logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Kadaram Kondan 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم Kadaram Kondan 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود فیلم فاتح کادارام دوبله فارسی Kadaram Kondan 2019

دانلود فیلم فاتح کادارام دوبله فارسی 2019

خلاصه داستان : واسو یه پزشک است که برای کار همراه با همسر حامله اش به تازگی به مالزی مهاجرت کرده و به دنبال سر و سامان دادن به زندگی جدیدشان است. ورود یک بیمار پس از یک تصادف به بیمارستان و عده ای به دنبال کشتن او هستند، زندگی آرام آنها را دستخوش حوادث میکند و….

نام فارسی : فاتح کادارام

[codein_imdb]

Kadaram Kondan (ترجمه. فاتح Kadaram) یک فیلم هیجان انگیز اکشن به زبان تامیل در سال 2019 به کارگردانی راجش M. سلوا و تهیه شده توسط کمال هاسان است. این فیلم در نقش اصلی ویکرام را بازی می کند و اکشارا هازان و ابی حسن در نقش های نقش اصلی را ایفا می کنند. این فیلم بین سپتامبر 2018 و ژانویه سال 2019 فیلمبرداری شد و در 19 ژوئیه 2019 به همراه نسخه تلوگو دوبله خود آقای KK منتشر شد. این یک بازسازی رسمی از فیلم فرانسه 2010 Point Blank است. این فیلم نقدهای متنوعی از منتقدین به همراه عملکرد ویکرام دریافت کرد و نگاه ها مورد تحسین قرار گرفت.

جنایتکار KK (ویکرام) به سختی پس از سرقت شدید از برج Petronas فرار می کند ، اما در یک تصادف رانندگی مجروح می شود و چند ماه به حالت اغما می رود.

چند ماه بعد ، واسو (ابی حسن) ، یک پرستار و همسر باردار او Aatirah (Akshara Haasan) زندگی خود را در کوالالامپور آغاز می کنند. واسو پس از تلاش برای قتل جان KK را نجات می دهد اما توسط سرپرست جدی وی مورد توبیخ قرار می گیرد. پس از بازگشت از محل کار ، فرد متجاوز او را به بیرون می کشد و همسرش را ربوده است. برادر KK گروگان خود را نگه می دارد و واسو را مجبور می کند تا KK را از بیمارستان قاچاق کند که تحت نگهبانی پلیس است و به دنبال یافتن هویت KK هستند. برادر واسو و برادر KK تلاش می کنند در KL Sentral ملاقات کنند ، اما باید پس از باند رقیبی که قبلاً KK را دنبال می کرد ، ترک کنند.

دو تیم پلیس رقیب ، یکی کتابی و دیگری که بیشتر به روشهای غیرقانونی اعتماد می کنند اما از نتایج آنها ستایش می شوند ، ابتدا برای پیدا کردن این دوقلوی رقابت می کنند. همانطور که پلیس در جستجوی KK و Vasu است ، آنها می دانند که در این بخش نیز خال وجود دارد ، و اکنون KK و Vasu وظیفه فرار از تهدیدات و نجات Aatirah را بر عهده دارد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فاتح کادارام دوبله فارسی Kadaram Kondan 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!