logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
45/100%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Last Kingdom: Seven Kings Must Die 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی آخرین پادشاهی: 7 هفت پادشاه باید بمیرند با کیفیت عالی

دانلود فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند Seven Kings Must Die 2023
دانلود فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند Seven Kings Must Die 2023

 

آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند یک فیلم درام تاریخی بریتانیایی به کارگردانی ادوارد بازالگت، نویسندگی مارتا هیلیر و بر اساس داستان‌های ساکسون اثر برنارد کورنول است. این دنباله سریال تلویزیونی آخرین پادشاهی است. الکساندر دریمون دوباره نقش خود را در نقش اوترد از ببانبرگ بازی کرد.

این فیلم در 14 آوریل 2023 توسط نتفلیکس منتشر شد. همچنین نتیجه سریال و داستان است.

با مرگ پادشاه ادوارد بر اثر بیماری، دانمارکی‌ها تحت فرمان پادشاه آنلاف به نورثومبریا حمله می‌کنند و شاهزاده الف‌وِرد با حمایت الدورمن‌های وسکس و مزدوران بر تاج و تخت می‌نشیند و ملکه ادگیفو و شاهزاده ادموند را مجبور می‌کنند تا برای پناهندگی به اوترد فرار کنند. در ببانبورگ، انگریث، همسر فینان، پیشگویی می کند که “هفت پادشاه باید بمیرند و زنی که دوستش دارید” قبل از اینکه انگلستان متحد شود، در حالی که اوترد، اکنون یک پیرمرد، این پیشگویی را رد می کند زیرا او یک پادشاه نیست و همسری ندارد. اوترد دوستانش را جمع می‌کند تا قبل از اینکه بتواند قدرت خود را تقویت کند، به Ælfweard برود تا اجازه دهد اتلستان تاج و تخت را بگیرد و پسرش اوزبرت را برای آموزش ادموند بگذارد. ایتلستان بسیار مذهبی شده است و لرد اینگیلموندر را به عنوان مشاور خود انتخاب کرده است که از کتاب مقدس برای کمک به دیکته کردن اعمال شاهزاده استفاده می کند.

در آگلسبورگ، اوترد و افرادش به عنوان مزدورانی ظاهر می‌شوند که به دنبال مبارزه برای Ælfweard هستند، اما متوجه می‌شوند که او قصد دارد Aethelstan را به دام بیاندازد. با این حال، اتلستان تله برادرش را پیش‌بینی می‌کند و در حالی که اوترد کنترل دروازه‌های شهر را به دست می‌گیرد، به اوترد اجازه می‌دهد تا Ælfweard را متقاعد کند که با آرامش تسلیم شود. آتلستان که متقاعد شده است از سوی خدا به عنوان وارث قانونی انتخاب شده است، به جای اینکه اجازه دهد او به تبعید برود، برادرش را با خونسردی می کشد و از مردانش می خواهد که مردان الفورد را سلاخی کنند. اوترد موفق می شود اتلستان را متقاعد کند که برخلاف میل اینگیلموندر کناره گیری کند، اما او تا زمانی که رسما در وینچستر تاجگذاری نکند، حاضر نیست در برابر اتلستان زانو بزند.

با این حال، اوترد در مراسم تاجگذاری اتلستان شرکت نمی کند و آرزو می کند که اتلستان قبل از اینکه به او وفاداری کند ثابت کند که ظالم نیست. اینگیلموندر، که مخفیانه معشوق اتلستان است، از ترس اتلستان از قضاوت ضعیف توسط خدا برای همجنسگرایی خود استفاده می کند تا پادشاه جدید را ترغیب کند تا رویای آلفرد در مورد انگلستان متحد را احیا کند و در حالی که اوترد با ادگیفو نزدیک تر می شود. اتلستان ائوفرویک را برای خود ادعا می کند و از همه پادشاهان بریتانیا، چه از سرزمین اصلی و چه از جزایر دور، می خواهد که به او ادای احترام کنند و شروع به برنامه ریزی برای گسترش اجباری مسیحیت و گروگان گرفتن پسران پادشاهان کند. با استنباط ماهیت واقعی رابطه اتلستان با اینگیلموندر، اوترد سعی می کند او را متقاعد کند که در حال دستکاری است تا اینگیلموندر بتواند قدرت بیشتری برای خود به دست آورد، اما اتلستان از گوش دادن امتناع می کند و با هشداری درباره تهدید آنلاف، اوترد را پادشاه نورثامبریا اعلام می کند.

Ingilmunder مخفیانه Uhtred را دشمن خدا اعلام می کند تا او را بکشد در حالی که با استفاده از تهدید Anlaf برای تصرف Bebbanburg بدون جنگ تلاش می کند. آلدهلم به اوترد هشدار می دهد و باعث می شود اتلستان او را به جرم خیانت به دار آویخت، در حالی که اوترد اینگیلموندر را رهگیری کرده و دستگیر می کند و پیشنهاد می دهد که او را برای صلح با انگلیس معامله کند و تضمین کند که مردمش مجبور به گرویدن به مسیحیت نخواهند شد. آنلاف با استفاده از اختلافات فزاینده، پادشاهان من، شتلند، اورکنی و استراتکلاید را جمع می کند تا به سمت انگلستان حرکت کنند. Ingilmunder موفق می شود یکی از خدمتکاران مسیحی Uhtred را متقاعد کند که او را به دام بیاندازد و اوزبرت را مجبور می کند که Bebbanburg را تسلیم کند. با این حال، اتلستان که قادر به کشتن اوترد نیست، او را به تبعید می فرستد و تهدید می کند که در صورت بازگشت اوزبرت را خواهد کشت، در حالی که ادگیفو به صومعه فرستاده می شود و آزبرت و ادموند به پادگان اینگیلموندر در شبه جزیره ویرال فرستاده می شوند.

