logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

فیلم The Stronghold – BAC Nord 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قلعه شمالی 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم قلعه شمالی دوبله فارسی
دانلود فیلم قلعه شمالی دوبله فارسی

داستان فیلم قلعه شمالی

در سال 2012 در مارسی، یکی از مناطقی که بالاترین میزان جرم و جنایت در فرانسه را دارد، سه پلیس مارسی، گرگ سروا (ژیل للوش)، آنتوان (فرانسوا سیویل)، و یاس (کریم لکلو) شبانه روز برای گرفتن مواد مخدر تلاش می کنند. دستفروشان گرگ می خواهد مرکز توزیع در محله های شمالی مارسی، فرانسه را خراب کند. با این حال، این منطقه یک دژ بسیار محافظت شده است که توسط پادشاهانی اداره می شود که هر کسی را برای محافظت از چمن خود می کشند.

گرگ از یک تیپ پلیس قوی برای تصرف محله یهودی نشین درخواست می کند، اما ارشد او، ژروم بودن، یک زنجیره فرماندهی دارد که باید دنبال شود. هر بار که گرگ هنگام دستگیری مجرمان در محله شمالی دعوا می کند، تحقیر می شود زیرا پلیس نمی تواند بدون اختیار از تجهیزات خود استفاده کند.

با این حال، زمانی که آدم ربایان از محله یهودی نشین ویدیویی را در مورد حمله به یک فرد آپلود می کنند، فرصت ایجاد می شود. این ویدئو توجه رسانه ها را به خود جلب می کند. ژروم پرونده را به گرگ می سپارد و به او قدرت ورود به گتو و دستگیری می دهد.

گرگ با آنتوان و یاس تیم می سازد. آنها شروع به جمع آوری اطلاعات برای تخریب مرکز توزیع می کنند. خبرچین ثابت آنتوان، آمل، برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، 5 کیلوگرم هش می خواهد. با این حال، ژروم از دادن مواد مخدر به او از خزانه پلیس امتناع می ورزد. تیم به تنهایی است، اما گرگ راهی برای ترتیب دادن محموله پیدا می کند.

گرگ و تیمش هنگام گشت زنی از مشتریان مواد مخدر سرقت کردند. آنتوان مواد را وزن کرد و در خانه اش ذخیره کرد و چون به آستانه رسیدند محموله را به عامل سپرد. او به آنتوان در مورد محموله بزرگی که به محله یهودی نشین می آید اطلاع داد و ممکن است لحظه ای باشد که شبکه توزیع را تصرف کنند. تیپ پلیس به محله یهودی نشین نفوذ کرد و پس از یک شلوغی سخت، سرانجام عملیات خود را به پایان رساندند.

دو ماه بعد، IGPN (بازرسی کل پلیس ملی) گرگ، آنتوان و یاس را دستگیر کرد. آنها به خانه های آنها یورش بردند و آثاری از حشیش را در خانه آنتوان یافتند. ستوان ایون از پلیس ها بازجویی کرد و آنها را در مورد اتهامات ضد سرقت و قاچاق مواد مخدر علیه آنها مطلع کرد. گرگ به ایوان توضیح داد که آنها مواد مخدر را مصادره کردند تا در ازای دریافت اطلاعات، به مخبر پول بدهند. با این حال، وقتی ایوون از آنتوان در مورد هویت خبرچین پرسید، او از دزدیدن آمل خودداری کرد.

گرگ فاش کرد که ژروم ارشدش از این عملیات اطلاع داشت. با این حال، هنگامی که قاضی همان را جویا شد، ژروم عقب نشینی کرد و دروغ گفت. هیچ کس حاضر نبود سرزنش شود و گرگ و تیمش در حال رفع مشکل بودند.

این سه نفر به بازداشت موقت محکوم شدند و تا پایان تحقیقات در سلول انفرادی قرار گرفتند. در بازداشت، گرگ دیوانه وار از نگهبان خواست که اجازه دهد با ژروم صحبت کند. او حتی پس از از دست دادن عقل خود به نگهبان حمله کرد. همسر یاس، نورا، از دیگر افسران پلیس درگیر در عملیات درخواست کرد که گرگ، آنتوان و یاس را تضمین کنند. اما همه خانواده داشتند و برای نجات از این قضیه دست به هر کاری می زدند.

یاس از آنتوان التماس کرد که هویت خبرچین را فاش کند، در غیر این صورت دوست خود، گرگ را از دست خواهند داد. آنتوان ناخواسته با ستوان ایون تماس گرفت و در مورد آمل و محل نگهداری او به بخش گفت. پلیس عامل را دستگیر کرد و پس از تایید وجود فرد مطلع، دادستان تصمیم گرفت از اتهامات قاچاق سازمان یافته مواد مخدر صرفنظر کند. قاضی به بازداشت موقت آنها پایان داد و این سه نفر آزاد شدند.

در نهایت یاس به اتحادیه پلیس پیوست. از همکارانش در مقابل مدیریت دفاع کرد. آنتوان نشان خود را تحویل داد و به عنوان پرستار زندان و مراقبت از زندانیان شروع به کار کرد. در حالی که گرگ سروا از این نیرو برکنار شد، او به عنوان یک افسر شهرداری برای تأمین معاش خود انتخاب شد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قلعه شمالی دوبله فارسی The Stronghold – BAC Nord 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!