logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Outside The Wire با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی خارج از سیم با کیفیت عالی

دانلود فیلم Outside The Wire 2021
دانلود فیلم Outside The Wire 2021

خارج از سیم یک فیلم علمی تخیلی آمریکایی محصول 2021 به کارگردانی میکائیل هافستروم است. در آن آنتونی مکی (که به عنوان تهیه کننده فیلم نیز فعالیت می کند) به عنوان یک افسر اندروید بازی می کند که با یک خلبان هواپیمای بدون سرنشین (دامسون ادریس) برای جلوگیری از یک فاجعه جهانی کار می کند. امیلی بیچام ، مایکل کلی و پیلو آسبوک نیز بازی می کنند. این فیلم توسط نتفلیکس در 15 ژانویه 2021 منتشر شد.

در سال 2036 ، یک مداخله نظامی از مزدوران روسی ، ایالات متحده را به استقرار نیروهای حافظ صلح در آنجا سوق می دهد. در طی یک عملیات ، تیمی از تفنگداران دریایی ایالات متحده و “Gumps” (سربازان رباتیک) در کمین هستند. خلبان پهپاد یکم هارپ که از فرمان مستقیم سرپیچی نمی کند ، یک موشک Hellfire را در یک حمله هواپیمای بدون سرنشین علیه یک پرتابگر مشکوک دشمن مستقر می کند ، دو نفر از تفنگداران دریایی را می کشد اما 38 نفر باقی مانده را نجات می دهد. به عنوان مجازات ، هارپ – که هرگز شخصاً در منطقه جنگی خدمت نکرده است قبل از آن – به قرارگاه ناتانیل ، پایگاه عملیاتی ایالات متحده در اوکراین فرستاده می شود ، جایی که او به کاپیتان لئو منصوب می شود ، که نشان می دهد او مخفیانه یک فوق العاده سرباز آندروید بسیار پیشرفته و آزمایشی است که به عنوان یک افسر نظامی غیرمترقبه انسان نقاب بازی می کند.

دانلود فیلم Outside The Wire 2021
دانلود فیلم Outside The Wire 2021

هارپ و لئو مأموریت خود را آغاز کردند تا از تحت کنترل تحویل واکسن ها به یک اردوگاه پناهندگان ، ویکتور کووال ، تروریست طرفدار روسیه جلوگیری کنند تا بتوانند شبکه ای از سیلوهای موشکی هسته ای دوران جنگ سرد را کنترل کنند. در راه ، کاروان آنها به حمله گزارش شده به یک کامیون کمک دوستانه پاسخ می دهد ، که منجر به درگیری بین تفنگداران آمریکایی و افراد مسلح محلی می شود. پس از اینکه “گامپ” محلی را که “سنگ” را به “گامپ” پرتاب کرد “پیش خواند” (بخوانید: شلیک می کند) ، کاپیتان لئو موفق می شود با دادن محتویات کامیون کمک به محلی برای حل مسالمت آمیز مذاکره کند. با این حال ، شورشیان طرفدار روسیه در کمین مردم محلی جمع شده و تفنگداران آمریکایی قرار دارند که منجر به درگیری آتش می شود. این امر لئو و یک هارپ عصبی را مجبور می کند که با پای پیاده به اردوگاه پناهندگان بروند ، در حالی که تفنگداران آمریکایی برای درگیر کردن شورشیان عقب مانده اند.

دانلود فیلم Outside The Wire 2021
دانلود فیلم Outside The Wire 2021

پس از رسیدن به محوطه پناهندگان ، لئو و هارپ توسط یک شورشی با استفاده از یک اسلحه تیرانداز مورد اصابت گلوله قرار می گیرند و در نتیجه چند غیرنظامی کشته می شوند ، اما آنها را گم می کنند. هارپ قبل از رها کردن وی برای کشته شدن توسط گروه جمع شده ، که مزاحم هارپ است ، شاهد شکنجه شدن لئو برای اطلاع از شورشیان است. لئو و هارپ با صوفیا ، رهبر مقاومت ، در یك پرورشگاه تماس می گیرند. وی به هارپ گفت كه حملات هواپیماهای بدون سرنشین آمریكایی مسئول مرگ بسیاری از والدین یتیم است و باعث ناراحتی بیشتر وی می شود. سوفیا آنها را به یک فروشنده اسلحه هدایت می کند که از محل خزانه بانکی حاوی کدهای پرتاب هسته ای که کووال به دنبال آن است ، می داند.

هارپ و لئو به بانک سفر می کنند ، در آنجا با نیروهای کووال که شامل چندین گامپ ساخت روسیه است ، آنها را ملاقات می کند. در حالی که هارپ شجاعت پیدا می کند تا به نجات غیرنظامیانی که در تیراندازی بین Gumps روسی و گروهی از Gumps ایالات متحده گرفتار شده اند ، کمک کند ، لئو کدها را بازیابی می کند اما کووال در هیچ کجا یافت نمی شود. حمله هواپیمای بدون سرنشین که توسط هارپ فراخوانده شد بانک و چندین ساختمان اطراف را تخریب می کند و باعث می شود فرماندهی ارتش باور کند که کووال و لئو هر دو کشته شده اند.

دانلود فیلم Outside The Wire 2021
دانلود فیلم Outside The Wire 2021

هارپ دوباره با لئو متحد می شود که به او می گوید که او برنامه های خودش را برای رمزها دارد ، و او هارپ را دستکاری می کند تا به او کمک کند تا از چشم فرماندهی ارتش فرار کند. او هارپ را ناک اوت می کند و او را کنار جاده ای می گذارد که توسط افراد صوفیا برداشته می شود. لئو با کووال ملاقات می کند تا رمزها را به او بدهد ، اما پس از امتناع کووال از دسترسی لیو به سیلوی موشکی هسته ای تحت کنترل خود ، در نهایت او را می کشد. هارپ اقدامات Sofo و فرمانده خود را از اقدامات لئو مطلع می کند ، و آنها متوجه می شوند كه لئو قصد دارد خود موشك های هسته ای را به سمت آمریكا پرتاب كند تا از جنگ های مخرب تر این كشور در آینده جلوگیری كند. هارپ داوطلب نفوذ به سیلو می شود و می یابد که لئو این کار را کرده است. او لئو را غیرفعال می کند اما نه قبل از اینکه لئو پرتاب موشک را آغاز کند. هارپ درست هنگامی که سیلو توسط حمله هواپیمای بدون سرنشین قبل از پرتاب موشک از بین می رود ، فرار می کند و با تحسین فرمانده خود به کمپ ناتانیل برمی گردد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Outside The Wire 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!