logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن PAW Patrol: The Mighty Movie 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی سگ های نگهبان : فیلم بزرگ با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن سگ های نگهبان: فیلم بزرگ دوبله فارسی PAW Patrol: The Mighty Movie 2023
دانلود انیمیشن سگ های نگهبان: فیلم بزرگ دوبله فارسی PAW Patrol: The Mighty Movie 2023

 

 

PAW Patrol: The Mighty Movie یک فیلم انیمیشن ابرقهرمانی کانادایی محصول 2023 است که بر اساس مجموعه تلویزیونی PAW Patrol ساخته شده توسط کیت چپمن و دنباله PAW Patrol: The Movie (2021) ساخته شده است. این فیلم توسط کال برانکر کارگردانی شد که با باب بارلن فیلمنامه را از داستانی از برانکر، بارلن و شین موریس نوشت. چند تن از بازیگران این مجموعه تلویزیونی صداهای خود را به این فیلم وام دادند، از جمله کریستین کورائو (صدابردار مارشال)، لوکستون هندسپایکر (صدا بردار رابل)، کالوم شونیکر (با صدای راکی) و ران پاردو (صدای کپن توربات و شهردار هامدینگر). . صداپیشگانی از جمله مک‌کنا گریس (صدای اسکای)، تاراجی پی هنسون، مارسای مارتین، کریستین کانوری (صدای چیس)، کیم کارداشیان، کریس راک، لیل رل هاوری، سرنا ویلیامز، نورث وست، سنت وست، به آن‌ها ملحق می‌شوند. جیمز مارسدن، کریستن بل، و معرفی فین لی اپ در اولین فیلم خود در نقش رایدر. در این فیلم، توله‌های پاترول PAW از کریستال‌های توله‌ها قدرت‌های فوق‌العاده‌ای به دست می‌آورند و باید شهردار هامدینگر و همدست جدیدش ویکتوریا ونس را از ایجاد ویرانی در شهر ماجراجویی بازدارند.

این فیلم توسط اسپین مستر انترتینمنت تولید شد و توسط Elevation Pictures در کانادا توزیع شد در حالی که پارامونت پیکچرز (زیر پرچم فیلم های نیکلودئون) توزیع بین المللی را بر عهده داشت. این دومین فیلم زیر پرچم Spin Master Entertainment است. برنامه ریزی برای ساخت دنباله در آگوست 2021 آغاز شد، زمانی که برونکر اظهار داشت که علاقه مند به ساخت دنباله پس از موفقیت نسخه قبلی است. کار روی این فیلم زمانی آغاز شد که در نوامبر 2021 توسط Spin Master به طور رسمی با چراغ سبز روشن شد و تاریخ اکران آن در 13 اکتبر 2023 برنامه‌ریزی شده بود و سپس برای اکران در سپتامبر 2023 پیش رفت و برونکر به کارگردانی بازگشت. Mikros Image در مونترال برای ارائه انیمیشن کامپیوتری بازگشت، در حالی که موسیقی توسط پینار توپراک ساخته شد و جایگزین هیتور پریرا از فیلم اول شد. بسیاری از صداپیشگان اصلی در ژانویه 2023 و پس از انتخاب هنسون در می 2022 اعلام شد.

PAW Patrol: The Mighty Movie در 29 سپتامبر 2023 در کانادا و ایالات متحده اکران شد. این فیلم یک موفقیت مالی بود و بیش از 181 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت. فیلم سوم در حال ساخت است و قرار است در سال 2026 اکران شود.

دو سال پس از نجات شهر ماجراجویی از دست شهردار هامدینگر، توله‌های پاترول PAW به رهبری رایدر به محافظت از شهروندان کمک می‌کنند، اگرچه کوچک‌ترین عضو تیم، اسکای احساس می‌کند مورد قدردانی قرار نگرفته است و امیدوار است خود را ثابت کند.

یک روز، ویکتوریا ونس، متخصص شهاب‌سنگ، یک آهن‌ربای الکترومغناطیس غول‌پیکر را از محوطه‌ای که متعلق به هنک و جانت است می‌دزدد و حیاط را به آتش می‌کشد. جانت با گشت PAW برای کمک تماس می گیرد که متعاقباً آتش را خاموش می کند. بعد از ظهر همان روز، شهروندان شهر ماجراجویی، همراه با گزارشگر خبری سام استرینگر، در خارج از مقر PAW Patrol جمع می شوند و منتظر بارش شهابی هستند. در رصدخانه متروکه، ونس از آهنربای الکتریکی دزدیده شده برای ایجاد آخرین اختراع خود، آهنربای شهاب، استفاده می کند. او از آن برای ربودن یک شهاب سنگی جادویی استفاده می کند، اما نتیجه معکوس می دهد و باعث می شود شهاب مستقیماً به سمت شهر ماجراجویی حرکت کند. رایدر و گشت PAW متوجه این موضوع می‌شوند و بلافاصله قبل از سقوط شهاب‌سنگ به شهروندان هشدار می‌دهند و مقر آنها را در این فرآیند از بین می‌برند. گشت PAW شهاب را به مقر ناو هواپیمابر می برد تا آن را تجزیه و تحلیل کند. در آن شب، اسکای با درخشش عجیبی که از شهاب ساطع می شود از خواب بیدار می شود. شهاب سنگ باز می شود و هفت کریستال داخل آن را آشکار می کند که یکی از آنها به تگ سگ اسکای متصل می شود و به او قدرت پرواز و قدرت فوق العاده می دهد. به همین ترتیب، بقیه توله‌ها به استثنای لیبرتی که توسط رایدر مأمور آموزش گشت‌زنان جوان می‌شود، قدرت‌های خود را به دست می‌آورند، در حالی که سایر اعضای پاترول PAW در حال نجات شهر ماجراجویی از حوادث ناگوار هستند.

