logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
20%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Breach 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم رخنه سال 2020

دانلود فیلم رخنه Breach 2020 با دوبله فارسی
دانلود فیلم رخنه Breach 2020 با دوبله فارسی

شکست (Breach) یک فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی در سال 2020 به کارگردانی جان سویتس و بازی بروس ویلیس ، جانی مسنر ، توماس جین ، ریچل نیکولز ، کوری لارج ، الکساندر کین ، کودی پیرسلی و کاساندرا کلمنتی است. فیلم در فیتزجرالد ، جورجیا در صحنه های موسیقی استودیوهای TMG فیلمبرداری شده است. در 18 دسامبر سال 2020 منتشر شد.

زمین از یک سطح انقراض رنج می برد ، 300000 بازمانده برای سوار شدن به یک سفینه فضایی به نام Ark انتخاب می شوند که آنها را به مستعمره جدیدی به نام New Earth می رساند. نوح (کودی کیرسلی) در حالی که دوست دختر باردارش هیلی (کاساندرا کلمنتی) به عنوان مسافر به حالت سکون در می آید ، در تابلوی تقلب یک سرایدار جوان قرار می گیرد.

مکانیک کهنه تر و قدیمی تر به نام کلی (بروس ویلیس) تلاش می کند نوح را راهنمایی کند. بلو (جانی مسنر) و شدی (یوهان اورب) ، دو مکانیک باتجربه ، توسط یک نیروی انگلی آلوده می شوند. در همین حال نوح از کلای جاسوسی می کند و مظنون است که مکانیک قدیمی در حال ساخت بمب است. كلی به نوح نشان می دهد كه دارد مهتاب درست می كند و بمبی نمی سازد.

عصر آن روز کارگران مهمانی بداهه ای برگزار می کنند که در آن آنها درباره عزیزانی که پشت سر گذاشته اند به یکدیگر می گویند. نوح به همه می گوید وقتی به زمین جدید می رسند چگونه به او تغییر می دهند تا قصاب شود. اورتگا (آنژی پک) مهمانی را ترک می کند تا با بلو ارتباط برقرار کند و او را در حال جوشکاری تنها می یابد. آبی اورتگا را روشن می کند و او را می کشد.

بعداً كلی در می یابد كه دوست دختر باردار نوح دختر آدمیرال آدامز كینگ (توماس جین) است. افسر امنیتی استنلی (تیموتی وی مورفی) بدن شکسته شکسته را کشف می کند و بلو را قاتل معرفی می کند. كلی جسد اورتگا را پیدا می كند در حالی كه جستجو برای یافتن آبی ادامه دارد. استنلی جزئیات امنیتی را جمع می کند و آنها می یابند که بلو قصد دارد به محوطه دریاسالار نفوذ کند. كلی سعی می كند با آبی استدلال كند در حالی كه استنلی تسلیم خود را می خواهد. وقتی بلو پرید و با گاز گرفتن از گلوی افسر یکی از تیم های امنیتی را به قتل رساند ، اوضاع به نوبه خود انجام می شود. استنلی و تیک (کالان مولوی) مجبور به شلیک به رنگ آبی می شوند. چمبرز (ریچل نیکولز) بلو را کپی می کند تا بداند چرا او اورتگا و شدی را کشته است. در همین حال تیک در فید ویدیویی جستجو می کند و ضبط شده ای از مرگ شدی و عفونت اولیه بلو را مشاهده می کند. چمبرز گزارش می دهد که بلو کاملاً خالی شده و انگل شلی در کشتی وجود دارد.

چمبرز در می یابد که نوح عضو خدمه نیست بلکه یک مأمور اجاره نشین است و استنلی او را دستگیر می کند و معتقد است نوه درگیر اتفاقات عجیب و غریب است. کلی با موفقیت از نوح دفاع می کند و او آزاد می شود. در حالی که بازماندگان در مورد مراحل بعدی بحث می کنند ، 3 خدمه کشته شده استنلی را دوباره زنده می کنند و به قتل می رسانند. چمبرز موفق می شود باقیمانده آلوده را برای فرار تیک ، کلی ، نوح مجروح کند. استنلی تازه آلوده شروع به آزاد سازی افراد آلوده می کند و قسمت های خدمه باقی مانده را که به سرعت تحت کنترل قرار می گیرند و آلوده می شوند ، باز می کند.

