logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Outpost 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم پاسگاه 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پاسگاه دوبله فارسی The Outpost 2020
دانلود فیلم پاسگاه دوبله فارسی The Outpost 2020

پاسگاه یک فیلم درام جنگی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی راد لوری است که بر اساس کتاب غیر داستانی سال 2012 ، The Outpost: A Untold Story of Valor American ساخته جیک تاپر درباره جنگ نبرد کامدش ساخته شده است. این بازیگران اورلاندو بلوم ، اسکات ایستوود ، کالب لندری جونز ، میلو گیبسون و جک كسی است.

این فیلم قرار بود در جشنواره 2020 جنوب توسط جشنواره فیلم Southwest به نمایش درآید ، اما این جشنواره به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 لغو شد. این فیلم از طریق ویدئو در صورت تقاضا و همچنین در سالنهای منتخب ، در تاریخ 3 ژوئیه سال 2020 منتشر شد. این فیلم با ستایش از توالی های نبرد و تصویر سازی احترام آمیز از سربازان ، از منتقدین مثبت دریافت کرد.

این فیلم داستان 53 سرباز آمریكایی و دو مشاور نظامی لتونی را نشان می دهد كه در طی عملیاتی با تحمل آزادی پایدار ، با نیروهای 400 شورشی دشمن در شمال شرقی افغانستان جنگیدند. در ابتدا ساخته شده است تا مردم محلی را در پروژه های توسعه اجتماع درگیر کند ، Combat Outpost Keating – واقع در پایین سه کوه شیب دار و تنها 14 مایل از مرز پاکستان – با یک تهدید مداوم مورد حمله طالبان قرار گرفت و سربازان آمریکایی را در آنجا مستقر کرد. خطر. وقتی طالبان شنیدند که مقامات نظامی آمریكا قصد بسته شدن پاسگاه را دارند ، تصمیم گرفتند بیانیه دهند.

داستان فیلم براساس شجاعت یک واحد کوچک از سربازان آمریکایی ، به تنهایی در کیتینگ از راه دور Combat Outpost ساخته شده است. نبرد کامدش همانطور که مشخص شد خونین ترین درگیری آمریکایی ها از جنگ افغانستان در سال 2009 بود و براوو سرباز 3-61 CAV به یکی از تزئین شده ترین واحدهای درگیری 19 ساله تبدیل شد.

این شهر در اعماق دره سه کوه افغانستان واقع شده بود ، نبردهایی برای دفاع در برابر نیروی قریب به اتفاق جنگجویان طالبان در یک حمله هماهنگ.

در اکتبر سال 2019 ، ویرایش ناخوشایند از پاسگاه برای سربازان تصویر شده و خانواده های آنها در واشنگتن دی سی به نمایش درآمد ، که استونی پورتیس ، که در آن زمان فرمانده یگان بود ، “بخشی از بهبود” نامیده می شود. سپس این فیلم قرار بود در تاریخ 14 مارس 2020 در جشنواره جنوبی فیلم توسط جنوب به نمایش درآید. با این حال ، این جشنواره به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 لغو شد

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاسگاه دوبله فارسی The Outpost 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!