logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
73
89%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Creed III 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کرید 3 2023 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کرید 3 دوبله فارسی Creed III 2023
دانلود فیلم کرید 3 دوبله فارسی Creed III 2023

کرید III یک فیلم درام ورزشی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازی مایکل بی جردن (در اولین کارگردانی‌اش) بر اساس فیلمنامه‌ای از کینان کوگلر و زک بیلین است. این دنباله Creed II (2018)، سومین فیلم از سری فیلم‌های Creed و نهمین فیلم در سری فیلم‌های Rocky است. تسا تامپسون، جاناتان میجرز، وود هریس، میلا دیویس کنت، فلوریان مونته‌آنو و فیلیسیا رشاد نیز در این فیلم بازی می‌کنند. در این فیلم، آدونیس کرید (جردن) بوکسور کارکشته و به تازگی بازنشسته شده با دوست دوران کودکی خود و اعجوبه بوکس سابق خود دامیان اندرسون (مجرز) رو در رو می شود.

سومین فیلم کرید 3 در سپتامبر 2019 در کنار بازگشت جردن به طور رسمی معرفی شد. او همچنین تایید شد که اولین کارگردانی خود را در اکتبر 2020 انجام خواهد داد. بزرگان و بقیه بازیگران بین نوامبر 2021 و سپتامبر 2022 به آن ملحق شدند. Creed III اولین فیلم از این مجموعه است که سیلوستر استالونه را در نقش راکی ​​بالبوآ مجدداً بازی نمی‌کند، اگرچه او به عنوان تهیه‌کننده در کنار رایان کوگلر که در داستان فیلم نقش داشته است، شناخته می‌شود. عکاسی اصلی در ژانویه 2022 آغاز شد و تا آوریل همان آوریل ادامه داشت و مکان های فیلمبرداری شامل لس آنجلس، تامپا و جورجیا بود.

کرید 3 اولین بار در 9 فوریه 2023 در مکزیکوسیتی اکران شد. سپس در 3 مارس در ایالات متحده به عنوان اولین فیلم توزیع شده توسط Metro-Goldwyn-Mayer پس از خرید آن توسط آمازون اکران شد و اولین فیلم توزیع شده توسط MGM است. از زمان مبارزه با خانواده من (2019) لوگوی انتشار هنرمندان متحد را نداشته باشید. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و بیش از 258 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

در سال 2002 در لس آنجلس، یک آدونیس “دونی” کرید جوان به همراه بهترین دوستش، قهرمان دستکش طلایی، دامیان “دیاموند دیم” اندرسون، مخفیانه به بیرون می رود تا رقابت او را در یک مسابقه بوکس زیرزمینی تماشا کند. پس از پیروزی دام، او به دانی در مورد آرزوهای خود برای حرفه ای شدن و قهرمان شدن در جهان می گوید. در طی یک مسیر انحرافی در یک مشروب فروشی، دانی به طور ناگهانی به مردی به نام لئون حمله می کند و در حالی که دانی فرار می کند، دیم دستگیر می شود.

در روزگار کنونی، دانی از بوکس بازنشسته شده است تا روی همسرش بیانکا و دخترشان آمارا تمرکز کند، که از آن زمان اختلال شنوایی آنها باعث شده تا خانواده به زبان اشاره آمریکایی مسلط شوند. دانی آکادمی بوکس دلفی را با تونی “دوک کوچولو” اورز جونیور اداره می کند و در حال تبلیغ شاگرد خود، قهرمان جهان فلیکس “ال گوئررو” چاوز، در مسابقه ای با ویکتور دراگو است. در حالی که آن دو شاهد رو به زوال سلامتی مادر خوانده دانی، مری-آن، آمارا آرزوی تبدیل شدن به بوکسوری مانند دانی را دارد، که او را به خاطر مشت زدن به دانش آموز دیگری در مدرسه به دردسر می اندازد.

دیم که از زندان آزاد می شود، دوباره با دانی ارتباط برقرار می کند و تمایل خود را برای از سرگیری حرفه بوکس خود به اشتراک می گذارد. دانی با اکراه دام را به ورزشگاه دعوت می کند، اما حضور او باعث تحقیر چاوز و دوک می شود. دیم بعداً از خانه دونی دیدن می کند، جایی که با خانواده اش ملاقات می کند و دوران با هم در یک خانه گروهی را بازگو می کند، داستانی که بیانکا هرگز نشنیده بود. به طور خصوصی، دیم از چاوز درخواست ضربه زدن به عنوان قهرمانی می کند، اما دانی قبول نمی کند. پس از اینکه دراگو توسط یک مهاجم ناشناس در یک مهمانی برای شرکت ضبط بیانکا مورد حمله قرار می‌گیرد، که در مورد توانایی او برای شرکت در مبارزه آینده‌اش تردید ایجاد می‌کند، دانی دیم را به عنوان جایگزین دراگو معرفی می‌کند. دام قهرمانی بی چون و چرای سنگین وزن را در مبارزه با چاوز به دست می آورد.

پس از مسابقه، دانی مضطرب به دیدار مری آن می رود، که به او نامه هایی را نشان می دهد که دیم برای دانی در زندان نوشته بود و به دلیل اینکه معتقد بود او تأثیر بدی دارد، از او دوری می کرد. یکی از نامه ها حاوی تصویری است که دیم را با یکی از زندانیان نشان می دهد که دانی او را به عنوان مهاجم دراگو می شناسد. دانی که متوجه شد دیم حمله را سازماندهی کرده است، با او روبرو می‌شود و دیم اعتراف می‌کند که او را دستکاری کرده است تا ضربه‌ی عنوان را بگیرد. دانی نمی‌تواند با بیانکا درباره گناهش نسبت به دیم که از شهرت تازه به دست آمده لذت می‌برد و علناً به دونی تهمت می‌زند به عنوان کلاهبرداری که به او پشت کرده است، صحبت کند.

مری آن دوباره دچار سکته مغزی می شود و می میرد. پس از تشییع جنازه او، دانی در مورد شب دستگیری دیم به بیانکا اعتراف می کند و نشان می دهد که لئون قبل از اینکه به فرزندخواندگی بپذیرد، مراقب بدسرپرست در خانه گروهی آنها بوده است. پس از حمله دانی به لئون در مشروب فروشی، نزاع متعاقب آن با دوستان لئون باعث شد تا دیم اسلحه بکشد. پس از دستگیری دیم، دانی هرگز از سر گناه با دیم تماس نگرفت.

با تشویق بیانکا، دانی تصمیم می گیرد از دوران بازنشستگی خارج شود و دام را برای قهرمانی به چالش می کشد، که او قبول می کند. پس از تمرین با دوک و یک دراگو بهبود یافته، دانی در “نبرد لس آنجلس” در استادیوم داجر با دیم روبرو می شود. در یک ماجرای طاقت فرسا و مساوی، دانی تصوراتی از خانه ی بدسرپرست خود و زندگی دیم در زندان دارد که منجر به شکست در راند نهایی می شود. دانی برای پیروزی در مسابقه و به دست آوردن قهرمانی، دام را ناک اوت می کند. پس از آن، دانی با دیم آشتی می کند، و هر دو نفر اعتراف می کنند که تقصیر دیگری نبوده است. دانی به بیانکا و آمارا در رینگ در استادیوم خالی می‌پیوندد، جایی که وانمود می‌کند با آمارا بوکس می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کرید 3 دوبله فارسی Creed III 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!