logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
79
90%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Women Talking 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی حرف های زنانه با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم حرف های زنانه دوبله فارسی Women Talking 2022
دانلود فیلم حرف های زنانه دوبله فارسی Women Talking 2022

 

 

زنان صحبت می کنند یک فیلم درام به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی محصول سال ۲۰۲۲ است. این بر اساس رمان کانادایی 2018 به همین نام نوشته میریام توس، و الهام گرفته از تجاوزهای تجاوز به عنف گازی است که در مستعمره مانیتوبا، یک جامعه منونیت دورافتاده و منزوی در بولیوی رخ داد. گروهی از بازیگران شامل رونی مارا، کلر فوی، جسی باکلی، جودیت آیوی، بن ویشاو، و فرانسیس مک دورمند هستند که به عنوان تهیه کننده در این فیلم نیز فعالیت داشته است.

زنان صحبت می کنند در چهل و نهمین جشنواره فیلم تلوراید در 2 سپتامبر 2022 نمایش داده شد و در ایالات متحده از طریق سینماهای منتخب در 23 دسامبر 2022 اکران شد، قبل از اکران گسترده در 27 ژانویه 2023 توسط United Artists Releasing. 6] این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد که فیلمنامه و کارگردانی پولی، بازی بازیگران (مخصوصاً فوی، باکلی، و ویشاو) و موسیقی را تحسین کردند. این فیلم به عنوان یکی از ده فیلم برتر سال 2022 توسط هیئت ملی بازبینی و موسسه فیلم آمریکا معرفی شد، برنده بهترین فیلمنامه اقتباسی در بیست و هشتمین دوره جوایز منتخب منتقدان، هفتاد و پنجمین جوایز انجمن نویسندگان آمریکا و نود و پنجمین جوایز اسکار شد. همچنین نامزد بهترین فیلم شد.

زن جوانی تنها در رختخواب می خوابد. کبودی ها و زخم های قابل مشاهده ای روی باسن و قسمت بالای ران های داخلی او وجود دارد – جراحات ناشی از تجاوز جنسی.

در سال 2010، زنان و دختران یک مستعمره منونیت منزوی که نامشان فاش نشده بود، متوجه شدند که مردان از مسکن دام برای تسلیم و تجاوز به آنها استفاده می کردند. مهاجمان در یکی از شهرهای نزدیک دستگیر و زندانی می شوند. اکثر مردان مستعمره برای نظارت بر وثیقه سفر می کنند و زنان را به مدت دو روز تنها می گذارند تا تعیین کنند که چگونه ادامه خواهند داد. آنها یک همه‌پرسی برگزار می‌کنند تا تصمیم بگیرند که بمانند و کاری انجام ندهند، بمانند و بجنگند یا بروند.

رای بین ماندن و جنگیدن و رفتن گره خورده است. یازده نفر از زنان مستعمره در یک انبار علوفه دور هم جمع می شوند تا به تصمیم نهایی برسند، اگرچه اسکارفیس جانز، زنی “هیچ کاری”، پس از ناامید شدن از بحث جلسه را ترک می کند و دختر مردد خود آنا و نوه مقاوم هلنا را با خود می برد. . آگوست، معلم مدرسه مستعمره و یکی از دو مرد باقی مانده، به زنان می پیوندد تا جلسه را ضبط کنند، زیرا به هیچ یک از زنان خواندن و نوشتن آموزش داده نشد. مرد دوم ملوین است، یک مرد تراجنسیتی که پس از تجاوز جنسی، به جز با بچه های خردسال صحبت نمی کند. از این رو موظف است مراقب آنها باشد و زنان را از هرگونه تحول بیرونی هشدار دهد.

سالومه، تازه از سفری که برای جمع آوری آنتی بیوتیک برای دختر کوچکش که مورد تعرض قرار گرفته بود، برگشته است، نظری که مجال هم دارد، همچنان در مورد ماندن و جنگیدن سرسخت است. اونا که پس از تجاوز به عنف باردار شده است، همچنین به آنها پیشنهاد می کند که بمانند و پس از پیروزی در مبارزه، مجموعه قوانین جدیدی برای کلنی ایجاد کنند که به زنان برابری می دهد. ماریچه، دختر گرتا و مادر اوژه، مخالف است و معتقد است که بخشش تنها گزینه مناسب است. برای خنثی کردن این درگیری، اونا به اوت پیشنهاد می‌کند که یک سند که مزایا و معایب ترک را بیان می‌کند، و سند دیگری که همین کار را برای ماندن انجام می‌دهد، ایجاد کند.

