logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)
67
77%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Avatar: The Way of Water 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی آواتار 2 2022 با کیفیت عالی

دانلود فیلم آواتار 2 دوبله فارسی Avatar: The Way of Water 2022
دانلود فیلم آواتار 2 دوبله فارسی Avatar: The Way of Water 2022

 

آواتار : راه آب (به انگلیسی: Avatar: The Way of Water) یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جیمز کامرون است که تدوین فیلم را برعهده داشته و فیلمنامه را به همراه ریک یافا و آماندا سیلور از داستانی که این سه نفر با جاش فریدمن و شین نوشته‌اند نوشته است. سالرنو این فیلم که توسط استودیو قرن بیستم توزیع شده است، دنباله ای برای آواتار (2009) و دومین قسمت از مجموعه فیلم های آواتار است. بازیگران سم ورتینگتون، زویی سالدانا، استفن لانگ، جوئل دیوید مور، سی‌اچ پوندر، جیووانی ریبیسی، دیلیپ رائو و مت جرالد نقش‌های خود را از فیلم اصلی تکرار می‌کنند و سیگورنی ویور در نقش دیگری بازمی‌گردد. بازیگران جدید عبارتند از کیت وینسلت، کلیف کورتیس، ادی فالکو و جمین کلمنت. در این فیلم، ناوی جیک سالی (ورثینگتون) و خانواده اش، تحت تهدید دوباره انسانی، به قبیله متکاینا پاندورا پناه می برند.

کامرون در سال 2006 اظهار داشت که در صورت موفقیت آمیز بودن فیلم، دوست دارد دنباله هایی برای آواتار بسازد و در سال 2010 دو دنباله اول را پس از موفقیت گسترده فیلم اول اعلام کرد و دنباله اول آن در سال 2014 اکران شود. با این حال، اضافه شدن دو دنباله دیگر، در مجموع پنج فیلم آواتار، و لزوم توسعه فناوری جدید به منظور فیلمبرداری از صحنه های زیر آب، شاهکاری که پیش از این هرگز انجام نشده بود، منجر به تأخیر قابل توجهی شد تا به خدمه فرصت بیشتری داده شود. روی نوشتن، پیش تولید و جلوه های بصری کار کنید. روند فیلمبرداری، که همزمان با یک فیلم سوم در حال حاضر بدون عنوان اتفاق افتاد، در 15 آگوست 2017 در ساحل منهتن، کالیفرنیا آغاز شد. محل فیلمبرداری در 25 سپتامبر 2017 به ولینگتون، نیوزیلند منتقل شد و در اواخر سپتامبر 2020 پس از پایان یافت. سه سال تیراندازی این فیلم با بودجه تخمینی 350 تا 460 میلیون دلار یکی از گران ترین فیلم های ساخته شده است.

پس از تأخیرهای مکرر در برنامه زمانی مورد انتظار اکران، آواتار: راه آب در 6 دسامبر 2022 در لندن اکران شد و در 16 دسامبر 2022 در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و منتقدان آن را تحسین کردند. فیلم به دلیل جلوه های بصری و دستاوردهای فنی اش، اما از طرح و زمان طولانی آن انتقاد کرد. این فیلم بیش از 1.749 میلیارد دلار در سراسر جهان فروخته است و به پرفروش‌ترین فیلم سال 2022 و هفتمین فیلم پرفروش تمام دوران تبدیل شده است. این ششمین فیلم سریع‌ترین فیلمی بود که از مرز میلیارد دلار عبور کرد و این کار را در 14 روز انجام داد و چهارمین فیلمی بود که از مرز یک میلیارد دلار از زمان شروع همه‌گیری کووید-19 عبور کرد. این فیلم همچنین جوایز متعددی از جمله نامزدی بهترین فیلم درام و بهترین کارگردانی در هشتادمین جوایز گلدن گلوب دریافت کرد.

دوازده سال پس از دفع تهاجم انسانی توسط ناوی ها به پاندورا توسط اداره توسعه منابع (RDA)، جیک سالی به عنوان رئیس قبیله Omaticaya زندگی می کند و خانواده ای را با Neytiri تشکیل می دهد که شامل پسران Neteyam و Loak می شود. ، دختر توک و یک دختر خوانده Kiri (متولد از آواتار بی اثر گریس آگوستین). فرزندان او از یک پسر انسان به نام اسپایدر، پسر سرهنگ مایلز کواریچ که در پاندورا به دنیا آمد و به دلیل دوران نوزادی قادر به انتقال به زمین در حالت کریوستاز نبود، جدایی ناپذیر هستند. در تاسف ناوی ها، RDA برمی گردد تا پاندورا را برای استعمار انسان آماده کند، زیرا زمین در حال مرگ است. در میان تازه واردها، «نوترکیب‌ها» هستند – آواتارهای ناوی که در ذهن و خاطرات سربازان مرده انسانی کاشته شده‌اند – که نوترکیب کواریچ به عنوان رهبر آنها خدمت می‌کند.

