logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Target 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی هدف با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم هدف Target 2023
دانلود فیلم هدف Target 2023

 

 

هدف فاجعه‌ای را دنبال می‌کند که پس از خرید یک کالای دست دوم از یک فروشنده آنلاین، بر سر سو هیون (شین هی سان) می‌آید. طرفداران Shin Hye Sun از تماشای این هنرپیشه با استعداد که در این فیلم اکشن مهیج به نمایش گذاشته می شود هیجان زده خواهند شد. سو هیون به تازگی به یک آپارتمان جدید نقل مکان کرده است و در ماموریتی است که تا آنجا که می تواند در هزینه ها صرفه جویی کند. خرید و فروش اقلام مستعمل خود به صورت آنلاین برای مردم بسیار شایع شده است و یک ماشین لباسشویی دست دوم توجه سو هیون را به خود جلب می کند.

  • معامله آنلاین اشتباه شده است

سو هیون باید با کارگران ناظر در محل، و همچنین با یک رئیس غیر ضروری معاشقه که دائماً در حال رسیدگی به پرونده او است، سر و کار داشته باشد. با افزایش استرس ناشی از نقل مکان به یک آپارتمان جدید، او متوجه می شود که ماشین لباسشویی او دیگر کار نمی کند. با این حال، قیمت لوازم خانگی دست اول هر چه می گذرد گرانتر می شود. این باعث می‌شود که سو هیون به پیشنهاد دوستش به دنبال جایگزین‌های ارزان‌تر آنلاین بر روی پلتفرم کالاهای دست دوم باشد.

ماشین لباسشویی بالاخره رسید، برای خوشحالی سو هیون. متأسفانه متوجه می شود که ماشین لباسشویی کار نمی کند. پس از تلاش برای راه اندازی دستگاه، مشخص می شود که کار نمی کند. با این حال، او پول ماشین لباسشویی را به فروشنده پرداخت کرده است. هنگامی که او سعی می کند دوباره با فروشنده روبرو شود، سو هیون متوجه می شود که او قبلاً حساب خود را حذف کرده است.

سو هیون با دانستن اینکه او کلاهبرداری شده است، تلاش زیادی می کند تا فروشنده را پیدا کند. او نمی تواند این واقعیت را بپذیرد که پولی که به سختی به دست آورده است به این راحتی از او گرفته شده است. سو هیون که نمی‌خواهد اجازه دهد کلاهبردار از دستش فرار کند، به دنبال مقصر می‌گردد. بالاخره بعد از مدتی موفق می شود فروشنده را پیدا کند. سو هیون که نمی‌خواهد کسی دیگر در دام حقه‌های کلاهبردار بیفتد، در زیر پست‌های فروشنده به همه هشدار می‌دهد که از او خرید نکنند، زیرا او یک کلاهبردار است.

فروشنده با او تماس می گیرد تا به او اخطار بدهد، اما سو هیون عقب نشینی نمی کند و اصرار می کند که روی موضع خود بایستد.

او نمی داند که اقدامات او منجر به یک نتیجه فاجعه بار خواهد شد. معلوم می شود که فروشنده فقط یک کلاهبردار معمولی نیست، بلکه کسی است که خطرناک تر از آن چیزی است که او فکر می کند.

زندگی سو هیون با گذشت زمان به سرعت از هم می پاشد. به دنبال درگیری او با فروشنده، یک سری آشفتگی ها رخ می دهد و سو هیون هر چه روزها می گذرد، آشفته تر می شود و برای زندگی اش می ترسد. همکار و دوست او، اوه دال جا (لی جو یانگ) در تمام مدت کنارش می ماند. کارآگاه جو (کیم سونگ کیون) از واحد تحقیقات سایبری همراه است. او ابتدا فکر می کند که پرونده سو هیون فقط یک مورد ساده کلاهبرداری است، اما آزار و اذیت او چیز دیگری می گوید. او با کارآگاه نا (کانگ ته اوه) کار می کند، که واقعاً با اولین شنیدن پرونده سو هیون مشتاقانه دریافت می کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم هدف Target 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!