جلسه به تعویق افتاد. در طول تعطیلات، مشخص می شود که آگوست از یک خانواده تکفیر شده است، اما اخیراً اجازه بازگشت به او داده شد تا بتواند معلم پسران مستعمره باشد. او و اونا دوستان خوبی در دوران کودکی بودند و از آن زمان احساسات عاشقانه ای نسبت به او داشت.

وقتی زنان برای سرشماری سال 2010 شمارش می‌شوند، متوجه می‌شوند که کلاس، شوهر بدسرپرست ماریچه، همان شب برای جمع‌آوری وثیقه بیشتر بازخواهد گشت. جلسه از سر گرفته می شود. اونا و مجال نظر خود را به نفع ترک تغییر می دهند. سالومه همچنان بر دعوا پافشاری می کند و با عصبانیت اعتراف می کند که ترجیح می دهد مردان را بکشد تا اینکه دخترش را در معرض آسیب بیشتر قرار دهد. با این حال، او پس از یادآوری آگاتا، مادرش و همچنین اونا، نظر خود را تغییر می دهد. تنها عضوی که متقاعد نشده باقی مانده، Mariche است. مشاجره ای بین او و بقیه زنان در می گیرد. مشخص می شود که او به اصرار گرتا از آزار شوهرش گذشت. پس از عذرخواهی گرتا، ماریشه با رفتن موافقت می کند.

 

دلایل ترک آنها در ماه اوت رونویسی شده است: برای اطمینان از امنیت فرزندان خود، ثابت قدم بودن در ایمان خود و داشتن آزادی فکر. آنها تصمیم می گیرند پسرهای پانزده ساله و کوچکتر را با خود ببرند، اما هیچ پسر بالای دوازده سال را مجبور نمی کنند. آنها آماده می شوند تا با طلوع خورشید، برنامه های خود را از کلااس پنهان کنند. آگوست، به دستور اونا، اسنادی را پست می‌کند که مزایا و معایب ترک و ماندن را به عنوان «مصنوع» دوران زنان در کلنی نشان می‌دهد. او همچنین عشق خود را به Ona اعلام می کند و نقشه ای را به او می دهد تا زنان از آن استفاده کنند.

قبل از اینکه آنها بتوانند آنجا را ترک کنند، ملوین به سالومه می گوید که پسر نوجوانش آرون فرار کرده و پنهان شده است. او پیدا می شود، اما نمی توان او را متقاعد کرد که در زمان کافی برود. سالومه با شکستن قوانین خروج آنها، هارون را آرام می کند و او را مجبور می کند تا با آنها برود. او این را فقط برای آگوست فاش می کند، او می فهمد و او را زیر سوال نمی برد. او از او می خواهد که از اونا مراقبت کند و قصد خود را برای کشتن پس از رفتن زنان آشکار می کند. او در عوض از او می خواهد که به پسرها به درستی آموزش دهد تا از هر گونه خشونت بیشتر جلوگیری کنند و به او هدف بدهد. هلنا و آنا به بقیه زنان ملحق می‌شوند، در حالی که اسکارفیس و آگوست در حال خروج آنها را تماشا می‌کنند.

در دسامبر 2020، گزارش شد که فرانسیس مک دورمند در این فیلم که به نویسندگی و کارگردانی سارا پولی خواهد بود، بازی خواهد کرد. در ژوئن 2021، بن ویشا، رونی مارا، کلر فوی، جسی باکلی، جودیت آیوی، شیلا مک کارتی و میشل مک‌لئود به گروه بازیگران فیلم پیوست.[9] هیلدور گودنادوتیر موسیقی متن فیلم را ساخته است.

عکاسی اصلی از 19 ژوئیه تا 10 سپتامبر 2021 در تورنتو، کانادا، با اقدامات احتیاطی ایمنی COVID-19 انجام شد. کویتا آلفرد، طراح لباس، تعدادی پارچه و روکش نماز را از یک فروشگاه واقعی جامعه منونیت تهیه کرد و از رنگ‌ها و الگوهای متفاوت برای هر خانواده استفاده کرد تا ویژگی‌های خاصی را که آنها به عنوان یک واحد داشتند، نشان دهد.

 

زنان صحبت می کنند آخرین فیلم منتشر شده توسط United Artists قبل از اینکه آمازون فعالیت های توزیع کننده را متوقف کند و آن را در MGM، شرکت مادر Orion، عرضه کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم حرف های زنانه دوبله فارسی Women Talking 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!