logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sarpatta Parambarai 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی قبیله سارپاتا 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم قبیله سارپاتا دوبله فارسی Sarpatta Parambarai 2021
دانلود فیلم قبیله سارپاتا دوبله فارسی Sarpatta Parambarai 2021

 

Sarpatta Parambarai (ترجمه: Sarpatta Clan) یک فیلم اکشن ورزشی به زبان تامیل هندی محصول 2021 به کارگردانی Pa. Ranjith است که به همراه شانموگام داکشاناراج از استودیوی K9 تحت عنوان Neelam Productions این فیلم را نیز تهیه کرده است. آریا، جان کوکن، شبیر کالاراکال، دوشارا ویجایان، پاسوپاتی، آنوپاما کومار و سانچانا ناتاراجان در این فیلم بازی می‌کنند. داستان فیلم در دهه 1970 اتفاق می‌افتد، این فیلم حول درگیری بین دو قبیله به نام‌های ایدیاپا پارامبارای و سارپاتا پارامبارای در شمال چنای می‌چرخد که فرهنگ بوکس در این محل و همچنین سیاست درگیر در آن را به نمایش می‌گذارد.

پا رانجیت درام بیوگرافی خود را بر اساس زندگی بیرسا موندا کنار گذاشت و این فیلمنامه را با در نظر گرفتن کارتی نوشت، اما به دلیل تعهدات قبلی‌اش، بعداً به سراغ آریا رفت تا نقش اصلی را بازی کند. در نهایت قرار بود تولید این فیلم در فوریه و مارس 2020 و پس از جلسات آموزشی فشرده بازیگران درگیر در فیلم آغاز شود، اما به دلیل قرنطینه ناشی از بیماری همه گیر COVID-19، ساخت آن بیشتر به تعویق افتاد و در نهایت در سپتامبر 2020 آغاز شد. که در دسامبر 2020 به پایان رسید، با فیلمبرداری نزدیک به چهار ماه در چنای شمالی و اطراف آن انجام شد. [نیاز به نقل از] گروه فنی فیلم متشکل از کارگردان موسیقی، سانتوش نارایانان، فیلمبردار مورالی جی و تدوینگر سلوا آر.کی.

Sarpatta Parambarai در ابتدا برای اکران در سینما برنامه ریزی شده بود که به دلیل همه گیر COVID-19 به تعویق افتاد که در نتیجه سازندگان نسخه مستقیم به دیجیتال را انتخاب کردند و حقوق پخش توسط Amazon Prime Video بدست آمد. این فیلم از طریق سرویس استریم در 22 ژوئیه 2021 همزمان با جشن پرایم روز منتشر شد و مورد تحسین منتقدان قرار گرفت که شخصیت‌پردازی و بازی بازیگران اصلی، کارگردانی، داستان، فیلمنامه، موسیقی، فیلمبرداری و دیگر جنبه‌های فنی اصلی فیلم را تحسین کردند. منتقدان بیشتر رانجیت را به خاطر صحنه و تصویر واقعی از شمال مدرس و فرهنگ بوکس دهه 1970 تحسین کردند. این دومین فیلم منطقه ای پربیننده در آمازون پرایم بود که فقط توسط Soorarai Pottru (2020) بهترین فیلم را دریافت کرد.

قبیله سارپاتا

در شمال مدرس در اوایل دهه 1970، کابیلان یک کارگر دالیت در بندر مدرس است که می خواهد مانند پدرش منیراثنام به یک بوکسور برجسته تبدیل شود. اما مادرش باکیام از اجازه دادن به او امتناع می‌کند، زیرا قدرت جنگی مونیراتنام باعث شد که او در کمین یک باند رقیب کشته شود. کوین (با نام مستعار “بابا”)، دوست انگلیسی-هندی پدر کابیلان، و باکیام برای او کار می کند، از دوران کودکی اش به عنوان پدرخوانده اش از شور و شوق کابیلان حمایت کرده است.

در سال 1975، زمانی که ایندیرا گاندی وضعیت اضطراری 18 ماهه را اعلام کرد، رانگان، بوکسور سابق، مربی و عضو DMK موفق به میزبانی یک تورنمنت بوکس بین طایفه های Sarpatta و Idiyappan شد.[5] در آن تورنمنت، طایفه سارپاتا پس از اینکه میران، بوکسور اصلی مبارزه آنها، توسط ومبولی، بوکسور با استعدادی که نماینده قبیله رقیب ایدیاپان است، شکست می‌خورد، با شوک بزرگی روبرو می‌شود. پس از آن، رنگان اعلام می کند که یک بوکسور برجسته را برای شکست دادن ومبولی در مسابقه بعدی تربیت خواهد کرد و این شرط را می پذیرد که در صورت شکست، طایفه سارپاتا دیگر هرگز با هم مبارزه نکنند. رنگان اعلام می‌کند که رامان، یک بوکسور آماتور، با ومبولی مبارزه خواهد کرد، که با مخالفت سایر اعضای قبیله به‌ویژه پسر رنگان وتری مواجه شد. رنگان بعداً از عملکرد رامان در تمرینات ناراضی می شود. پس از اینکه رامان به رنگان توهین می کند، کابلان که از آن می شنود، کف رامان را مشکی و آبی می کند.

