logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Out of Exile 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی بیرون از تبعید با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم بیرون از تبعید Out of Exile 2023
دانلود فیلم بیرون از تبعید Out of Exile 2023

 

 

نقد خارج از تبعید (2023): تریلرهای جنایی بزرگ اغلب به دو جنبه بستگی دارند – جهان سازی پیچیده و القای احساسات واقعی به دنیای پیچیده آن. اگر این کار به خوبی انجام شود، در هنگام بازدید از یک جهان که احتمالاً برای شما ناآشنا است، از هیجانات آن لذت می برید. چندین کارگردان در سرتاسر جهان توانسته‌اند برداشت منحصربه‌فرد خود را از آن ارائه کنند. اسکورسیزی تسلط استادانه‌ای بر شخصیت‌های فیلم‌هایش دارد، زیرا در سطحی عمیق‌تر، غم‌انگیز دنیایی را که به تصویر می‌کشد، درک می‌کند. در نتیجه، آن شخصیت‌ها باورپذیر به نظر می‌رسند و دیالوگ‌هایشان قابل قبول است. مایکل مان نه تنها به دلیل مناظر شهری با نور نئون، منحصر به فرد است، بلکه به این دلیل که خطرات بالای زندگی شخصیت‌هایش را درک می‌کند و هیجان ناشی از آن را با اصالت ارائه می‌کند.

«خارج از تبعید» به نویسندگی و کارگردانی کایل کائوویکا هریس، در نیاز اصلی که اورجینال بودن است، شکست خورده است. این تریلر جنایی شخصیت های مختلف و سفرهای درهم تنیده آنها را به ما ارائه می دهد و آنها را به سمت مسیرهای نامناسب هدایت می کند. گیب راسل (آدام همپتون) که اخیراً از زندان آزاد شده است، با امید به زندگی بهتر از خانه خارج می شود. برای او بهتر به معنای عادی بودن است که قبلا تجربه نکرده بود. به نظر می رسد او به خصوص از زندگی ای که تا آن زمان داشته و اشتباهاتی که در نتیجه کارش مرتکب شده است خسته شده است. او از خانواده و دخترش داون (هیلی مک فارلند) که اکنون در یک کافه کار می کند، دور بود. او نمی خواهد هیچ گونه ارتباطی با او داشته باشد.

گیب مسیر زندگی جدید خود را با احساس گناهی بسیار زیاد طی می کند که نتوانسته است در کنار او باشد. ما تمایل شدید او را برای درست کردن همه چیز حس می کنیم. در حالی که خودش نمی تواند وظایف پدری را انجام دهد، در طرف مقابل نیز بوده است. گیب همیشه مشتاق تایید پدر ناامید کننده اش بوده است، اگرچه هرگز نتوانسته آن را دریافت کند. فیلم علاوه بر بررسی این روابط خانوادگی، ما را با یک روایت جنایی هیجان انگیز نیز آشنا می کند. درست پس از خروج از زندان، تصمیم می گیرد با دو نفر دیگر که به آنها اعتماد دارد، از یک بانک سرقت کنند. با این حال، در آخرین لحظه خراب می شود. آنها بدون پول مانده اند و پلیس به دنبال ردیابی آنها است. از این رو، ثابت می کند که برای آنها فایده ای ندارد.

در حالی که گیب در حال ترسیم راهی برای گرفتار شدن در این عمل است، سعی می کند تکه های شکسته خانواده اش را ترمیم کند. برادرش وسلی (کایل جیکوب هنری) نیز رابطه خوشایندی با او ندارد. او پس از بازگشت از جنگ قربانی مبارزات دنیای جنایت شده است. به دلیل مسائل خشم خود، او حتی در هر جایی وارد دعواهای بی معنی می شود تا بخار را از بین ببرد. او و گیب چشم به چشم نمی بینند. فقط حادثه دزدی آنها را دور هم جمع می کند، جایی که ترس از گرفتار شدن و امید به آینده ای بهتر باعث می شود آنها بخواهند یک تیم باشند.

در حالی که آنها سعی می کنند بر روی زخم های عاطفی خانواده خود کار کنند، یک مامور اف بی آی به نام برت (رایان مریمن) به دنبال دزدان است و مصمم است آنها را پیدا کند. نه تنها راسل، بلکه برت از مشکلات پدر نیز رنج می‌برد، که عزم عظیم پیگیری یک پرونده از آنجا ناشی می‌شود. در این مردان بالغ که با درام با مسائل مربوط به پدر مبارزه می کنند، تریلر جنایی به دنیایی باز می شود که برای جدی گرفتن آن کمی آشنا است. بیشتر عناصر روایی آن عاریه ای و دیالوگ ها مشتق هستند. بنابراین، سرمایه گذاری در مخاطرات عاطفی به یک مبارزه تبدیل می شود.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم بیرون از تبعید Out of Exile 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!