال می‌کند که در حالی که در کابینی در جنگل اقامت داشتند، هدف یک قاتل نقابدار قرار می‌گیرند.

فیلم سیاه شدن در ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۲ در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو نمایش داده شد و در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ توسط Lionsgate در ایالات متحده و در ۲۳ اوت ۲۰۲۳ توسط یونیورسال پیکچرز در بریتانیا به نمایش درآمد. این فیلم ۱۷ میلیون دلار فروخت و نقدهای کلی مثبتی دریافت کرد و منتقدان به طنز فیلم‌های ترسناک و کلیشه‌های قومی اشاره کردند.

مورگان و شاون به کلبه‌ای در جنگل می‌رسند و قصد دارند روز ژوئن را با گروه دوستانشان جشن بگیرند. در زیرزمین، این زوج یک بازی رومیزی به نام «سیاه شدن» را پیدا می‌کنند که یک کاریکاتور سامبو سیاه کوچولو نژادپرستانه را نشان می‌دهد.

ناگهان چراغ ها خاموش می شود و صدایی مرموز از زوج می خواهد که بازی کنند. شاون به یک سوال اشتباه پاسخ می دهد و بلافاصله با یک تیر به گردن کشته می شود. مورگان سعی می کند فرار کند اما دستگیر می شود.

روز بعد، لیزا، آلیسون و دیوین راهی کابین می‌شوند و درباره اینکه کینگ دوست پسر سابق لیزا، ننامدی را برای جشن‌های آخر هفته بیاورد، صحبت می‌کنند. شانیکا در راه رفتن به کابین با یکی از همکلاسی های سابقش به نام کلیفتون در پمپ بنزین برخورد می کند که نشان می دهد او نیز به گروه می پیوندد.

قبل از رفتن، شانیکا از کارمندی که از نظر چهره مخدوش شده که به طرز تهدیدآمیزی در کنار او ایستاده است، عصبی می شود. هنگامی که گروه با هم جمع می شوند، متوجه می شوند که رنجر وایت به آنها اجازه ورود نمی دهد. پس از حل و فصل اختلاف، دوستان شروع به راه اندازی یک شب مهمانی می کنند.

پس از شروع نوشیدنی ها، مواد مخدر و بازی ها، گروه سوال می کند که چه کسی به طور خاص کلیفتون را دعوت کرده است. پس از خاموش شدن دوباره چراغ‌ها، دوستان به دنبال جعبه برق می‌روند، اما با بازی The Blackening با قطعات بازی مرتبط با شخصیت‌شان مواجه می‌شوند. صدا با آنها صحبت می کند و نشان می دهد که او مورگان را زندانی نگه می دارد.

صدا دوستان را وادار می کند تا برای نجات مورگان بازی را انجام دهند و با پرسیدن سوالات بی اهمیت در مورد فرهنگ آفریقایی-آمریکایی شروع می شود. متأسفانه، دوستان نمی توانند به اندازه کافی به یک سوال در مورد همه بازیگران سیاه پوستی که مهمان سریال Friends و مورگان حمله شده اند پاسخ دهند.

به آنها دستور داده شده است که یکی از خودشان را قربانی کنند که بر اساس آنها «سیاه ترین» است. کمترین سیاه پوست قربانی خواهد شد. هر کدام از آنها دفاع خود را مطرح می کنند، اما همه پس از اینکه کلیفتون اعتراف کرد که در هر دو انتخابات به دونالد ترامپ رای داده، به انتخاب خود می پردازند.

کلیفتون بیرون می رود و قاتل با تیر به سینه اش شلیک می کند. وقتی دوستان از اتاق آزاد می شوند، سعی می کنند به دنبال مورگان بروند و کمک پیدا کنند. علیرغم اینکه بهتر می دانند، آنها با ایده آلیسون برای جدایی موافق هستند.

او با کینگ و شانیکا می رود در حالی که دیوین باید با لیزا و ننامدی برود. سه نفر آخری در نهایت با رنجر وایت برخورد می کنند، که حاضر است به آنها کمک کند تا زمانی که قاتل با یک تیر به گردن او شلیک کند.

آلیسون، کینگ و شانیکا با قاتل روبرو می شوند و سه نفر موفق می شوند بر او چیره شده و او را بکشند. آنها نقاب او را برمی دارند و متوجه می شوند که این منشی است که شانیکا در پمپ بنزین دیده است. لیزا، ننامدی و دیوین با قاتل دومی روبرو می‌شوند، قبل از اینکه لیزا مغزش را وارد کند.

دوستان به اتاق دیگری می روند که در آنجا جسد رنجر وایت و کلیفتون را پیدا می کنند، فقط برای اینکه دومی بیدار شود و خود را به عنوان مغز متفکر نشان دهد. او گروه را سرزنش می‌کند که وقتی در دانشگاه همدیگر را می‌شناختند، همیشه به میزان «سیاهی» او شک می‌کردند، با این شک به حادثه‌ای منجر شد که او به شدت مشروب خورد و در نهایت یک زن را هنگام رانندگی در جاده به قتل رساند.

پس از گذراندن چهار سال زندان برای DUI، او تمام شب را به عنوان انتقام سازماندهی کرد و آماده می شود تا دیگران را قبل از انداختن آنها در چاهی که اجساد شاون و مورگان را در آنجا انداخته، بکشد. دوستان قبل از لگد زدن او به چاه تا مرگ ظاهری اش مبارزه می کنند.

با فرا رسیدن صبح، دوستان در تماس با پلیس برای کمک شک دارند. به توصیه دیوین، آنها به جای آن با آتش نشانی تماس می گیرند، فقط برای اینکه آنها را با شلنگ اسپری کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم سیاه شدن دوبله فارسی The Blackening 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!