خشت بازماندگان را به سمت زرادخانه راهنمایی می کند. چمبرز قادر به تشخیص ضعف در فرد آلوده نیست ، بنابراین كلی پیشنهاد می كند از یك شعله كننده استفاده كند. دستگاه شلیک کننده شعله آتش سوزی را خاموش می کند که باعث کاهش دید می شود. درست همانطور که ناگهان تیک توسط افراد آلوده گرفته و به درون غبار کشیده می شود ، لینکلن (کوری لارج) با این گروه متحد می شود. خشت برای نجات تیک فرار می کند. همانطور که تیک و کلی برمی گردند ، لینکلن پیشنهاد می کند از غلاف های فرار استفاده کنید در حالی که تیک جای امنیتی را پیشنهاد می کند.

لینکلن موفق به راه اندازی غلاف فرار می شود. اما هنگام خروج از کشتی نشان داده می شود که او تنها نیست و در خارج از صفحه کشته می شود. بازماندگان باقیمانده به محوطه امنیتی می رسند اما استنلی هنگامی که سعی می کند خود را قفل کند کلی را ضرب و شتم می کند. نوح قبل از اینکه بتواند کلی را آلوده کند به استنلی شلیک می کند و آنها درب را محاصره می کنند.

با 84 روز تا رسیدن کشتی به زمین جدید ، بازماندگان سعی می کنند طرحی را برای دفع آلوده و نجات مسافران طراحی کنند. كلی نوح را از طریق مجاری به دریاسالار راهنمایی می كند كه امیدوارند بتواند آنها را نجات دهد. تیک سپس اعتراف می کند که وی کسی است که عفونت را آزاد کرده است. کلی به دریاسالار می رسد و تیک اعتراف می کند که او مسئول همه اتفاقاتی است که رخ داده و در واقع انقلابی تندرو است که مخالف ازدیاد جمعیت زمین جدید است.

دریادار تیم امنیتی خود را بیدار می کند و پیشنهاد می کند از سلاح های قوی تری علیه افراد آلوده استفاده کند. در حالی که افراد آلوده وارد اتاق امنیت می شوند ، در حالی که تیک مورد حمله قرار گرفته و کشته می شود ، گلی و چمبرز با آنها درگیر می شوند. تیم امنیتی آدمیرال سرانجام خسته شده و آبی نوح را تعقیب می کند. همانطور که آنها مبارزه می کنند نوح با مایع تمیز کننده آبی را پاشیده و آبی با جیغ فرو می ریزد. هنگامی که نوح تلاش می کند یافته های خود را به همه بگوید ، آدمیرال یک نارنجک را منفجر می کند که ظاهراً افراد آلوده را از هم جدا می کند. اما درست همانطور که چمبرز و کلی فکر می کنند تمام شده ، آنها متوجه باقی مانده اعضای بدن می شوند که دوباره به هم متصل می شوند.

آلوده یک موجود جهش یافته قوی تر تشکیل می دهد و دیگر آلوده وارد هسته راکتور می شود. نوح تاثیری را که مایع تمیزکننده ایجاد می کند توضیح می دهد و گروه به سمت انباشت مهتابی کلی می روند تا سلاح های بهتری بسازند. همانطور که آنها در حال برنامه ریزی برای حمله خود هستند ، با دستکاری راکتور در زمان آلودگی ، زمان ورود نیز کاهش می یابد. كلی به برخی از افراد آلوده به سلاح تازه ساخته شده خود حمله می كند. افراد آلوده مسافران را آلوده می کنند. كلی نوح را برای نجات هیلی می فرستد در حالی كه وی آلوده را نگه دارد. كلی هیلی را نجات می دهد و آنها درست همانطور كه ​​جهش آلوده می شود به سمت غلاف فرار می كنند. چمبرز در اولین حمله هیولا کشته می شود در حالی که کلی سعی می کند جلوی آن را بگیرد اما او نیز غرق درگیر شده و ظاهراً کشته شده است.

نوح و هیلی غلاف فرار باقی مانده را تهیه می کنند ، اما نوح برای شروع سکانس پرتاب مجبور است از هیلی جدا شود. او با هیولا روبرو می شود و موفق می شود با سلاح خود آن را تضعیف کند. درست همانطور که نوح سعی می کند کلی را از روی پل به او پیام دهد. كلی هنگام فرار نوح و هیلی ، كشتی را به خود تخریب می رساند.

نوح به زمین جدید می رسد ، اما هنگامی که از غلاف فرار با هیلی خارج می شود ، انسان دیگری را که معلوم است آلوده است ، لکه دار می کند. با پایان فیلم نوح تفنگ خود را بالا می آورد و “همه را بسوزان” می گوید

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم رخنه Breach 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!