logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Hell on the Border 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم جهنم روی مرز 2019 با کیفیت عالی

کیفیت BluRay 1080p 720p دوبله فارسی 

دانلود فیلم جهنم روی مرز دوبله فارسی Hell on the Border 2019

[codein_imdb]

این حماسه غربی و پرتحرک ، داستان واقعی باورنکردنی باس ریوز (دیوید گیاسی) ، اولین مارشال سیاه در غرب وحشی را روایت می کند. پس از جنگ داخلی ، از برده داری فرار کرد و به دنبال کار با قانون به آرکانزاس می آید. برای اثبات خود ، او باید یك قانون شرك مرگبار (فرانك گریلو) را با كمك یك مسافر گریزان (ران پرلمن) شكار كند. وقتی او جنایتکار را در اعماق چروکی ملت تعقیب می کند ، ریوز نه تنها باید گلوله ها را گول بزند ، بلکه تبعیض جدی به امید کسب ستاره خود دارد – و جایگاه خود را به عنوان یک افسانه گاوچران قلمداد می کند.

دانلود فیلم جهنم روی مرز دوبله فارسی Hell on the Border 2019

وسترن ممکن است ژانرهای کاملاً پوشیده باشد ، همانطور که چرم روی یک زین Cowboys پوشیده است ، اما این به این معنی نیست که هنوز داستان های جالبی برای گفتن ندارند. نکته مهم نیز وجود دارد که ثروتمندی از داستانهای تاریخی Old West وجود دارد که می توانند اقتباس شوند. Hell On The Border موفق به یافتن چنین چهره جذاب در باس ریوز شد.

تمام آزادیهای تاریخی گذشته ، داستان باس ریوز توسط نویسنده / کارگردان وس میلر به زندگی منتقل می شود. ریوز اولین معاون سیاه پوست مارشال غربی می سی سی پی بود. در حالی که برده داری از بین رفته بود ، هنوز اختلافات و نگرش های شدیدی نسبت به جای یک فرد سیاه پوست در جامعه وجود داشت. بنابراین در Hell On The Border ، میلر روی ریوز و ظهور او از Posse-man تمرکز دارد تا توسط قاضی اسحاق پارکر به عنوان معاون مارشال ارائه شود (با توجه به مهارت ریوز با اسلحه ها و توانایی وی در برقراری ارتباط با هندی ها). هنگامی که او در ابتدا بازگشت (به دلیل بی سوادی) ، وی قصد داشت با این قانون خود را به اثبات برساند ، باب دوزیه ، شرور غیرقانونی را به عدالت بسپارد.

دانلود فیلم Hell on the Border 2019 دوبله فارسی با لینک مستقیم

میلر با موفقیت یک قهرمان جذاب غربی را با شخصیتی جالب انجام می دهد. این فیلم بیشتر توسط بازیگران ستاره ای کمک می شود. دیوید گیاسی بسیار عالی است زیرا ریوز با ایجاد یک کاریزما ساکت و هوشمندانه به نقش کمک می کند. به عنوان دوزیر ، فرانک گریلو شرور مورد نیاز را به بخشی منتقل می کند ، اما با درجه ای از جذابیت ، کاری را انجام می دهد که بسیار خوب است. گریلو تولید کننده اواخر ، همیشه آدم بدی است ، اما تبدیل شدن به چیزی از یک ستاره اکشن قابل اعتماد (دیر شکوفه). ران پرلمن ، که همیشه تماشایش عالی است ، به شکل الهام گرفته است. کارهای دیگری از Manu Intiraymi ، Rudy Youngblood و Gianni Capaldi بهترین کار خود را با عنوان تام پینکرتون ارائه می دهد.

تمایلات خوبی نسبت به جلوه های عملی مناسب نسبت به انفجار اسلحه CGI (که تقریباً در همه اخیر در بودجه کم غربی وجود دارد) و برخی فیلمبرداری های خوب مایکل بروفی وجود دارد. در حالی که الگوی اصلی چیزی غیر معمول برای ژانر ارائه نمی دهد (وکالت در تعقیب قانونی ناامید است) ، این فیلم به خوبی ساخته شده است ، و شخصیت اصلی تفاوت های زیادی را ارائه می دهد تا انگیزه تازه ای به آن بخشید.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم جهنم روی مرز دوبله فارسی Hell on the Border 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!