logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم مشت انتقام دوبله فارسی

دانلود فیلم Fistful of Vengeance 2022 با کیفیت بالا

دانلود فیلم مشت انتقام Fistful Of Vengeance 2022 دوبله فارسی
دانلود فیلم مشت انتقام Fistful Of Vengeance 2022 دوبله فارسی

مشت انتقام یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی رول رینه و نویسندگی کامرون لیتواک، جسیکا چو و یالون تو است. این فیلم به عنوان ادامه فصل اول سریال تلویزیونی قاتلان وو عمل می کند و ایکو اویس، لوئیس تان، لارنس کائو، جوجو چان، پرل توسی، فرانچسکا کورنی، جیسون توبین، راتا فونگام و سایمون کوکه در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم در 17 فوریه 2022 در نتفلیکس در سراسر جهان منتشر شد.

کای، لو شین و تامی به بانکوک سفر می‌کنند تا قاتل جنی خواهر تامی را شکار کنند و روی بدن او یک طلسم باستانی پیدا کرده‌اند که آنها را به تایلند می‌برد. در آنجا، ویلیام پن، میلیاردر بیوتکنولوژیکی، به آنها نزدیک می‌شود و از آنها درخواست می‌کند که خواهر دوقلویش، رئیس دنیای اموات، کو آن چی، جیانگشی که مقادیر زیادی چی مصرف می‌کند تا قدرت‌های فراطبیعی‌اش را گسترش دهد تا جهان را تصرف کند، بیاورند. ویلیام به آنها توضیح می دهد که او و کو از نوادگان پانگو هستند، موجودی که جهان را شکل داده بود، اولین وو قاتل پس از اینکه از قدرت دیوانه شد او را کشت و جوهر او اکنون در دو طلسم قرار دارد: یکی در اختیار ویلیام و تامی دیگر را روی جنی پیدا کرده بود که قبلاً به کو تعلق داشت. ویلیام به آنها می گوید که کو جنی را در حین جستجوی کای، قاتل فعلی وو، کشته است، اما طلسم خود را در جنگ با او از دست داده است، و اکنون او می تواند از هر دو طلسم برای خلع قدرت کو و بازگرداندن نظم به جهان هستی استفاده کند. این سه نفر موافقت کردند که به ویلیام کمک کنند.

این گروه با همراهی دوست تامی، پریا، قصد دارند کو را از جلسه ای با روسای سه گانه شهر ربودند. با این حال Ku از کنترل ذهن استفاده می کند تا همه افراد حاضر در ساختمان را مجبور کند به گروه حمله کنند، در حالی که Kai توسط دشمن دیرینه زان که او نیز برای Ku کار می کند کمین می کند. آنها با کمک زاما، مامور اینترپل که به دنبال معشوق سابق کو و لو شین نیز هست، فرار می کنند. گروه در نهایت راهی امن روستای پریا می شوند، جایی که شمن دهکده به آنها می گوید که ویلیام در واقع مخفیانه با کو همکاری می کند تا پانگو را اصلاح کند تا بتوانند جهان را به شکل خود بازسازی کنند. برای انجام این کار، آنها هم به طلسم و هم به چی کای نیاز دارند.

ویلیام و کو با پیشنهاد زنده کردن خانواده مرده‌اش، پریا را متقاعد می‌کنند تا طلسم را از تامی بدزدد، و او از آن برای جذب مقداری چی کای استفاده می‌کند. دهکده توسط مردان کو مورد حمله قرار می گیرد اما کای، لو شین، تامی و زاما فرار می کنند. این گروه ویلیام و کو را به سایت حفاری باستان شناسی که در آن اولین وو قاتل با پانگو می جنگد، ردیابی می کنند. پریای پشیمان به تامی و زاما کمک می کند تا کو را شکست دهند، در حالی که کای با زان مبارزه می کند و می کشد. با این حال، ویلیام با چی کای موفق می شود پانگو را اصلاح کند، که بدن او را در اختیار می گیرد و یک ذهن کنترل شده لو شین را در مقابل کای قرار می دهد. کای می تواند او را از آن خارج کند و آن دو پانگو را شکست دهند و ویلیام خلع شده را در زیر زمین به دام بیاندازند.

این گروه پیروزی خود را با یک روز در ساحل جشن می گیرند، اما کای به آنها می گوید که بعداً باید با یک نکرومانسر مبارزه کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مشت انتقام Fistful Of Vengeance 2022 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!