logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Dil Bechara 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم Dil Bechara دل بیچاره سال 2020

 دانلود فیلم Dil Bechara 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم Dil Bechara 2020 با دوبله فارسی

دل بیچاره Dil Bechara (ترجمه. قلب بی پناه) یک فیلم عاشقانه هندی زبان هندی زبان است که در سن 20 سالگی به کارگردانی موکش چابرا در اولین کارگردانی خود به کار می رود. این فیلم بر اساس رمان جان گرین در سال 2012 به نام گسل در ستاره های ما ساخته شده است. فیلمنامه اصلی نوشته شده توسط Scott Neustadter و Michael Weber توسط Shashank Khaitan و Suprotim Sengputa برای فیلم اقتباس شده است. با بازی سوشانت سینگ راجپوت و سانجانا سانقی در نقش های اصلی ، هر دو نقش درجه بندی بیماران سرطانی ترمینال را شامل می شوند.

که توسط استودیوی فاکس استار تولید شده است ، در سال 2014 حقوق اقتباس هند را به دست آورد و پس از آن به مدت چهار سال تحت مجموعه انتخاب بازیگران و فیلمنامه قرار گرفت. فیلمبرداری با عنوان “Kizie Aur Manny” تا اواخر ژوئن 2018 آغاز شد. این فیلم در سراسر جامدشپور و رانچی با برنامه های پراکنده در بمبئی فیلمبرداری شد. به غیر از آخرین مورد در پاریس ، فرانسه. موسیقی متن و موسیقی متن اصلی توسط A. R. Rahman ساخته شده است ، و متن آن توسط Amitabh Bhattacharya ساخته شده است. فیلمبرداری و تدوین به ترتیب توسط Setu و Aarif شیخ انجام شد.

اکران تئاتری Dil Bechara به دلیل تأخیر در مراحل پس از تولید و شیوع همه گیر Covid-19 رنج برد. دلایل قبلی و نابودی نابهنگام راجپوت خواستار انتشار OTT از طریق Disney + Hotstar در 24 ژوئیه 2020 شد. به عنوان ادای احترام به وی ، فیلم بدون اشتراک در هند و کشورهای منتخب بر روی سیستم عامل قابل دسترسی شد. این فیلم با استقبال هیستریک تماشاگران روبرو شد زیرا نشانه های احساسی مرگ با به تصویر کشیدن مانی (راجپوت) در حلقه برای زندگی بازیگر واقعی شد. با این حال ، نقدهای متفاوتی از منتقدان فیلم دریافت کرد که زمان اجرا و شخصیت پردازی ها را تحسین می کردند اما عدم عمق عاطفی ، انسجام ، فیلمنامه گاه به گاه و کارگردانی را تحسین می کردند.

کیزی باسو هنگام ملاقات با امانوئل ‘مانی’ راجکومار جونیور ، که قبلاً از استئوسارکوم رنج می برد و در حال بهبود است ، در حال مبارزه با سرطان تیروئید است. مانی و دوستش جی پی که از گلوکوم رنج می برد و از یک چشم نابینا است ، با الهام از فیلم های راجینیکانت در حال ساخت یک فیلم هستند. مانی از کیزی دعوت می شود که به عنوان رهبر زن شناخته شود. این دو به دلیل عشق او به فیلم های Rajnikanth و عشق او به موسیقی ، به ویژه یک آهنگ ناقص توسط ترانه سرا بازنشسته Abhimanyu Veer (خان) پیوند دارند. کیزی و مانی هنگام فیلمبرداری صحنه هایی برای فیلم جی پی ، به تدریج عاشق یکدیگر می شوند. آنها تصمیم می گیرند که “سری” ، کلمه تامیل “خوب” ، کلمه مخفی خود باشد که به آنها کمک می کند به خاطر بسپارند که همه چیز در زندگی خوب است و مثبت می مانند. پس از یک عمل ، جی پی چشم دوم خود را از دست می دهد و او را کور می کند.

یک روز ، مانی به کیزی اطلاع می دهد که موفق شده است آبهیمانیو ویر را ردیابی کند و با او در تماس باشد. كیزی از طریق ایمیل به ویر پاسخ می دهد كه می تواند برای پاسخگویی به س questionsالاتش در پاریس به ملاقات او برود. کیزی و مانی والدین کیزی را متقاعد می کنند که به آنها اجازه دهند که سفر را انجام دهند ، با این شرط که مادر کیزی به آنها بپیوندد. همانطور که آنها در حال آماده سازی برای سفر هستند ، سرطان کیزی بدتر می شود و وی در بیمارستان بستری می شود.

پس از بهبودی ، او ضعیف شده و در ابتدا از مانی فاصله می گیرد اما بعدا تسلیم می شود. آنها برای دیدار از آبهیمانیو به پاریس می روند ، که معلوم است هیچ پاسخ قاطعی ندارد و کیزی را ناامید می کند. اندکی پس از آن ، مانی به کیزی اطلاع داد که سرطان وی دوباره برگشته و اکنون در حال جبران است.

با بدتر شدن سلامتی مانی ، کیزی او و جی پی را متقاعد می کند تا فیلم را تمام کنند. سپس مانی JP و Kizie را به مراسم تشییع جنازه خود دعوت می کند ، جایی که آنها مداحی هایی را که هر دو آماده کرده اند ارائه می دهند. مانی دو روز بعد درگذشت و نامه ای برای كیزی گذاشت و توضیح داد كه او ترانه ویر را برای او تمام كرده و حتی ویر را متقاعد كرده است كه به او كمك كند تا آهنگ را تمام كند. اولین نمایش فیلم JP در یک تئاتر روباز آغاز می شود ، جایی که کیزی و جمعیت احساساتی می شوند. در صحنه آخر فیلم ، مانی دیوار چهارم را می شکند و مستقیماً با کیزی صحبت می کند ، که او جواب “سری” را می دهد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Dil Bechara 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!