logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Space Jam: A New Legacy 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن هرج و مرج فضایی 2 2021 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم هرج و مرج فضایی 2 دوبله فارسی
دانلود فیلم هرج و مرج فضایی 2 دوبله فارسی

Space Jam: A New Legacy (همچنین به عنوان Space Jam 2 شناخته می شود) یک فیلم کمدی ورزشی لایو اکشن/انیمیشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط گروه انیمیشن وارنر تولید و توسط برادران وارنر پیکچرز توزیع شده است. این فیلم توسط مالکوم دی لی بر اساس فیلمنامه ای از جوئل تیلور، تونی رتن مایر، کینان کوگلر، ترنس نانس، جسی گوردون و سلست بالارد[6] کارگردانی شده است. این فیلم دنباله‌ای مستقل برای جم فضایی (1996) است و اولین فیلمی است که از زمان Looney Tunes: Back in Action (2003) در سینما اکران شده است که شخصیت‌های Looney Tunes را به نمایش می‌گذارد. در این فیلم لبرون جیمز بسکتبالیست به عنوان نسخه ای خیالی از خودش بازی می کند. دان چیدل، کریس دیویس، سونکوا مارتین-گرین، و سدریک جو در نقش های لایو اکشن ایفای نقش می کنند، در حالی که جف برگمن، اریک باوزا و زندایا تیتر صداپیشگان لونی تونز هستند. این فیلم به دنبال کمک جیمز از لونی تونز برای برنده شدن در یک بازی بسکتبال در برابر آواتارهایی است که توسط هوش مصنوعی فریبنده ای به نام Al-G Rhythm هدایت می شوند و پسر ربوده شده خود Dom را که ال جی به یک دنیای چندگانه مجازی با مضمون برادران وارنر کشیده است، نجات می دهد. .

Space Jam
Space Jam

مذاکرات برای جانشین Space Jam پس از انتشار آن آغاز شد. کارگردان جو پیتکا برای بازگشت در آن سمت ملحق شد و اسپایک برانت و تونی سروون به عنوان سرپرست انیمیشن قرارداد امضا کردند، اما در نهایت به دلیل امتناع مایکل جردن از بازگشت پروژه متوقف شد. چندین اسپین آف احتمالی با تمرکز بر سایر ورزشکاران از جمله جف گوردون، تایگر وودز و تونی هاوک نیز مورد بحث قرار گرفت اما هرگز محقق نشد. پس از چندین سال ساخت، دنباله ای به رهبری لبرون جیمز به طور رسمی در سال 2014 اعلام شد که فیلمبرداری آن زیر نظر ننس از ژوئن تا سپتامبر 2019 در اطراف لس آنجلس انجام می شود. پس از گذشت چندین هفته از فیلمبرداری، ننس در جولای 2019 پروژه را ترک کرد و لی جایگزین او شد.

Space Jam: A New Legacy در 12 ژوئیه 2021 در لس آنجلس اکران شد و توسط Warner Bros Pictures در 16 جولای به طور همزمان در سینماها و از طریق HBO Max به مدت یک ماه در ایالات متحده اکران شد. این فیلم 163 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخته است و عموماً با استقبال منفی منتقدان روبرو شده است.

Space Jam
Space Jam

در سال 1998، لبرون جیمز جوان در یک بازی لیگ جوانان توسط مادرش کنار گذاشته شد. دوستش مالیک به او یک Game Boy می دهد که لبرون روی آن بازی می کند تا زمانی که مربی او را مجبور کند روی مهارت هایش تمرکز کند. لبرون پس از از دست دادن یک زنگ خطر بالقوه و سرزنش مربی خود، تصمیم می گیرد به توصیه های او عمل کند و پسر بازی را انکار کند.

در روزگار کنونی، لبرون پسرانش، داریوش و دومینیک را تشویق می کند تا حرفه بسکتبال را دنبال کنند. در حالی که تلاش‌های لبرون با داریوش موفقیت‌آمیز بود، Dom در آرزوی تبدیل شدن به یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی است. لبرون، مالیک و دام بعداً به استودیوی برادران وارنر در بربانک، کالیفرنیا دعوت می شوند تا در مورد یک معامله فیلم صحبت کنند. لبرون این ایده را رد می‌کند در حالی که Dom به نرم‌افزار Warner 3000 استودیو، به‌ویژه هوش مصنوعی آن، Al-G Rhythm علاقه‌مند است. خواسته‌های متفاوت آن‌ها منجر به بحثی می‌شود، زیرا دام نفرت خود را نسبت به راهنمایی لبرون آشکار می‌کند. ال جی که به خودآگاهی رسیده و وسواس بیشتری برای شناخت بیشتر در جهان پیدا کرده است، آنها را به اتاق سرور زیرزمین فریب می دهد و در سرور برادران وارنر به دام می اندازد.

