logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kadak Singh 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کاداک سینگ با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم کاداک سینگ دوبله فارسی Kadak Singh 2023
دانلود فیلم کاداک سینگ دوبله فارسی Kadak Singh 2023

 

 

کاداک سینگ یک فیلم هیجان انگیز هندی زبان محصول سال ۲۰۲۳ به کارگردانی آنیرودا روی چاودری و تولید شده توسط WIZ Films به همراه KVN Productions است. این فیلم توسط ویراف سرکاری و ماهش راماناتان تهیه شده است. در این فیلم گروهی از بازیگران از جمله Pankaj Tripathi، Jaya Ahsan، Parvathy Thiruvothu و Sanjana Sanghi در نقش های برجسته ایفای نقش می کنند. این اولین فیلم هندی بازیگر بنگلادشی جایا احسان است. این فیلم در 8 دسامبر 2023 در ZEE5 منتشر شد. این فیلم اولین نمایش جهانی خود را در پنجاه و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هند در 22 نوامبر 2023 داشت.

یکی از افسران اداره جرایم مالی پس از تشخیص فراموشی رتروگراد در حال تلاش برای حل یک پرونده کلاهبرداری از صندوق چیت است. او به گوش دادن به دیدگاه‌های مختلف در مورد اینکه واقعاً کیست و چگونه در بیمارستانی که در آن تحت درمان است فرود آمد، تکیه می‌کند.

اکران این فیلم در نوامبر 2023 برای اکران در سینماها در دسامبر 2023 اعلام شد. پوستر این فیلم در شبکه های اجتماعی رونمایی شد. این تریلر در 21 نوامبر 2023 در پنجاه و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هند به نمایش درآمد. آنیرودا روی چاودوری کارگردان، در مورد دلیل انتخاب جشنواره بین‌المللی فیلم هند برای پخش تریلر، این جشنواره را یکی از مهم‌ترین پلتفرم‌های جهانی برای فیلم‌ها خواند.

بررسی های فیلم به بازی Pankaj Tripath اشاره کرد. تایمز آو ایندیا به آن امتیاز 3 از 5 داد و اظهار داشت: “این فیلم به نفع بازیگران کارکشته ای مانند پانکاج تریپاتی و پارواتی است که بهترین کار را انجام می دهند.” هندوستان تایمز نوشت: “در 127 دقیقه، فیلم واضح است و به نظر نمی رسد کشیده شود.” Deccan Chronicle نوشت: «فیلمنامه به عنوان قوی‌ترین کت و شلوار فیلم، با داستان‌سرایی غیرخطی‌اش که به طور یکپارچه بین گذشته و حال جابه‌جا می‌شود، برجسته می‌شود.» پینکویلا به این فیلم 3 از 5 امتیاز داد در حالی که نتیجه‌گیری کرد: «مفهوم بدیع آن یک دلیل است. برای تماشای آن کافی است.” منتقدی از بالیوود هونگاما به فیلم 2/5 ستاره داد و نوشت: “کداک سینگ نیمه دوم پیچیده و ناامیدکننده ای دارد. بازی ها نعمت نجات بخش این فیلم هستند.”

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کاداک سینگ دوبله فارسی Kadak Singh 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!