logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sweet Girl 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم دختر شیرین 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم دختر شیرین Sweet Girl 2021 با دوبله فارسی
دانلود فیلم دختر شیرین Sweet Girl 2021 با دوبله فارسی

دختر شیرین (به انگلیسی: Sweet Girl) یک فیلم اکشن و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی برایان اندرو مندوزا در اولین کارگردانی بلند خود و نویسندگی فیلیپ آیزنر و گرگ هورویتز است. در این فیلم جیسون موموآ، ایزابلا مرسدس، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، رازا جافری، جاستین بارتا، لکس اسکات دیویس، مایکل ریموند جیمز و امی برنمن ایفای نقش می‌کنند.

دختر شیرین در 20 آگوست 2021 در نتفلیکس منتشر شد و به دلیل داستان کلیشه ای و پتانسیل هدر رفته آن نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد، اما شیرین کاری های آن به طور مثبت مورد توجه قرار گرفت.

نتفلیکس در اکتبر 2021 اعلام کرد که 68 میلیون حساب کاربری 2 دقیقه از فیلم را در 28 روز پس از اکران تماشا کرده اند.

در پیتسبورگ زنی به نام آماندا کوپر به نوع نادری از سرطان بیمار می شود. به همسرش، متخصص بقا، ری کوپر، گفته می شود که یک داروی بالقوه نجات دهنده برای آماندا چند روز قبل از شروع درمان او از بازار خارج شد، زیرا مدیر عامل BioPrime Simon Keeley به سازنده پول پرداخت کرد تا تولید را به تاخیر بیندازد. ری با تماشای کیلی در یک مناظره زنده با دایانا مورگان، نماینده کنگره، کیلی را تهدید می‌کند و می‌گوید اگر تصمیم خود را پس نگیرد، او را خواهد کشت. کیلی تهدید را جدی نمی گیرد و آماندا به زودی می میرد و ری و دخترشان راشل را ویران می کند.

شش ماه بعد، ری از یک روزنامه نگار به نام مارتین بنت تماس گرفت که به او می گوید که شواهدی دال بر فعالیت های مجرمانه ای دارد که توسط BioPrime انجام شده است. آنها در مترو با هم ملاقات می کنند و ناخودآگاه ریچل و یک قاتل به نام سانتوس دنبال می شوند. بنت توضیح می دهد که BioPrime به هر کسی که اعمال کثیف آنها را زیر سوال می برد رشوه می دهد، اما قبل از اینکه بتواند اطلاعات خود را به اشتراک بگذارد، سانتوس او را با چاقو می کشد. همانطور که قطار در یک ایستگاه توقف می کند، سانتوس ری را با چاقو می زند و ریچل را ناک اوت می کند و هر دوی آنها را روی سکو می گذارد تا مرده باشند. دو سال بعد، ری با وسواس تمام حرکات کیلی را دنبال می کرد. ری به عنوان یک پیشخدمت ظاهر می شود تا به حراج خیریه BioPrime نفوذ کند تا بتواند کیلی را بازجویی کند. کیلی می گوید که هیچ چیز نمی داند و به او می گوید که به دنبال رئیس BioPrime، وینود شاه، برود. پس از یک دعوای وحشیانه که منجر به کشته شدن یکی از محافظان کیلی می شود، ری او را با یک کیسه پلاستیکی خفه می کند.

سپس ری ریچل را دریافت می کند و آنها در متل خارج از شهر پنهان می شوند. ریچل که نگران این است که پدرش زیاده روی کرده باشد، با مامور اف بی آی سارا میکر تماس می گیرد و سعی می کند او را متقاعد کند که به BioPrime نگاه کند. صبح روز بعد، دو مزدور وارد متل می شوند و ری هر دوی آنها را می کشد و در نتیجه تنش بیشتر بین او و ریچل ایجاد می شود. ری قصد دارد به دنبال شاه برود و به ریچل اجازه می دهد تا به او کمک کند تا شاه را به دام بیاندازد. ری سعی می کند از او بازجویی کند، اما شاه حاضر به صحبت نیست و به زودی توسط سانتوس کشته می شود. ری و ریچل با سانتوس در یک غذاخوری ملاقات می کنند و پس از اینکه سانتوس اعتراف می کند که با هدف ری همدردی می کند، فاش می کند که مورگان کارفرمای واقعی اوست. او همچنین به راشل می گوید که آنها به زودی دوباره ملاقات خواهند کرد.

با بازگشت به شهر، ری مورد کمین اف بی آی قرار می گیرد و به پشت بام پارک PNC فرار می کند. همانطور که میکر سعی می کند با او صحبت کند، مشخص می شود که “ری” در واقع ریچل است. ری بر اثر جراحاتش در مترو درگذشت و ریچل که از PTSD و اختلال هویت تجزیه‌ای رنج می‌برد، خود را وقف پایان دادن به تلاش خود برای انتقام کرد. او به رودخانه آلگنی می پرد، اما بیهوش می شود و سوار آمبولانس می شود. پس از رهایی و تصادف با وسیله نقلیه، او دفتر مبارزات انتخاباتی مورگان را، جایی که سانتوس منتظر است، پیدا می کند. راشل علیرغم اینکه در ابتدا توانست او را با خفه کردن و غرق کردن او تحت سلطه خود درآورد، می تواند قدرت خود را بازیابد و سانتوس را با چاقو به قتل برساند. او با مورگان روبرو می شود و مخفیانه او را ضبط می کند که اعتراف می کند که برای قراردادهای دولتی توسط BioPrime رشوه گرفته است و او دستور ضربه زدن به بنت و ری را داده است. پس از ارسال فایل ضبط شده به اف بی آی، ریچل یک پاسپورت جعلی به دست می آورد، پول خود را با ارز دیجیتال مبادله می کند و سوار هواپیما می شود و به آینده ای نامعلوم می رود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم دختر شیرین Sweet Girl 2021 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!