logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Kitty the Killer 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی کیتی قاتل با کیفیت عالی

دانلود فیلم کیتی قاتل دوبله فارسی Kitty the Killer 2023
دانلود فیلم کیتی قاتل دوبله فارسی Kitty the Killer 2023

 

 

همانطور که بارها اشاره کرده ایم، کانون فیلم های اکشن آسیایی مدت هاست که از هنگ کنگ به سمت کشورهای آسه آن حرکت کرده است. تایلندی لی تونگهام یک بار دیگر این واقعیت را با «کیتی قاتل» ثابت می‌کند، فیلمی که کل مفهوم دختران با سلاح را از طریق رویکردی که شامل کمدی زیاد و سطح خاصی از حس گرایی است، پیاده‌سازی می‌کند.

آژانس یک انجمن مخفی است که توسط قبیله ای از مردان به نام نگهبانان تشکیل شده است که دختران را به عنوان قاتل تربیت کرده اند تا قتل آنها تعادل را در جهان حفظ کند. قاتل‌های دختر همگی با اسم رمز کیتی هستند و در سایه می‌مانند و در تمام بخش‌های جامعه کار می‌کنند، به عنوان دختر مدرسه‌ای، خانه‌دار، منشی فروشگاه و دفتر و هر چیز دیگری. اساساً، آنها در معرض دید پنهان می شوند تا زمانی که نگهبان آنها را به انجام قتل فراخواند. با شروع فیلم، یکی از بچه گربه ها به نام دینا، پس از یک سوء قصد نافرجام به سمت رئیس جنایتکار، مکین، به نگهبان روباه خاکستری خود خیانت می کند. این دو نفر در نهایت با تعداد زیادی از مردان آژانس همراه با کیتی دیگر روبرو می شوند و به سختی موفق می شوند با زندگی خود فرار کنند و گری فاکس در نهایت به یک کارمند دفتر چارلی برخورد می کند که به ناچار در هرج و مرج مکیده می شود. با این حال، به نظر می‌رسد که تعداد دیگری از کیتی‌ها نیز وجود دارند که از رفتار آژانس خسته شده‌اند، و چارلی به زودی متوجه می‌شود که خودش در حال آموزش نگهبانی شدن است، درست قبل از اینکه همه جهنم از بین برود.

لی تونگنام آشکارا سعی می کند تا جایی که می تواند عناصر مورد علاقه ژانر را در روایت خود بگنجاند، با فیلم از جمله انجمن های مخفی، قاتل دختران سکسی با اسلحه، بچه ها، شرورها و قهرمانان خوش تیپ، اکشن زیاد، کمدی زیاد، کمی عاشقانه، برخی تصورات قهرمانانه فوق العاده و چند خیانت برای افزودن کمی به داستان. انتظار می‌رود که همه آن‌ها به خوبی کار نکنند، به‌ویژه کمدی گاهی اوقات نامناسب به نظر می‌رسد، حتی اگر این بار منشأ اکثر آن‌ها مردی باشد که توسط همه زنان قدرتمند و اندکی در نقشی جذاب آموزش دیده است. معکوس در اینجا با این حال، زمانی که فیلم از کمدی اسلپ استیک فراتر می‌رود و وارد حوزه تقلید تعدادی از عناصر ژانر فوق‌الذکر می‌شود، قطعاً سطح آن بالا می‌رود و کنایه در اینجا بسیار هوشمندانه است.

نحوه ارائه اکشن و خشونت قطعاً درجه یک است، با جهت‌گیری اکشن در سرتاسر، در رویکردی که یا به سمت یک کمیک/مانگا از طریق یک صحنه بسیار جذاب و جذاب یا در مسیرهای هیجان‌انگیزتر حرکت می‌کند. حس درام را اضافه می کند که به همان اندازه سرگرم کننده است. این واقعیت که اکثر دختران نقاب دارند و مانند زنان گربه‌ای لباس می‌پوشند، قطعاً به جذابیت نبردهای اینجا می‌افزاید، زیرا آنها را با یک هیپوستازی تاریک، خطرناک اما همچنان زیبا زنانه القا می‌کند. این ترفند زمانی که آنها در حال مبارزه با دشمنان زیادی هستند به خوبی کار می کند، به سبکی که بسیاری را یاد “بیل بکش” می اندازد، اما زمانی که آنها در حال مبارزه با یکدیگر هستند اوج خود را پیدا می کند. حضور انیمیشن در طول برخی از آنها (دوباره یک چشمک به “بیل را بکش”) می توانست از نظر طراحی کمی بهتر عمل کند، اما همچنین به عنوان یک عنصر اضافی برای رویکرد کلی اکشن به خوبی عمل می کند.

DP Brandt Hackney تمام موارد فوق و جنبه‌های مختلف فیلم، از فضای کمدی واقع‌گرایانه دفتر و «زندگی عادی» گرفته تا تاریکی و سنگ‌آلودگی دنیای اموات را با ذوق و شوق، با رویکردی صیقلی به تصویر می‌کشد که به خوبی کار می‌کند. تدوین که فیلم را با سرعتی سریع القا می کند و در طول نبردها حتی سریعتر می شود نیز در سطح بالایی قرار دارد و دوباره اوج خود را در صحنه های نبرد پیدا می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کیتی قاتل دوبله فارسی Kitty the Killer 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!