logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Last Sentinel 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آخرین نگهبان با کیفیت عالی

دانلود فیلم آخرین نگهبان دوبله فارسی Last Sentinel 2023
دانلود فیلم آخرین نگهبان دوبله فارسی Last Sentinel 2023

 

در اینجا نقد و بررسی ما از فیلم Last Sentinel محصول 2023 است که حاوی اسپویل های قابل توجه یا هیچ گونه پیچش داستانی نیست.

ما شاهد افزایش فیلم‌هایی در ژانرهای مختلف بوده‌ایم که بر مضامین مبارزه با انزوا تمرکز دارند. این فیلم‌ها از فیلم عمیقاً معنی‌دار The Nest در دهه ۲۰۲۰ گرفته تا استفاده اغراق‌آمیز از محیطی شبیه تپه‌های شنی در فیلم‌های مجرمانه Settlers، زیرژانر خاص خود را تشکیل می‌دهند.

این مضامین به‌طور طبیعی تنش ایجاد می‌کنند و لحن را برای فیلمی هیجان‌ انگیز مانند Last Sentinel می‌سازند، که داستان سرایی جذاب خود را برای پایانی بدون ستون تلف می‌کند.

Last Sentinel چهار نفر از یک خدمه را دنبال می کند که در یک سنگر کار می کنند که یک سلاح فوق العاده به نام “مارتا” را در میانه یک جنگ جهانی در دست دارند. سال 2063 است و تنها دو قاره باقی مانده اند که پس از تغییرات فاجعه بار آب و هوایی که باعث افزایش سطح آب دریاها، تغییر الگوهای آب و هوا و افزایش سرسام آور دما شده است، روی کره زمین در حال جنگ هستند (آشنایی به نظر می رسد؟).

به رهبری رئیسشان، گروهبان. هندریکس (یک توماس کرچمان فوق العاده) و دست راستش، Cpl. کسیدی (کیت باسورث)، بقیه اعضای خدمه آنها، Pvt. سالی (امیلی در پاریس دل‌باز لوسین لاویسکونت) و بینز (مارتین مک‌کان از کالیبر) کشتی‌ای را می‌بینند که وارد آب‌های آنها به نام شفق قطبی می‌شود.

با این حال، هنگامی که آنها سوار قایق می شوند، به طور مرموزی خالی است و خدمه ناپدید شده اند.

تحت کارگردانی تانل توم، فیلم او از فیلمنامه شگفت انگیزی از نویسنده مالاچی اسمیت بهره می برد. این فیلم دارای سه بازی خوب و با ریتم است که تنش ایجاد می کند و چرخش های ظریف و در عین حال رضایت بخشی را می گیرد.

بیشتر آن را می‌توان به بازی‌های جذاب کرچمن و مک‌کان نسبت داد، که تنش بالایی را در بیشتر قسمت‌های تصویر ایجاد کردند.

داستان در پرده سوم شروع به از هم پاشیدگی می کند که فیلمنامه به طور ناگهانی گوشه گیر می شود. علاوه بر این، با رعایت قوانین ژانر خاص، شخصیت ها از بین می روند. در حالی که من خیلی سعی می‌کنم محتاط باشم، ما با دو شخصیت کم‌جذاب باقی می‌مانیم که باعث می‌شود Last Sentinel قدرت و ستون فقرات خود را از دست بدهد.

با این حال، می توانیم تشخیص دهیم که بودجه محدود مانع از پایان جسورانه می شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آخرین نگهبان دوبله فارسی Last Sentinel 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!