ال جی با گروگان گرفتن دام، به لبرون دستور می دهد تا یک تیم بسکتبال تشکیل دهد تا با تیم خودش رقابت کند، تنها در صورت پیروزی آزادی خود را به دست می آورد و او را از طریق سرور به دنیای متروکه ای می فرستد که فقط باگز بانی در آن زندگی می کند. او توضیح می دهد که ال- G دیگر Looney Tunes را متقاعد کرد که دنیای خود را ترک کنند و دیگر فرنچایزهای Warner Bros را کشف کنند. با استفاده از فضاپیمای ماروین، این دو به دنیاهای مختلفی مانند دنیای DC، Mad Max، Austin Powers، Casablanca، Game of Thrones و The Matrix سفر می‌کنند تا دیگر Looney Tunes را بیابند و به خدمت بگیرند تا گروه Tune Squad را تشکیل دهند. در همین حال، Al-G Dom را دستکاری می کند تا به او کمک کند تا خود و بازی خود را ارتقا دهد، که Al-G قصد دارد در برابر لبرون از آن استفاده کند.

در بازگشت به Tune World، علیرغم تردید باگز، لبرون در ابتدا اصرار داشت که اصول بسکتبال را به تیم Tune Squad آموزش دهد. آنها با تیم ال جی، تیم گون، متشکل از آواتارهای بسکتبالیست ها و به رهبری Dom روبرو می شوند. Al-G آهنگ های Looney Tunes را به CGI تبدیل می کند، لبرون کارتونی شده را به اکشن زنده باز می گرداند، بازی را پخش می کند و چندین بیننده از جمله خانواده لبرون را به سرور می رباید در حالی که شخصیت های مختلف برادران وارنر برای تماشا می آیند. ال جی تهدید می کند که در صورت پیروزی تیم گون، Looney Tunes را حذف می کند و تماشاگران دنیای واقعی را برای همیشه زندانی می کند.

تیم Goon به راحتی نیمه اول را پیش می برد و از قدرت خود برای کسب امتیاز اضافی استفاده می کند. لبرون به خطای خود پی می برد و به باگ اجازه می دهد تا با استفاده از فیزیک کارتونی استراتژی ای برای فتح نیمه دوم طراحی کند. در طول تایم اوت، لبرون از دام به دلیل گوش ندادن به نظرات او عذرخواهی می کند، که او را می بخشد و به تیم Tune Squad می پیوندد. Al-G کنترل بازی را بر عهده می گیرد، به تیم Goon می پیوندد و از توانایی های خود برای تقویت قابل ملاحظه آنها استفاده می کند. با یادآوری یک نقص در بازی Dom، که در آن شخصیتی حذف می‌شود و بازی پس از انجام یک حرکت خاص از کار می‌افتد، لبرون داوطلب می‌شود تا این حرکت را انجام دهد و به طور بالقوه جان خود را به خطر می‌اندازد، اما باگز این حرکت را در آخرین لحظه انجام می‌دهد و خود را در این فرآیند قربانی می‌کند. . لبرون با پرتاب دم پرش به پای پدرش و حذف ال جی و تیم گون، امتیاز برد را به دست آورد. Looney Tunes به دوبعدی برگردانده می‌شود، تماشاگران Serververse به دنیای مربوطه خود بازگردانده می‌شوند، و خانواده لبرون و دیگر تماشاگران دنیای واقعی به زمین بازگردانده می‌شوند، زیرا Bugs قبل از حذف شدن به طرز تلخی با دوستان خود آشتی می‌کند.

یک هفته بعد، لبرون با درک خواسته های دام، به او اجازه می دهد تا در کمپ طراحی بازی E3 شرکت کند. او متعاقباً دوباره با باگز متحد می‌شود، که فاش می‌کند که فیزیک کارتونی‌اش به او اجازه بازسازی می‌دهد و دوستانش نیز وارد دنیای واقعی شده‌اند. لبرون لونی تونز را به عنوان خانواده بزرگ خود می پذیرد و بنابراین به آنها اجازه می دهد تا با او نقل مکان کنند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هرج و مرج فضایی 2 دوبله فارسی Space Jam: A New Legacy 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!