logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Way Back 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم خارجی The Way Back 2020 با لینک مستقیم و کم حجم

دانلود فیلم راه بازگشت با دوبله فارسی

 دانلود فیلم راه بازگشت با دوبله فارسی

نام فارسی: راه بازگشت

[codein_imdb]

فیلم The Way Back 2020 : راه بازگشت ، فیلمی ورزشی محصول ۲۰۲۰ به کارگردانی گاوین اوکانر می‌باشد. این فیلم داستان یک بازیکن سابق بسکتبال را به تصویر می‌کشد که زندگی انزواگرانه‌ای را در پیش گرفته است ، اما خیلی زود فرصتی به دست می‌آورد که مربی‌گری یک تیم را به عهده بگیرد ، طولی نمی‌کشد که او با چالش‌های گذشته‌اش روبرو می‌شود که…

واکنش منتقدان به فیلم The Way Back – راه بازگشت

فیلم راه بازگشت (The Way Back) اخیرا اکران شد و بن افلک با اجرای خیلی خوب و متفاوت خود در آن توانست امتیازات بالایی را از منتقدان مطرح سراسر دنیا دریافت کند.

فیلم The Way Back یا در زبان فارسی «راه بازگشت» یکی از جدیدترین آثار درام و ورزشی شرکت وارنر براز پیکچرز (Warner Bros. Pictures) است که به‌دست کارگردان خوب و شناخته‌شده‌ای به‌نام گاوین اوکانر، کارگردان، تهیه کننده و نویسنده فیلم The Accountant (حسابدار)، فیلم Jane Got a Gun (جین اسلحه دارد)، فیلم Warrior (مبارز)، فیلم Pride and Glory (غرور و افتخار)، فیلم Miracle (معجزه)، فیلم Tumbleweeds (رها چون باد) و فیلم Comfortably Numb (خلسه دلپذیر) و غیره ساخته شده است.

در فیلم راه بازگشت، بازیگران و هنرمندان بااستعداد و محبوبی همچون بن افلک در نقش جک کانینگهام، ال مادریگال در نقش دن، میکلا واتکینس در نقش بث، جانینا گاوانکار در نقش آنجلا، گلین ترمن در نقش دکتر، برندون ویلسون در نقش برندون دورت، هایز مک‌آرتور در نقش اریک، راکل کارپانی در نقش دیان، مارلین فورت در نقش گیل، لوکاس گیج در نقش ادی و ملوین گرگ در نقش مارکوس پریش و چند تن دیگر حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم راه بازگشت در تاریخ ۶ مارس (۱۶ اسفند) در سینماهای سرتاسر ایالات متحده، به‌صورت عمومی به‌نمایش درآمد و تا به امروز امتیاز ۶۸ را از بین ۳۵ نقد فیلم و سریال که در سایت متاکریتیک قرار گرفته، به‌دست آورده است. نگارش فیلمنامه این اثر برعهده برد انگلزبی بوده است. گوردن گری، جنیفر تاد، خود گاوین اوکانر و همچنین راور مهتا تهیه کنندگی این فیلم درام را برعهده داشت. این فیلم به‌طور کلی نقدهای مختلف زیادی دریافت کرد که تعداد زیادی از آن‌ها رو به بالا و متوسط بودند. دراین‌میان هم بن افلک هنرمندی بود که بیشترین تحسین و تقدیر را از طرف منتقدان مطرح سرتاسر دنیا دریافت کرد. از طرف دیگر هم ۸۲ درصد از منتقدان سایت راتن تومیتوز هم که این اثر ورزشی را تماشا کرده بودند، آن را دوست داشتند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم راه بازگشت دوبله فارسی The Way Back 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!