Sarpatta Parambarai

رنگان که تحت تأثیر توانایی و تکنیک های جنگی کابیلان قرار گرفته، تصمیم می گیرد به جای او با ومبولی برابری کند. قبیله ایدیاپان ایده کابیلان را به عنوان چالشی برای ومبولی مسخره می کند. پس از یک بحث داغ، پدر، رز، یک بوکسور افسانه ای بازنشسته با نام مستعار “رز رقصنده” را به خاطر حرکات رقص مانند خود با حرکات ظریف پا، برای مبارزه با کابیلان به چالش می کشد. رز مورد علاقه مردم است و حتی از طرف حریفان نیز احترام دارد. مبارزه پیش رو به زودی به بحث شهر تبدیل می شود و هواداران کابلان را به عنوان قوطی گوجه فرنگی رد می کنند. کابیلان موفق می شود رز را شکست دهد که باعث تعجب و ناراحتی تماشاگران شد. ومبولی خشمگین، کابیلان را به چالش می کشد تا او را در رینگ شکست دهد. عموی رامان، تانیگا، که در گذشته با پدر کابلان اختلاف داشت، برای تحقیر رامان علیه کابلان توطئه می‌کند. او به ومبولی می گوید که اگر در آستانه باخت باشد به او کمک خواهد کرد. در این مسابقه، کابلان در بیشتر بازی بر ومبولی مسلط است و تقریباً او را در راند چهارم حذف می کند. ومبولی خسته و ناامید، تانیگا را راهنمایی می کند تا به کابلان حمله کند و مسابقه را قطع کند. غول ها به تماشاگران حمله می کنند و کابلان را روی صحنه برهنه می کنند. در میان هیاهو، دولت DMK توسط مرکز در سال 1976 برکنار شد و رنگان و سایر اعضای حزب تحت قانون MISA زندانی شدند.

کابیلان پس از این حادثه تصمیم می گیرد بوکس را کنار بگذارد و قصد دارد با مادرش و همسرش Mariyamma زندگی ساده ای داشته باشد. کابلان و وتری به دیدار رنگان می روند. در راه، این دو با تانیگا روبرو می شوند که در یک رستوران توقف می کنند، که کابیلان را تحریک می کند. کابیلان در یک حمله خشم، تانیگا را با شمشیر هک می کند، او به مدت شش ماه زندانی می شود، اگرچه تانیگا زنده ماند. وتری سلوان به AIADMK به رهبری M. G. Ramachandran [6] می‌پیوندد و کابیلان را به‌عنوان سرسپردۀ نخبه خود استخدام می‌کند. کابیلان به آرامی دچار اعتیاد به الکل می شود که رابطه او با مادر و همسرش را تیره می کند.

رنگان پس از 4 سال از زندان آزاد می شود و از تغییرات به هم می ریزد. کابیلان که اکنون اضافه وزن دارد و به الکل معتاد است، در مسابقه بوکس بین رامان و ومبولی شرکت می کند، جایی که اولی به طور کامل شکست می خورد. بعد از مسابقه، ومبولی توسط کابلان و بابا به دلیل اختلال عمدی قبلی اش به چالش کشیده می شود. ومبولی شرمنده می پذیرد اما رنگان می خواهد به جای آن از بوکسور دیگری استفاده کند، به دلیل عدم آمادگی جسمانی و انعطاف پذیری کابیلان. با این حال کابیلان موضع خود را حفظ می کند و اصرار دارد که مبارزه ادامه یابد. وتری از او می خواهد که تمام وقت به تجارت مشروب بپیوندد، اما با عصبانیت رد می شود. کابلان به خاطر این واقعیت که او هم به عنوان عضو خانواده و هم به عنوان بوکسور شکست خورده است، برای باکیام ناله می کند. باکیام، به کابلان می‌گوید که بوکس را از سر بگیرد تا خود را نجات دهد. روز بعد، بابا کابیلان را می فرستد تا زیر نظر «بیدی» رایاپان، ماهیگیر و بوکسور افسانه ای سابق سارپاتا، تمرین کند. تحت هدایت رایاپان او آمادگی جسمانی خود را به دست می آورد و بازی خود را بهبود می بخشد. در مسابقه، ومبولی در راندهای اولیه تسلط پیدا می کند و شانه چپ کابیلان را جابجا می کند و قدرت مشت و حرکات او را کاهش می دهد، اما رنگان، وتری، میران و سایر اعضا ظاهر می شوند و به کابلان انگیزه می دهند تا بهترین عملکرد خود را داشته باشد. در راند پایانی کابیلان ومبولی را ناک اوت می کند و طایفه سارپاتا پس از سال ها شکست پیروزی خود را به دست می آورد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم قبیله سارپاتا دوبله فارسی Sarpatta Parambarai 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!