یک سال بعد، جیک یک کمپین چریکی علیه RDA را رهبری می کند. در طی یک ماموریت ضد شورش، کواریچ و زیردستانش فرزندان جیک را دستگیر می کنند. جیک و نیتیری می‌رسند و آنها را آزاد می‌کنند، اما اسپایدر توسط کواریچ اسیر می‌شود و او را پسرش می‌شناسد. پس از اینکه RDA نتوانست اسپایدر را از طریق شکنجه مجبور به افشای اطلاعات کند، کواریچ تصمیم می‌گیرد تا زمانی را با او بگذراند تا اسپایدر را به سمت او بکشد و در عوض، اسپایدر به کواریچ در مورد فرهنگ و زبان ناوی آموزش می‌دهد. جیک و خانواده‌اش با آگاهی از خطری که عنکبوت در مورد محل اختفای او برای امنیت آنها ایجاد می‌کند، خود را از Omaticaya تبعید می‌کنند و به قبیله مردم صخره‌های متکاینا در ساحل شرقی پاندورا عقب‌نشینی می‌کنند. اگرچه به جیک و خانواده‌اش پناه داده می‌شود، اما برخی از افراد قبیله به دلیل میراث انسانی‌شان با بی‌اعتنایی به آن‌ها نگاه می‌کنند، زیرا جیک، لواک و کری همه به جای هشت انگشت، ده انگشت دارند. با این وجود، خانواده روش مردم صخره را یاد می گیرند، کیری با دریا و موجودات آن پیوند معنوی برقرار می کند و لواک با تسیریا، دختر رئیس قبیله تونواری و همسرش رونال دوست می شود.

لواک با برادر Tsireya، Aonung درگیر می شود. هنگامی که او به اصرار جیک برای عذرخواهی برمی گردد، آئونگ و دوستانش او را به سفری به قلمرو یک شکارچی دریایی خطرناک ترغیب می کنند و او را سرگردان می گذارند. لواک توسط پایاکان، یک تولکون، یک گونه ستاسی باهوش و آرام که متکاینا را خانواده معنوی خود می دانند، نجات می یابد و با او دوست می شود. پس از بازگشت، لواک دوستی آئونگ را با تقصیر این سفر به دست می آورد، اما به او گفته می شود که پایاکان در میان گونه های او طرد شده است. در سفری به درخت روح متکاینا، که در زیر آب است، کری با آن ارتباط برقرار می‌کند و با مادرش ملاقات می‌کند که هوشیاری او در سیاره به دلیل مرگ او در هنگام وصل بود. با این حال، ملاقات آنها با تشنج کوتاه می شود و کیری بیهوش می شود. جیک نورم اسپلمن و مکس پاتل را برای کمک با استفاده از تجهیزات پزشکی مدرن خود احضار می کند، که کیری را مبتلا به صرع تشخیص می دهند و هشدار می دهند که او نمی تواند دوباره به درخت روح متصل شود. اگرچه Kiri با مداخله رونال نجات می یابد، Quaritch می تواند هواپیمای مورد استفاده توسط اسپلمن و پاتل را تا مجمع الجزایری که مردم صخره در آن زندگی می کنند، ردیابی کند. او با آوردن اسپایدر به کشتی نهنگی که در حال شکار تالکون ها است، فرماندهی می کند تا آنزیم های مغز آنها را برای داروهای ضد پیری به نام آمریتا جمع آوری کند. کواریچ و زیردستانش در سراسر مجمع الجزایر سفر می کنند و قبایل بومی را در مورد مکان جیک به طور وحشیانه بازجویی می کنند. وقتی این کار بی ثمر می شود، او به خدمه شکار نهنگ دستور می دهد تا تولکون ها را در نزدیکی روستاها بکشند تا جیک را بیرون بکشند، زیرا می داند که این کار باعث خشم قبایل خواهد شد. لواک از نظر ذهنی با پایاکان ارتباط برقرار می‌کند و می‌فهمد که تولکون به دلیل مخالفت با روش‌های صلح‌طلبانه گونه‌اش و حمله به نهنگ‌هایی که مادرش را کشتند، بیرون رانده شد و منجر به کشته شدن بسیاری از تولکون و ناوی شد.

هنگامی که متکاینا از قتل تولکون باخبر می شود، لواک برای هشدار دادن به پیاکان از زمین بلند می شود و به دنبال آن خواهر و برادرش، Tsireya، Aonung و Rotxo. آنها متوجه می شوند که پایاکان توسط نهنگ ها تعقیب می شود و لواک، تسیریا و توک توسط کواریچ دستگیر می شوند. جیک، نیتیری و متکاینا در حالی که فرزندانشان در خطر هستند، برای مقابله با انسان ها حرکت می کنند. کواریچ جیک را مجبور به تسلیم می‌کند، اما با دیدن لواک در خطر، پیاکان به نهنگ‌ها حمله می‌کند و درگیری را آغاز می‌کند که بیشتر خدمه را می‌کشد و کشتی را فلج می‌کند. نتیام لواک، تسیریا و اسپایدر را نجات می دهد، اما توسط افراد کواریچ مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و اندکی بعد تسلیم جراحاتش می شود. جیک با کواریچ روبرو می شود که از کری به عنوان گروگان استفاده می کند. وقتی نیتیری همین کار را با اسپایدر انجام می‌دهد، کواریچ ابتدا رابطه‌اش با او را انکار می‌کند، اما وقتی نیتیری قبل از اینکه چاقویش را برای کشتن او بلند کند، از سینه‌اش برش می‌دهد.

جیک، کواریچ، نیتیری و توک در داخل کشتی غرق شده به دام می‌افتند. جیک کواریچ را خفه می کند و لواک و پیاکان او را نجات می دهند، در حالی که کری موجودات دریایی را احضار می کند تا به او کمک کنند تا نیتیری و توک را نجات دهد. اسپایدر کواریچ را نجات می دهد، اما از رفتن با او خودداری می کند و دوباره به خانواده جیک می پیوندد. پس از تشییع جنازه نتیام، جیک به تونواری و رونال از تصمیم خود برای ترک متکاینا اطلاع می دهد. تا حالا

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آواتار 2 دوبله فارسی Avatar: The Way of Water 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!