logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Medal 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مدال با کیفیت عالی

دانلود فیلم مدال دوبله فارسی Medal 2023
دانلود فیلم مدال دوبله فارسی Medal 2023

 

سینمای پنجابی اخیراً تعدادی از بهترین اکشن‌های هیجان‌انگیز را تولید کرده است که مخاطبان سینمای پنجابی تاکنون شاهد آن بوده‌اند. با امید به تکرار همان، جی راندهاوا دوباره با یک فیلم هیجان انگیز جدید پنجابی “مدال” بازگشته است. ما قبلاً این فیلم را تماشا کرده ایم و به این ترتیب این بررسی فیلم مدال را برای شما نوشته ایم.

بازیگران «مدال» جی راندهاوا و باانی ساندو در نقش‌های اصلی بازی می‌کنند. بازیگران با استعداد فرعی فیلم عبارتند از: هابی دهلیوال، پاردیپ راوات، جاگ سینگ، داوی سینگ، گورمان ساندو، گالاو وارایچ و گروه. مدال توسط جاسی لوهکا نوشته شده و منیش بات کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. از روزی که تریلر آن منتشر شد، طرفداران انتظارات زیادی از این فیلم داشتند. آیا مدال انتظارات هوادارانش را برآورده می کند؟ این نقد فیلم مدال را بخوانید تا پاسخ آن را بدانید.

داستان و فیلمنامه
بیایید بررسی فیلم مدال خود را با بحث در مورد داستان فیلم آغاز کنیم. خلاصه داستان فیلم حول محور راجویر/راجا (جی رانداوا) می‌چرخد که رویای کسب مدال طلای ملی را در سر داشت. با این حال، در سفر خود با یک رقیب حسود و مغرور – آنگاد (جگ سینگ) آشنا شد. انگاد به راجا تقلب می کند و او را دوباره از دوی سرعت محروم می کند. در نتیجه راجا برای گرفتن انتقام از انگاد با مشکلات و گام های زیادی در دنیای جنایت روبرو می شود. او چگونه انتقام می گیرد؟ یا واقعاً می تواند انتقام خود را بگیرد؟ این چیزی است که این فیلم در مورد آن است.

ما شخصاً داستان فیلم را دوست داشتیم که قبلاً از خود تریلر کاملاً واضح بود. اما چیزی که باعث می شود این داستان به خوبی بدرخشد، نحوه به تصویر کشیدن آن است. فیلمنامه این فیلم USP آن است که به خوبی بر دل مخاطبان نشسته است. با این حال، صحنه هایی وجود داشت که غیرضروری به نظر می رسید و می توانستند کلیپ شوند.

بازیگری و اجرا
حالا که در مورد داستان فیلم صحبت کردیم، وقت آن رسیده است که در نقد فیلم مدال درباره عملکرد فیلم صحبت کنیم. شروع این بخش با مرد اصلی فیلم – جی راندهاوا. از روزی که این فیلم معرفی شد، طرفداران از قبل برای چیزی منحصر به فرد از طرف جی آماده شده بودند و او دوست ندارد طرفدارانش را ناامید کند. جی اجرای شگفت انگیز دیگری ارائه کرده است که برای مدت طولانی در قلب هواداران زنده خواهد ماند. روشی که او شخصیت خود را از یک پسر جوان شیرین به یک پادشاه دنیای جنایت و جنایت و جنایت تبدیل کرد، طیف بازیگری او را نشان می دهد. ارائه دیالوگ و عبارات او بیش از حد کافی است تا شما را از طرفداران او تبدیل کند، اگر قبلاً نیستید.

Baani Sandhu، اولین بازیگر نیز در نقش خود کار شایسته ای انجام داد. با این حال، او می‌توانست زمان بیشتری را به صفحه نمایش بدهد. جاگ سینگ واقعاً ما را به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم بسیار تحت تأثیر قرار داد. زبان بدن، حالات و هیکل او به عنوان یک شرور خیلی خوب بود.

جدای از این ها، بازیگران مکمل دیگری مانند هابی دهلیوال و پاردیپ راوات نیز در این فیلم به خوبی کار کرده اند.

نویسندگی و کارگردانی
فیلم توسط Jassi Lohka نوشته شده است و یک طرفدار چه بهتر از این می تواند انتظار داشته باشد. جاسی این فیلم را به صورت پرفروش نوشته است. کارگردان Maneesh Bhatt نیز کار فوق العاده ای را انجام داده است. نحوه ایفای نقش جی راندهاوا در فیلم ستودنی است. این یک پیروزی مطلق برای تیم Direction است زیرا «مدال» دقیقاً به نظر می رسد که یک سرگرم کننده انبوه اکشن مناسب چگونه به نظر می رسد.

Action & BGM
این یک فیلم جی راندهاوا است و انتظار می رفت که یک اکشن هیپ باشد. و مدال در هیچ نقطه ای طرفداران خود را ناامید نمی کند. رقص اکشن خیلی خوب بود و در واقع چند لحظه ترک استخوان وجود داشت که مطمئناً عاشق آنها خواهید شد. گاهی اکشن فیلم شما را به یاد KGF: Chapter 2 می اندازد.

BGM فیلم به وضوح یک برنده است. موسیقی پس‌زمینه تکمیل و کمک می‌کرد تا هر صحنه به خوبی بدرخشد. زمانی که ادغام یک اکشن مسترکلاس با یک موسیقی پس زمینه قدرتمند در خدمت شما باشد، آدرنالین شما بالا می رود.

دیالوگ ها
مدال از نظر دیالوگ قطعا در میان بهترین فیلم های پنجابی تاریخ است. دیالوگ ها به قدری خوب و جذاب بود که هیچ کس در تئاتر نمی توانست در برابر تشویق مقاومت کند. می توانید حدس بزنید که دیالوگ های فیلم چقدر خوب بوده اند از این دو نمونه – «Jithe saada raula hou othe 302 hi lagugi paa do status»، «patte te duniya kise di marji naal ni hilde hilaune painde aa».

 

به طور کلی
اکنون زمان آن رسیده است که این بررسی فیلم مدال را با کلمات پایانی خود برای فیلم به پایان برسانیم. بنابراین، مدال یک سرگرم کننده انبوه قدرتمند است که با ترکیبی شگفت انگیز از داستان خوب، فیلمنامه درخشان، اکشن برجسته، BGM پر انرژی و اجراهای شگفت انگیز ارائه می شود. به همه این دلایل، تیم کیدان به مدال 4.5 ستاره در مقیاس 5 امتیاز می دهد. کسر امتیازات به دلیل برخی صحنه های غیر ضروری است که می توانستند بریده شوند. با این حال، مدال برای دوستداران اکشن هیجان انگیز یک غذای عالی است و اگر شما یکی از طرفداران جی رانداوا هستید، مدال یکی دیگر از هدیه های پرفروشی است که از طرف او برای شما به ارمغان می آورد، پس فقط بلیط رزرو کنید و از این اکشن هیجان انگیز شگفت انگیز در سینما لذت ببرید.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مدال دوبله فارسی Medal 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!