logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Shin Kamen Rider 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی نظریه ماسک جدید با کیفیت عالی

دانلود فیلم نظریه ماسک جدید دوبله فارسی Shin Kamen Rider 2023
دانلود فیلم نظریه ماسک جدید دوبله فارسی Shin Kamen Rider 2023

 

 

Shin Kamen Rider (シン・仮面ライダー، Shin Kamen Raidā) یک فیلم ابرقهرمانی ژاپنی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی و نویسندگی Hideaki Anno است. این فیلم که به مناسبت پنجاهمین سالگرد کامن رایدر تولید شده است، چهارمین فیلم در دنیای قهرمانان شین ژاپن آنو و همچنین اولین فیلمی است که همکار مکرر او شینجی هیگوچی را در اختیار ندارد. سوسوکه ایکماتسو، مینامی هامابه، تاسوکو ایموتو، ناناسه نیشینو، شینیا تسوکاموتو، تورو تزوکا، سوزوکی ماتسوئو و میرای موریاما در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم، یک مرد و همگروه زنش تلاش می کنند تا سازمان غیرقانونی را که مسئول تبدیل شدن او به یک سایبورگ جهش یافته است، از بین ببرند و از برنامه های خود برای تسخیر جامعه جلوگیری کنند.

آنو برای اولین بار پس از نزدیک شدن به تهیه کننده Toei، Muneyuki Kii در طول تولید Evangelion: 3.0 You Can (Not) Redo (2012) این پروژه را پیشنهاد داد. در ابتدا، Toei قصد داشت این فیلم در سال 2021 اکران شود، اما تولید آن به دلیل شیوع بیماری همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد. عکاسی اصلی در 3 اکتبر 2021 آغاز شد و در پایان ژانویه 2022 به پایان رسید.

این فیلم برای اولین بار در ژاپن در سینماهای منتخب در 17 مارس 2023 اکران شد و در 18 مارس 2023 در سراسر کشور اکران شد. فروش 16.02 میلیون دلاری داشت و عمدتاً نقدهای مثبت منتقدان را دریافت کرد. در 21 ژوئیه 2023، پخش آن در Amazon Prime Video در بیش از 200 مکان در سراسر جهان، تحت عنوان Shin Masked Rider آغاز شد.

موتورسوار تاکشی هونگو توسط سازمان شادکامی پایدار با بازسازی دانش محاسباتی (SHOCKER) ربوده می‌شود، سازمانی شوم که انسان‌ها را به هیبریدهای حیوان مصنوعی شستشوی مغزی معروف به Augments یا Augs تبدیل می‌کند. هونگو در 01 آگوست به Grasshopper-Aug تبدیل می‌شود، اما توسط Ruriko Midorikawa، عضو سابق SHOCKER، قبل از شستشوی مغزی آزاد می‌شود. SHOCKER یکی از عوامل اجرایی خود به نام Spider-Aug را برای بازیابی آنها می فرستد و برای مدت کوتاهی Ruriko را دستگیر می کند اما توسط Hongo در لباس تقویت شده خود نجات می یابد.

آنها به یک خانه امن عقب نشینی می کنند و در آنجا با پدر روریکو، دکتر هیروشی میدوریکاوا، قرار ملاقات می گذارند. او فاش می کند که هونگو شاهکار او Augment برای شکست دادن سازمان است و او را انتخاب کرد زیرا هونگو پس از کشته شدن پدرش، یک پلیس، توسط مظنونی که او سعی در تسکین آن داشت، آرزوی قدرت داشت. او همچنین توضیح می دهد که پرانای منبع حیات به هونگو اجازه می دهد تا از نیروی مافوق بشری استفاده کند. آنها توسط اسپایدر اوگ کشف می شوند که دکتر میدوریکاوا را می کشد و یک بار دیگر روریکو را می رباید، اما دوباره خنثی می شود. پس از پردازش وقایع اخیر، هونگو عهد می‌کند که از قدرت‌های خود برای همیشه استفاده کند و با لقب «کامن رایدر»، عنوان Grasshopper-Aug را کنار می‌گذارد. روریکو به هونگو بی اعتماد است اما به توانایی های او اعتماد نمی کند.

