logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
44/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Pathaan 2023 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پاتان 2023 با کیفیت عالی

 دانلود فیلم پاتان Pathaan 2023 با دوبله فارسی
دانلود فیلم پاتان Pathaan 2023 با دوبله فارسی

پاتان (به انگلیسی: Pathaan) یک فیلم اکشن هندی زبان هندی محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی سیدارت آناند و تهیه‌کنندگی آدیتیا چوپرا از یاش راج فیلمز است. چهارمین قسمت از دنیای جاسوسی YRF با بازی شاهرخ خان، دیپیکا پادوکن و جان آبراهام در کنار دیمپل کاپادیا و آشوتوش رانا. این فیلم توسط Shridhar Raghavan و Abbas Tyrewala بر اساس داستانی از Anand نوشته شده است، این فیلم در مورد Pathaan، یک مامور RAW تبعیدی است که باید با مامور ISI Rubina همکاری کند تا جیم، یک مامور سابق RAW را که تبدیل به خائن شده است، که در حال برنامه ریزی برای انتشار است همکاری کند. یک ویروس مرگبار تولید شده در آزمایشگاه در سراسر هند به دستور یک ژنرال نظامی پاکستانی.

عکاسی اصلی پاتان در نوامبر 2020 در بمبئی آغاز شد. این فیلم در لوکیشن های مختلفی در هند، افغانستان، اسپانیا، امارات، ترکیه، روسیه، ایتالیا و فرانسه فیلمبرداری شده است. دو آهنگ توسط دوتایی ویشال-شخار ساخته شد، در حالی که سانچیت بالهارا و آنکیت بالهارا موسیقی را ارائه کردند. این فیلم با بودجه تولید تخمینی 225 کرور روپیه (28 میلیون دلار آمریکا) ساخته شده است و 15 کرور روپیه دیگر (1.9 میلیون دلار آمریکا) برای چاپ و تبلیغات هزینه شده است. برخلاف هنجار، تبلیغات پیش از انتشار بدون هیچ گونه تعامل رسانه ای یا رویداد عمومی محدود بود.

در سال 2019، دولت هند ماده 370 را که وضعیت ویژه ای را برای جامو و کشمیر اعطا می کند، لغو کرد. این خبر روی ژنرال سرطان زده ارتش پاکستان به نام قدیر تأثیر می گذارد که تصمیم می گیرد از هند انتقام بگیرد. او با جیم، که رهبری “Outfit X” یک سازمان تروریستی خصوصی را بر عهده دارد، قرارداد امضا می کند. در همین حال، پاتان، یک مامور سابق RAW، و افسر ارشدش، ناندینی گروال، واحدی به نام واحد “عملیات مشترک و تحقیقات مخفی” (JOCR) باز می کنند تا ماموران سابق RAW را که به دلیل تروما یا جراحت گذشته مجبور به بازنشستگی شده اند، استخدام کنند. ، اما می خواهند به کشور خدمت کنند.

با پذیرش منشی مشترک RAW، سرهنگ سونیل لوترا، پاتان و تیمش به دبی می روند تا از برنامه های Outfit X برای حمله به رئیس جمهور هند در یک کنفرانس علمی جلوگیری کنند. با این حال، آنها متوجه می شوند که نقشه واقعی آنها ربودن دو دانشمند به نام های دکتر فاروقی و دکتر سهانی بوده است و اطلاعاتی که در مورد حمله قریب الوقوع به رئیس جمهور دریافت کرده اند، حقه ای برای گمراه کردن آنها بوده است. جیم به کاروان دانشمندان حمله می کند و پاتان سعی می کند او را متوقف کند. دعوا شروع می شود، جایی که جیم موفق می شود با دکتر سهانی فرار کند. در گزارشی که در آژانس ارائه شد، لوترا فاش می‌کند که جیم یک مامور سابق RAW و شریک کبیر بود که به دلیل شجاعتش جایزه Vir Puraskar را دریافت کرد، زیرا آژانس نتوانست جسد او را پیدا کند وقتی تروریست‌های سومالیایی همسر و فرزند متولد نشده‌اش را کشتند. در یک مذاکره اشتباه شده است. او ظاهراً مرگ خود را جعل کرده بود تا از آژانس و کشور به خاطر نجات ندادن خانواده اش انتقام بگیرد.

در همین حال، پاثان از رمز کلمه “راکتبیج” و همچنین اینکه افراد کشته شده در دبی ماموران سابق بوده اند و پول آنها از حساب روبینا “ربعی” محسن، یک پزشک پاکستانی در اسپانیا واریز شده است. او به اسپانیا سفر می کند و توسط مردان جیم اسیر می شود، جایی که او همچنین می فهمد که روبای یک مامور سابق داعش است. وقتی جیم مخفیگاهش را ترک می کند، روبای به مردان جیم حمله می کند و با پاتان فرار می کند. روبای فاش می‌کند که راکتبیج در مسکو است، جایی که قبل از جیم برای سرقت آن سفر می‌کنند. با این حال، روبای به پاتان خیانت می کند و او را توسط پلیس دستگیر می کند. فاش شده است که جیم از روبای استفاده کرده تا پاتان را وادار کند تا راکتبیج را برای خودش بدزدد. پاتان اسیر شده و با قطار به زندان برده می شود، اما توسط ببر نجات می یابد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پاتان Pathaan 2023 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!