بعد از اینکه ونس به خاطر اقداماتش در حادثه شهاب سنگ دستگیر شد، همراه با شهردار هامدینگر و خدمه فاجعه بچه گربه فرار می کند تا کریستال ها را بدزدد. آنها مخفیانه به فرودگاهی می روند و هواپیمای شخصی هامدینگر را پیدا کرده و سوار می شوند. در حین پرواز، آنها با از بین بردن یکی از موتورهای هواپیما و تماس با پاترول PAW، تله ای به راه انداختند. اسکای با ونس، هامدینگر و بچه گربه ها درگیر یک نبرد می شود، اما در نهایت کریستال خود را به باند از دست می دهد. آنها به سرعت با چتر بیرون می آیند و اسکای را در حالی که کنترل هواپیما را از دست می دهد، در دام می اندازند. از آنجایی که فرودگاه خیلی دور است، رایدر به توله‌ها اجازه می‌دهد تا خیابان اصلی را پاک کنند تا یک باند برای Skye بسازند. هنگامی که آنجا، اسکای مضطرب هواپیما را برای فرود خشن فرود می‌آورد، داستان پس زمینه‌اش را برای چیس فاش می‌کند و این که چگونه غذای خود را از دست داده بود، نمی‌توانست سهم خود را از غذا بیاورد، هرگز توسط خانواده‌های بالقوه انتخاب نشد، و در انباری زمستانی رها شد. ، فراموش شده و تنها. او تقریباً در برف از بین می رود، اما رایدر او را پیدا کرد و از او مراقبت کرد. یک شب، اسکای تصمیم می گیرد تا کریستال های توله ها را ببرد تا کریستال او را بازیابی کند. با این حال، او در یک میدان نیرو گرفتار می شود و باعث می شود ونس بقیه کریستال ها را بدزدد. پس از بیدار شدن از خواب و کشف کریستال های مفقود شده، گشت PAW با یک هامدینگر بزرگ که از یکی از کریستال ها برای بزرگ شدن استفاده کرده است، مبارزه می کند. هامدینگر تقریباً دلورس را زیر پا می گذارد، اما لیبرتی او را نجات می دهد. مارشال به لطف مداخله گشت های جوان، یکی از کریستال ها را از هامدینگر بازیابی می کند.

گشت PAW به رصدخانه ونس می رسد. گشت های جوان حواس او را با تظاهر به پیشاهنگی منحرف می کنند زیرا زوما اسکای را از اسارت آزاد می کند. توله ها با عبور دادن یک کریستال از توله به توله با او می جنگند. در میان نبرد، چیس از صخره ای سقوط می کند اما توسط لیبرتی نجات می یابد، که قدرت خود را انعطاف پذیری می یابد. توله ها موفق می شوند ونس را شکست دهند، آهنربای شهاب سنگ را از بین ببرند و تمام کریستال ها را پس بگیرند. وقتی شهاب‌های بیشتری مستقیماً به شهر ماجراجویی می‌روند، زیرا ونس قبلاً دوباره از آهن‌ربای شهاب‌سنگ استفاده کرده بود، توله‌ها کریستال‌های خود را به Skye می‌دهند. Skye به هوا پرواز می کند و شهاب ها را نابود می کند. هنگامی که یک شهاب سنگ بزرگ مستقیماً به سمت Adventure City می رود، او برای آخرین بار قدرت خود را وارد می کند و موفق می شود شهاب سنگ را قبل از برخورد به Adventure City نابود کند. با این حال، ضربه اسکای را بیهوش می کند و او به اقیانوس می افتد، اما با قدرت کریستال ها دوباره زنده می شود. پاترول PAW به همراه گشت جوان به اسکای برای قهرمانی اش تبریک می گویند. شهردار هامدینگر و ونس دوباره دستگیر می شوند در حالی که رایدر و گشت PAW به زندگی خود در شهر ماجراجویی ادامه می دهند.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن سگ های نگهبان: فیلم بزرگ دوبله فارسی PAW Patrol: The Mighty Movie 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!