logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Asphalt Burning 2020 دوبله فارسی و کیفیت عالی

دوبله فارسی فیلم آسفالت سوزان سال 2020

دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021
دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021

CGI از ابتدای اولیه خود در دهه 70 میلادی راهی طولانی را طی کرده است. از دایناسورهای باورنکردنی پارک ژوراسیک گرفته تا گرافیک نفسگیر بازی هایی مانند The Last Of Us Part II ، آینده برای این رسانه بسیار روشن به نظر می رسد. مگر اینکه شما در حال سوزاندن آسفالت باشید.

لحظه ای (به طور دقیق 1:06:54) در این فیلم وجود دارد که بسیار خنده دار است و مجبور شدم دوباره برگردم و سه بار آن را تماشا کنم. در این بخش CGI ، یک ماشین پلیس از هوا می پیچد ، قبل از اینکه به صورت خنده دار مانند یک کارتون به آب بیفتد ، طرف یک اسکله را آویزان می کند. با توجه به این که به عنوان یک کمدی اکشن ذکر شده است ، گویای این است که تنها لحظات کمدی از دیدن این اتومبیل های افتضاح CGI ناشی می شود.

دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021
دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021

قبل از اینکه واقعاً به این موضوع بپردازیم ، بیایید عقب نشینی کنیم و بررسی کنیم که با چه چیزی کار می کنیم. Netflix در واقع به شما نمی گوید اما Asphalt Burning یک فیلم مستقل نیست (چیزی که متأسفانه فقط بعد از تماشای آن متوجه شدم) و درعوض به عنوان عنوان سوم در سری فیلم های در حال اجرا نروژی به نام Burning (Børning) عمل می کند.

داستان در اینجا استخوان های برهنه ای است ، حتی بدون اضافه شدن متن فیلم های قبلی ، و پیرامون مسابقه دهنده پسر بد روی ، روی که در آستانه ازدواج است ، می چرخد. متأسفانه ، او یک مسابقه بالای کوه را از دست می دهد تا عزیز خود ، سیلویا را تأمین کند. پیروز؟ زنی به نام رابی که شب قبل روی در حالت سرمستی بوسید ، نام داشت. اوه عزیزم!

دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021
دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021

با ریختن راز و آویزان شدن آینده روی توسط یک رشته CGI ضعیف ارائه شده ، روی تنها امید رویای سفر به آلمان و مسابقه با پیست نوربرگ رینگ برای بدست آوردن سیلویا و نجات روز است.

Part Fast and the Furious bootleg ، قسمت 80 فیلم سفر جاده ای ، Asphalt Burning pads زمان اجرای خود را با چندین مونتاژ و تعداد زیادی از شخصیت های فرعی رنگارنگ ، از جمله کمکی های کمدی Doffen و Nybakken که درگیر طرح فرعی خود هستند که شامل یک پیر مرد است. خانم

وقتی صحبت از کمدی می شود ، خارج از صحنه های CGI این فیلم به خصوص سرگرم کننده نیست. یک شوخی تکراری وجود دارد که شامل افراد مختلفی به نام روی است (درک کنید ، زیرا همه آنها Roy نامیده می شوند!) که به طور مداوم تکرار می شوند. همچنین یک پیرزن مرده وجود دارد که در اطراف رژه می رود در حالی که صحنه آخر شامل یک لاستیک سرکش است که یک شخصیت را در صورت خود می کوبد.

دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021
دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021

البته ، تماشای دو فیلم قبلی برای بافت هزینه دارد ، اما با توجه به اینکه نتفلیکس به معنای واقعی کلمه این فیلم را به عنوان “سوزاندن آسفالت” ذکر کرده است ، بدون هیچ زمینه ای برای فیلم های قبلی ، بسیاری از مردم به این فیلم نگاه می کنند و فکر می کنند این یک فیلم مستقل است . سپس بعد از 20 دقیقه مکث کنید و بررسی کنید که آنها فقط یک DVD بی روح از دزد دریایی محله بارگیری نکرده اند.

Asphalt Burning کثیف شدن یک فیلم است ، فیلمی که به عنوان یک کمدی اکشن ذکر شده است اما به خصوص نمی تواند ناخن بخورد. حتی آنقدر اقدام مسابقه ای هم وجود ندارد. این فیلمی نیست که بخاطر بسپاریم و واقعیتی که Asphalt Burning موفق می شود “سریع و خشمگین” را به نظر برساند مانند ماده ای شایسته اسکار که برای خود گویاست. اجتناب کردن.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آسفالت سوزان دوبله فارسی Asphalt Burning 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!