logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
65
84%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Pinocchio 2019 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم پینوکیو 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پینوکیو Pinocchio 2019
دانلود فیلم پینوکیو Pinocchio 2019

 

نام رفارسی : پینوکیو

 

 

ژپتتو ، یک نجار فقیر ایتالیایی ، با نگاهی به تئاتر عروسکی مانگیا فوکو ، تصمیم می گیرد یک عروسک چوبی برای گردش در این کشور و درآمد خود بسازد. وی به دوست و همکارش Mastro Cherry می رود تا از او بخواهد یک تکه چوب برای کار روی آن کار کند. گیلاس ، با وحشت از یک چوب ظاهراً زنده ، آن را به Geppetto هدیه می دهد و او شروع به ساخت عروسکی می کند ، که تصمیم می گیرد نام آن را “Pinocchio” بگذارد. در طی فرایند ، گپتتو متوجه می شود که پینوکیو زنده و احساساتی است و تصمیم می گیرد که او را به عنوان پسرش ببرد ، اما عروسکی ، حالا که جسمی دارد که بتواند آزادی خود را ابراز کند ، شروع به دویدن در خارج می کند و به خانه برمی گردد در حالی که گپتتو به دنبال او است. در تمام شهر هم اتاقی Geppetto ، صد ساله Talking Cricket ، سعی می کند با ارائه توصیه هایی به او ، به پینوکیو کمک کند ، اما عروسک عروسک با توجه به اینکه او را اذیت می کند ، چکش می اندازد تا او را خاموش کند.

بعداً ، گپتتو به جای خود برمی گردد و پینوکیو را با پاهایش سوزانده می یابد ، زیرا او در نزدیکی خاکستر دودکش به خواب رفته بود و پس از بازسازی آنها ، او را برای انجام اعمال خود ببخش. برای آموزش او ، Geppetto ژاکت خود را برای خرید یک کتاب ABC پینوکیو می فروشد. عروسک خیمه شب بازی ، تحت تأثیر این فداکاری قرار گرفت و در روز اول مدرسه خود به سر می برد. با این حال ، اهداف خوب او توسط تئاتر عروسکی منحرف شده است ، که او برای خرید بلیط اقدام به فروش کتاب می کند. در تئاتر عروسک های دیگر متوجه پینوکیو در تماشاگران می شوند و او را دعوت می کنند که روی صحنه بیاید ، بی تاب برای دیدار با برادر جدید خود. خشمگین که نمایش وی به بالادست رفت ، عروسک خیمه شب بازی Mangiafuoco در کاروان خود پینوکیو را قفل می کند و شهر را ترک می کند. در شب ، Mangiafuoco قصد دارد از پینوکیو به عنوان هیزم برای پخت و پز شام خود استفاده کند. پینوکیو التماس می کند که توله سگ را آزاد کند تا به خانه برگردد و از پدرش به خانه بازگردد ، قطعاً نگران بازگشت او نبود. Mangiafuoco ، با احساس عطسه و عطسه ، تصمیم می گیرد که او را رها کند و تصمیم می گیرد عروسک دیگری را در جای خود بسوزاند: با این حال ، پینوکیو نمی پذیرد که کسی باید برای فاجعه ای که انجام داده است بپردازد و مجازاتش را می پذیرد. از عمل پینوکیو با تعجب ، مانگیافوکو اجازه می دهد تا برود و با ابراز تاسف برای گپپتو ، وی پنج سکه طلا به او می دهد تا به نجار بدهد.

روز بعد ، پینوکیو به خانه برمی گردد ، اما در طول راه او با روباه و گربه ای روبرو می شود ، که با جذب سکه ها ، پیشنهاد می کند که پینوکیو باید سعی کند تا آنها را در مزرعه معجزات ، مکانی که در آن درختچه جوانه خواهد زد ، کاشت. پر از پول پینوکیو ، که از ایده ثروتمند شدن برخوردار است ، به خودش اجازه می دهد تا این دو نفر را به سمت میدان معجزات ، واقع در سرزمین بوف بوف ، همراهی کنند. بنابراین این سه نفر ، با هزینه پینوکیو ، در یک میخانه غذا خوردن را متوقف می کنند و پس از توافق برای از سرگیری سفر در نیمه شب ، گربه و روباه از عروسک جدا می شوند و می گویند که باید برای یافتن یک خویشاوند بیمار پیدا کنند. بنابراین ، پینوکیو سفر را مجدداً از سر می گیرد و با نادیده گرفتن هشدارهای Talking Cricket ، وارد جنگل می شود و با دو قاتل سرپوش دار (گربه و روباه) برخورد ناخوشایندی دارد. پینوکیو چهار سکه باقی مانده را در دهان خود پنهان می کند و سعی می کند فرار کند ، اما گرفتار و آویخته شده بر روی درخت است.

