logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

 

دانلود فیلم The Call of the Wild 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان فیلم آوای وحش 2020 با کیفیت عالی

 

کیفیت WEB-DL 1080p 720p (عالی) قرار گرفت

 

دانلود فیلم The Call of the Wild 2020 با لینک مستقیم
دانلود فیلم The Call of the Wild 2020 با لینک مستقیم

 نام فارسی : زیر آب

[codein_imdb]

 

The Call of the Wild یک فیلم ماجراجویی آمریکایی در سال 2020 است که بر اساس رمان جک لندن 1903 با همین نام و اقتباس قبلی فیلم 1935 قرن بیستم ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی کریس سندرز ، در اولین کارگردانی اکشن ، که توسط مایکل گرین نوشته شده است ، و ستارگان هریسون فورد ، دن استیونس ، عمر سی ، کارن گیلان ، بردلی ویتفورد و کالین وودل بازی می کنند. در سال 1890 Klondike Gold Rush ، یک سگ به نام باک از خانه اش در کالیفرنیا به سرقت رفته و به یوکان فرستاده می شود ، جایی که با یک پیرمرد دوست می شود و ماجراجویی با زندگی را آغاز می کند.

Call of the Wild در 21 فوریه 2020 توسط استودیوی 20th Century در ایالات متحده منتشر شد. این بررسی منتقدین را دریافت کرد ، که از “اقدام سرگرم کننده و لحن جدی” تحسین می کردند اما CGI “غریبه” حیوانات را مورد انتقاد قرار می دادند. این فیلم یک بمب آفیس بود که 107 میلیون دلار در مقابل بودجه تولید 125 تا 150 میلیون دلار بدست آورد و پیش بینی می شود استودیو 50 تا 100 میلیون دلار را از دست بدهد.

در اواخر قرن نوزدهم Gold Rush ، باک ، یک سنت برنارد بزرگ / ملایم و آرام ، با استاد خود ، قاضی میلر در سانتا کلارا ، کالیفرنیا ، محتاطانه زندگی می کند. یک شب ، باک ربوده می شود و به یوکان حمل می شود که در یک باربری قرار دارد. در طول سفر ، یک عضو خدمه با او بدرفتاری می کنند. پس از رسیدن ، باک هارمونیک افتاده را به مردی بنام جان تورنتون برمی گرداند ، لحظاتی قبل از فروش به پررو و دستیار وی ، فرانسوا. آنها از یک سورتمه سگ برای ارسال نامه به یوکان استفاده می کنند. Perrault امیدوار است که قبل از پایان مهلت ، مسیر طولانی را به انبار نامه برساند. باک با سگهای دیگر از جمله رهبر شرارت بسته ، یک هاسکی به نام اسپیتز آشنا می شود.

باک در طول سفرهای خود ، وفاداری و اعتماد به نفس فرانسوا و سگ های سورتمه دیگر را بدست می آورد و اسپیتز را متفق می کند. باک شروع به تجربه دیدگاه های معنوی اجدادی می کند: گرگ سیاه که در طول سفرشان به عنوان راهنمای او عمل می کند. یک شب ، باک صید می کند و سپس یک خرگوش آزاد می کند. اسپیتز آن را می کشد ، سپس برای اثبات تسلط خود به باک حمله می کند. باک او را به پایین گره زد ، و اسپیتز را به عنوان رهبر بسته ، که در طبیعت ناپدید می شود ، قرار می دهد.

وقتی هیچ سگی دیگری این مقام را به عهده نگرفت ، پررو با ناراحتی باعث می شود که باک شود. سرعت و قدرت باک به این سورتمه اجازه می دهد تا نامه را به موقع واریز کند. در آنجا ، Thornton نامه ای را که او به همسر سابقش ارسال کرده است ، ابراز می کند که احساس فرزندش درگذشته است. هنگامی که پررو بازگشت ، او می آموزد که مسیر پستی توسط تلگرام جایگزین می شود و وی را وادار به فروش سگ ها می کند. هال ، یک مرد ثروتمند فاسد ، این بسته را خریداری می کند و آنها را برای خستگی حمل بار سنگین در آب و هوا مناسب برای سورتمه کشی کار می کند.

سگ های خسته شده قبل از هال استراحت می کنند و می توانند آنها را مجبور به عبور از یک دریاچه یخ زده ناپایدار کنند. وقتی باک از حرکت خودداری می کند ، هال تهدید می کند که او را شلیک خواهد کرد. تورنتون ظاهر می شود و باک را نجات می دهد در حالی که هال سگهای سورتمه ریزی شده دیگر را مجبور به عبور از دریاچه می کند

. با مراقبت از تورنتون ، باك بهبود می یابد. بعداً در یک بار ، تورنتون مورد حمله هال قرار می گیرد که فاش می کند سگ های او را رها کرده اند. شاهد این صحنه ، باک به هال حمله می کند. باک و تورنتون سپس فراتر از نقشه یوکان که در آن می توانند آزادانه در طبیعت زندگی کنند سفر می کنند. آنها با یک کابین متروکه در یک دره باز روبرو می شوند و مستقر می شوند. در همین حال ، هال بی امان آنها را شکار می کند ، و معتقد است که تورنتون طلا را پنهان کرده است.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آوای وحش The Call of the Wild 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!