بعداً، دو مأمور دولتی ناشناس به هونگو و روریکو نزدیک می‌شوند و آنها را متقاعد می‌کنند تا در ازای دریافت امنیت و اطلاعات، اتحادی برای از بین بردن SHOCKER تشکیل دهند. روریکو فاش می کند که SHOCKER یک جامعه مخفی است که در اصل توسط یک میلیاردر با هدف هدایت بشریت به سمت خوشبختی ایجاد شده است. با این حال، میلیاردر خودکشی کرد و SHOCKER را در دستان یک هوش مصنوعی گذاشت که اراده سازندگانش را به اشتباه تفسیر کرد و معتقد بود که نجات بشر در انقیاد است. به درخواست دولت، هونگو و روریکو چندین آگ، از جمله تنها دوست روریکو، هیرومی را شکست می دهند که به واسپ آگ تبدیل شد. زمانی که هونگو از کشتن او امتناع می کند، Wasp-Aug توسط یکی از عوامل ناشناس با استفاده از سم عقرب مورد اصابت گلوله قرار می گیرد. بعداً، برادر روریکو، ایچیرو، قبل از اینکه فرصتی برای تکمیل کدی داشته باشد که می تواند او را سرکوب کند، به عنوان پروانه آگ از خواب بیدار می شود. ایچیرو چندین مامور دولتی را با فرستادن روح آنها به بعد جهنمی به نام قلمرو زیستگاه می کشد. روریکو فاش می کند که قصد دارد همین کار را با بشریت انجام دهد زیرا مادرش به طور تصادفی به قتل رسیده است، اتفاقی که ایچیرو را از انسانیت خشمگین کرد.

هونگو و روریکو تلاش می‌کنند با ایچیرو مقابله کنند، اما تحت فشار قرار می‌گیرند، و هونگو توسط هیاتو ایچیمونجی تازه‌وارد SHOCKER مانع می‌شود که در 02 اوت به ملخ تبدیل می‌شود. با این حال، روریکو موفق می شود ایچیمونجی را از شستشوی مغزی شوکر آزاد کند. اندکی بعد، روریکو توسط K.K.-Aug کشته می شود که به زودی توسط ایچیمونجی کشته می شود. پس از بهبودی، هونگو آخرین وصیت‌نامه روریکو را از طریق کلاه خود مشاهده می‌کند. او فاش می‌کند که به ایچیرو باخت، زیرا پرانای او با پرانای او پیشی گرفته است، او رمزی را به کلاه هونگو منتقل کرده است که ایچیرو را خنثی می‌کند، و اطمینان می‌دهد که زمان او با هونگو واقعاً او را خوشحال کرده است. پس از اینکه هونگو برای مرگ او سوگواری می کند، نمی تواند ایچیمونجی را متقاعد کند تا با او علیه شوکر همکاری کند و قبل از رویارویی با ایچیرو از دو مامور ناشناس درخواست لطف می کند.

هونگو توسط یک اسکادران از Grasshopper-Augs در کمین قرار می گیرد اما توسط Ichimonji که خود را “Kamen Rider No. 2” می نامد نجات می یابد و این دو برای شکست دادن Augs همکاری می کنند. هنگامی که آنها با ایچیرو روبرو می شوند، او به شکل کامل خود تبدیل می شود، Kamen Rider No.0، که با وجود اینکه هونگو و ایچیمونجی منبع پرانا او را نابود می کنند، ثابت می کند که قدرتمند است. این دو موفق به برداشتن کلاه ایمنی ایچیرو و جایگزینی آن با هونگو می شوند، جایی که ایچیرو با روح روریکو تعامل می کند و این دو با هم آشتی می کنند. پس از اعمال پرانای خود، ایچیرو و هونگو هر دو می میرند. بعداً، دو مأمور دولتی با واگذاری کلاه خود به ایچیمونجی، لطف هونگو را ارج می نهند و فاش می کنند که روح روریکو را در مکانی امن حفظ کرده اند، و هونگو می خواهد که ایچیمونجی نام “کامن رایدر” را ادامه دهد و SHOCKER را شکست دهد. ایچیمونجی با اکراه موافقت می کند که با این دو مامور که خود را تاچیبانا و تاکی معرفی می کنند، همکاری کند. با کت و شلوار جدید و نسخه بازسازی شده کلاه ایمنی هونگو، ایچیمونجی با هونگو که روحش را به کلاه ایمنی منتقل کرد، تعامل می کند. و آن دو، که اکنون با نام “کامن رایدر شماره 2+1” شناخته می شوند، به سمت غروب امیدوار کننده ای حرکت می کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم نظریه ماسک جدید دوبله فارسی Shin Kamen Rider 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!