logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
91%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Raging Fire 2021 با لینک مستقیم

 

دانلود فیلم خارجی خشم آتش با کیفیت عالی ۴K 1080p

دانلود فیلم چینی خشم آتش Raging Fire 2021 دوبله فارسی
دانلود فیلم چینی خشم آتش Raging Fire 2021 دوبله فارسی

 

آتش خشمگین (Raging Fire) یک فیلم اکشن هنگ‌کنگ-چین محصول ۲۰۲۱ به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی بنی چان در آخرین تلاش کارگردانی‌اش قبل از مرگش در ۲۳ اوت ۲۰۲۰ است. در این فیلم دانی ین در نقش یک پلیس عادل بازی می‌کند که راه خود را با شاگرد سابق خود در میان می‌گذارد. توسط نیکلاس تسه، که برای انتقام از مربی سابق خود به خاطر زندانی کردن او در گذشته.

این فیلم در 30 ژوئیه 2021 در سرزمین اصلی چین و در 19 اوت 2021 در هنگ کنگ اکران شد.

چونگ سونگ بونگ افسر واحد جرایم منطقه‌ای است که سال‌ها در خط مقدم کار کرد و بسیاری از پرونده‌های اصلی را شکست. با این حال، به دلیل شخصیت بسیار عادلانه‌اش که بر روی حرفه‌اش تأثیر گذاشت، او را مطرود می‌دانند، اما سرپرست او، یاو کونگ-نگو، به او به عنوان یک افسر خوب احترام می‌گذارد، اگرچه یاو کاملاً با سبک بیش از حد سخت‌جوش چونگ موافق نیست و معتقد است. گرفتن میانبر یاو موفق می شود به سطح چونگ برسد. با این حال، سرنوشت به طور غیرمنتظره آنها را به مسیرهای مختلفی می کشد و آنها را در برابر یکدیگر قرار می دهد.

این فیلم برای اولین بار در بازار فیلم و تلویزیون هنگ کنگ 2019 (FILMART) اعلام شد. دانی ین، تهیه کننده و ستاره فاش کرد که این فیلم در ابتدا برای فیلمبرداری در یک کشور خارجی برنامه ریزی شده بود، اما او بنی چان، یکی از تهیه کننده ها و کارگردانان را متقاعد کرد که برای فیلمبرداری در هنگ کنگ بماند. تولید در آوریل همان سال آغاز شد. در 6 مه 2019، صحنه‌ای فیلمبرداری شد که ین از بالکن پرید و به مدت دو ساعت روی سیم‌ها آویزان شد. این فیلم مراسم برکت خود را در 23 ژوئیه 2019 در یک مجموعه ساخته شده در جاده پکن در استودیو فیلم Quarry Bay برگزار کرد که با حضور رئیس گروه امپراتور آلبرت یونگ، چان، ین و بقیه بازیگران و خدمه برگزار شد. تولید این فیلم در سپتامبر 2019 به پایان رسید.

در 23 آگوست 2020، کارگردان چان بر اثر سرطان نازوفارنکس درگذشت. گزارش شده بود که او در حین ساخت فیلم بیمار شده بود و بعداً تشخیص داده شد که به این بیماری مبتلا شده است. چان وظایف کارگردانی خود را برای این فیلم به پایان رساند اما به دلیل بیماری نتوانست در مراحل پس از تولید شرکت کند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چینی خشم آتش Raging Fire 2021 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!