اتلستان حمله ای به اسکاتلند را آغاز می کند و کنستانتین را که قبلاً تمایلی نداشت به اتحاد با آنلاف ترغیب می کند. اوترد توسط دانمارکی‌ها دستگیر می‌شود و از او می‌خواهند که اتلستان را برای جلوگیری از جنگ ترور کند، در حالی که معلوم می‌شود اینگیلموندر یک جاسوس دانمارکی است که برای آنلاف کار می‌کند. پس از ناکامی در قانع کردن اتلستان در مورد خیانت اینگیلموندر، اوترد به ببانبرگ باز می گردد تا آنجا را خالی از ادگیفو بیابد، در حالی که اینگریت و سایر ساکنان توسط مردان آنلاف در غاری نزدیک به دام افتاده بودند که در آن خفه شده اند و بخشی از پیشگویی را برآورده می کنند. در همان زمان، ارتش Anlaf بدون مخالفت در Wirral فرود می آید، جایی که Ingilmunder پادگان خود را به دلیل امتناع از تغییر طرف سلاخی می کند.

اوترد و ادگیفو که در جستجوی پسرانشان به ویرال می‌رسند، اتلستان پشیمان را پیدا می‌کنند که پس از صحبت با اوترد در جستجوی حقیقت آمده بود، همراه با اوزبرت و ادموند که با اطلاعاتی درباره مکان شش ارتش دانمارکی توانسته بودند از کشتار بگریزند. در برونانبره جمع می شوند. اتلستان با تشخیص اینکه احتمالاً با یک نبرد بازنده روبرو می شود، دستور می دهد اوترد و متحدانش را ترک کنند تا با او سقوط نکنند، اما اوترد به این نتیجه می رسد که سرنوشت آنها تشکیل انگلیس نیست، بلکه تشکیل انگلیسی ها به عنوان مردمی متحد است.

در طول نبرد برونانبره، اوترد ارتش بسیار بیشتر انگلستان را در برابر ارتش دانمارک رهبری می کند. زمانی که دانمارکی‌ها دست برتر را دارند، تاکتیک اوترد برای یک حمله جانبی غافلگیرکننده به رهبری اوزبرت، جریان نبرد را تغییر می‌دهد و منجر به مرگ بیشتر دانمارکی‌ها، از جمله پنج پسر و وارثان پادشاهان اسکاتلند، من، می‌شود. شتلند، اورکنی و استراتکلاید، و دختر آنلاف. متحدان ناامید انلاف با درک بیهودگی درگیری بیشتر، او را ترک می کنند. اوترد در حالی که تلاش می‌کند به کمک اتلستان بشتابد، به شدت مجروح می‌شود. ایتلستان اینگیلموندر را دستگیر می کند که اعتراف می کند که واقعاً احساساتی نسبت به پادشاه جوان داشته است، اما وفاداری اینگیلموندر به مردمش قوی تر بود. برای جنایات خود، اتلستان اینگیلموندر را بدون سلاح در دست اعدام می کند تا به والهالا راه پیدا نکند.

در Bebbanberg، Uhtred، Aethelstan و Finan به این نتیجه می رسند که مرگ ادوارد و پنج وارث – پنج پادشاهی که هرگز تاج گذاری نخواهند شد – بخشی از پیشگویی را برآورده می کند که هفت پادشاه باید بمیرند در حالی که اوترد حدس می زند که خودش هفتمین است و فقط می خواهد که به جای اینکه بخشی از تاریخ باشید، به خاطر پایبندی به سوگندش افتخار کنید. اوترد موافقت می‌کند که نورثامبریا را به آتلستان سوگند دهد تا یک انگلستان متحد را تشکیل دهد، مشروط بر اینکه اتلستان سوگند یاد کند که هرگز ازدواج نکند و وارثانی داشته باشد تا ادموند بتواند بدون هیچ چالشی تاج و تخت را پس از مرگ اتلستان به دست گیرد. اتلستان می پذیرد و اوترد با او سوگند وفاداری می بندد و اتلستان را به پادشاهی وسکس، مرسیا، آنگلیا شرقی و نورثومبریا تبدیل می کند و سرانجام رویای آلفرد برای یک انگلستان متحد را محقق می کند. اوترد دیدی از والهالا را تجربه می‌کند که در آن کسانی را می‌بیند که در طول راه گم کرده‌اند، از جمله بریدا و ارل راگنار، که منتظر او هستند در حالی که دوستانش از او می‌خواهند که هنوز تسلیم نشود، و اوترد را بی‌قاطعانه بین زنده‌ها و مرده‌ها بایستد.

فینان در صداپیشگی بیان می‌کند که ساکسون کرونیکلز بیان نمی‌کند که اوترد زنده مانده یا نه، اما کسانی که او را می‌شناختند، اوترد را بزرگترین جنگجوی عصر خود و مردی می‌دانند که پادشاهی ساخته است. یک کارت عنوان نشان می‌دهد که اتلستان پانزده سال حکومت کرد و او را اولین و بزرگترین پادشاه انگلستان قرون وسطی می‌دانند، در حالی که دانمارکی‌ها به حمله به انگلستان تا فتح نهایی آن توسط نوادگان نورمنی خود در سال 1066 ادامه دادند، اما قلعه ببانبورگ هنوز پابرجاست. فیلمی از افرادی که از قلعه امروزی بامبورگ بازدید می کنند نشان داده می شود که در نهایت همان چیزی بود که ببانبورگ به آن تبدیل شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم آخرین پادشاهی: هفت پادشاه باید بمیرند Seven Kings Must Die 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!