این عروسک توسط یک پری جوان موی آبی نجات پیدا می کند که وی توسط پزشکان (از جمله Talking Cricket) به وی مراجعه کرده است. پینوکیو از نوشیدن دارو امتناع می ورزد ، تا اینكه از ترس آن را از بین ببرد تا از بین برود و در یك تابوت كه توسط گروهی از خرگوش ها قرار گرفته بود ، ترسیده شود. پس از بهبودی ، از پینوکیو سؤال می شود که چرا او در جنگل بوده و در خانه یا مدرسه نیست. خجالت زده ، دروغ می گوید ، اما بینی اش با هر دروغی که می گوید طولانی می شود ، تا اینکه پری مجبور شود برای کوتاه کردن بینی خود ، گله ای از دارکوب را احضار کند. پری با پینوکیو دوست می شود و او را برای اتحاد مجدد با ژپتو می فرستد. با این حال ، در راه بازگشت به خانه ، پینوکیو بار دیگر با روباه و گربه ملاقات می کند که با دیدن اینکه نقشه آنها شکست خورده است ، به طرح اصلی می چسبد و او را متقاعد می کند که به میدان معجزات برود. پینوکیو ، که به محل رسید ، سکه ها را کاشت و برای گرفتن مقداری آب می رود. در این بین ، روباه و گربه سکه ها را سرقت می کنند و فرار می کنند. با کشف این سرقت ، پینوکیو برای گزارش این واقعیت به دادگاه محلی فرار می کند ، اما از آنجا که عدالت به نفع بی گناهان در بارون بوف نیست ، به حبس ابد محکوم می شود ، اما با گفتن اینکه قبلاً مرتکب جرم شده است ، می تواند تبرئه شود. سپس منتشر شد

پینوکیو به خانه خود باز می گردد اما از طریق همسایگانش متوجه می شود که گپپتو برای یافتن همه جا به جستجوی او رفته و تصمیم به ادامه جستجوی خود در خارج از کشور در آمریکا گرفته است. پینوکیو به بندر می رسد و خود را به دریا می اندازد تا گپپتو را پیدا کند ، اما در جزیره زنبورهای مشغول ناموفق است و با کشتی بارگیری می شود. خوشبختانه برای او ، پینوکیو توسط یک زن نجات می یابد ، کسی که جزء پری آبی در قالب بزرگسالان نیست. پینوکیو همچنین می خواهد بزرگسالی شود و پری قول می دهد اگر تحصیل کند و به خوبی رفتار کند ، او را به یک پسر واقعی تبدیل می کند. در مدرسه ، پینوکیو با Candlewick ، ​​پسری شیطانی و نافرمان که او را دعوت می کند به همراه او به Toyland برویم ، دوستانه می کند ، جایی که کودکان می توانند در تمام طول روز از آن لذت ببرند بدون اینکه مدارس یا بزرگسالان سرگرمی خود را خراب کنند. پینوکیو که در ابتدا بی نتیجه بود ، او را دنبال می کند و در پایان ، پس از گذراندن یک روز سرگرمی در Toyland ، هر دو به الاغ تبدیل می شوند. مالک خرها را می فروشد و پینوکیو به سیرک فروخته می شود که مجبور به اجرای نمایش های آکروباتیک می شود ، اما روزی با توجه به پری در مخاطب ، خودش را گشت می زند و فلج می کند. مدیر سیرک تصمیم می گیرد که او را در دریا غرق کند و سپس از پوست خود برای طبل استفاده کند. پریو در حالی که در آب است ، ماهی های زیادی را جمع می کند که پوست خر ادم پینوکیو را لکه دار می کنند و او را به حالت عادی باز می گردانند.

عروسک عروسک پس از رهایی از کارگردان ، شروع به شنا کردن ادامه جستجوی پدر می کند ، تا زمانی که توسط سگ ماهی وحشتناک قورت داده شود. در داخل هیولا دریا ، پینوکیو ابتدا با یک تن صحبت صحبت می کند و به خوشحالی فراوان پدر خود را پیدا می کند. این دو ، با بهره گیری از آسم سگ ماهی ، که او را مجبور به خوابیدن با دهان باز می کند ، به همراه تن تن از دهان خود فرار می کنند ، که آنها را برای ساحل همراهی می کند. در جستجوی مکانی برای استراحت ، پینوکیو و گپتتو خانه ای متروکه را پیدا می کنند و به قصد شفای پدرش که از سفر دریا مریض شده است ، پینوکیو توسط یک کشاورز استخدام می شود تا شیر برای پدرش بدست آورد. پینوکیو همچنین دوباره با روباه و گربه ملاقات می کند ، اکنون به شدت کاهش یافته و دیگر به صورت جعلی از کار افتاده است و فرصتی برای مسخره کردن و نادیده گرفتن عذرخواهی آنها را از دست نمی دهد. پینوکیو برای کمک به پدرش تا زمانی که بهبود یابد ، به کار و درس خواندن ادامه می دهد و بعداً ، پری از وی در مزرعه بازدید می کند و آرزوی خود را اعطا می کند. پینوکیو به پدرش به خانه باز می گردد و به او نشان می دهد که او پسر واقعی شده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پینوکیو Pinocchio 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!