logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال The Punisher 2019 دوبله فارسی و کیفیت عالی

 

دوبله فارسی سریال The Punisher مجازاتگر سال 2019

دانلود سریال مجازاتگر The Punisher 2019 با دوبله فارسی
دانلود سریال مجازاتگر The Punisher 2019 با دوبله فارسی

 

نام فارسی : مجازاتگر

 

Marvel’s The Punisher یا به سادگی The Punisher یک سریال تلویزیونی وب آمریکایی است که برای Netflix توسط استیو لایت فوت ساخته شده است و براساس شخصیت Marvel Comics با همین نام ساخته شده است. این مجموعه در دنیای سینمایی مارول (MCU) تنظیم شده و استمرار آن را با فیلم ها و سایر مجموعه های تلویزیونی این فرانچایز به اشتراک می گذارد و چرخشی از Daredevil مارول است. این سریال توسط Marvel Television با همکاری ABC Studios و Bohemian Risk Productions تولید شده است و Lightfoot به عنوان نمایش دهنده فعالیت می کند.

این سریال در اطراف قلعه فرانک می چرخد ​​، که از روشهای کشنده برای مقابله با جرم به عنوان هوشیار “Punisher” استفاده می کند ، در حالی که جان برنتال این نقش را از Daredevil بازگو می کند. بن بارنز ، عنبر رز ریوا ، جیسون آر مور و دبورا آن وول نیز ستاره می شوند. آنها در فصل اول با ایبون ماس-باخراچ ، دانیل وب ، پل شولز ، مایکل ناتانسون و جیمی ری ری نیومن همراه هستند که جوش استوارت ، فلورینا لیما و جورجیا ویگام برای فصل دوم به این تیم پیوستند. یک سریال تلویزیونی با محور Punisher ، در سال 2011 تعهد خلبانی در Fox دریافت کرد ، اما این پروژه از بین رفت. در ژوئن سال 2015 ، برنتال به عنوان شخصیتی معرفی شد که در فصل دوم Daredevil ظاهر شد. توسعه در اسپین آف با عنوان The Punisher در ژانویه سال 2016 آغاز شد ، پیش از انتشار فصل دوم Daredevil. در آوریل 2016 ، مارول و نتفلیکس دستور تهیه این سریال را دادند ، درگیری برنتال را تأیید کردند و لایت فوت را به عنوان تهیه کننده و نمایشگر اجرایی معرفی کردند. این سریال در شهر نیویورک فیلمبرداری شده است.

تمام قسمت های فصل اول در تاریخ 17 نوامبر 2017 منتشر شد. یک ماه بعد این سریال برای یک فصل دوم تمدید شد که در 18 ژانویه 2019 منتشر شد. در 18 فوریه 2019 ، نتفلیکس این سریال را پس از دو فصل کنسل کرد.

فصل اول مجازاتگر پس از انتقام انتقام از مسئولان مرگ خانواده ، [قلعه] سابق Force Recon Maron Frank Castle را یافت ، که در سراسر شهر نیویورک با عنوان “Punisher” شناخته می شد و پرده از توطئه ای بزرگتر از آنچه برای او و او گرفته شده بود پرده برداشت. خانواده. فصل دوم قلعه را می بیند که یک زندگی آرام را در جاده ای پشت سر گذاشته است و به راز پیرامون اقدام به قتل امی بنندیکس کشیده می شود و او را وادار می کند تا تصمیم بگیرد که آیا باید زندگی خود را به عنوان تنبیه کننده در آغوش بگیرد.

هوشیاری که قصد دارد با هر وسیله ضروری با دنیای زیرزمین جنایتکار مبارزه کند ، هر چقدر هم نتایج کشنده باشد. استیون س. DeKnight یکی از نمایندگان نمایشگاه فصل Daredevil گفت این نسخه از Punisher به طور کامل نسخه Marvel خواهد بود ، زیرا تصاویر قبلی در زیر پرچم های Marvel Studios / Marvel Television ظاهر نمی شد. با این حال ، برنتال تمام تصویرهای قبلی را مورد مطالعه قرار داد و گفت: “هنگامی که شما تا آنجا که می توانید غذا بخورید و بخورید ، راه من این است که آن را تا حد امکان شخصی کنید”. در مورد چگونگی طنین انداز قلعه با او ، برنتال گفت: “او کیپ لعنتی ندارد. او هیچ ابرقدرتی به دست نمی آورد. او یک پدر و شوهر شکنجه شده ، عصبانی و لعنتی است که در این دنیای باور نکردنی از ظلمت و از دست دادن و عذاب زندگی می کند. ” برنتال افزود که از آنجا که قلعه “یک سرباز است … یک سریال نظامی” در این سریال وجود خواهد داشت “. وی همچنین اظهار داشت: “شخصیتی که در فصل دو Daredevil به تصویر کشیده شده است نوعی داستان اصلی است که چگونه این مرد Punisher شد ، چرا وی را به جلیقه گذاشت.” برنتال خاطرنشان كرد كه او “همیشه می خواهد [ویرایش] ذات” قلعه “را كه برنتال آن را” بیرحمانه “،” آسیب دیده “و” شكنجه “توصیف كرده است ، با بررسی” درد و آنچه در پشت خشونت و دلیل اینكه وی مرتكب شده است ، حفظ كند. خشونت “که” برای او کاملاً رضایت بخش و اعتیاد آور است “

لایت فوت خاطرنشان کرد: “ضد قهرمانان با گذشته های تاریک ، که خاکستری از نظر اخلاقی هستند ، همیشه برای نوشتن جالب است.” Lightfoot درباره تصمیم گیری برای کار در “مجازاتگر” اظهار داشت: “من به دنبال یک مردی شدم که با غم و اندوه سر و کار دارد – چگونه او این کار را می کند؟ … ما وقتی صحبت را زیاد کردیم صحبت کردیم که یک نمایش را تهیه کردیم که یک بار دست را بگیرید. خشونت غیرممکن است که آن را رها کنم. این رابطه با خشونت واقعاً مرا علاقه مند کرده است ، نه تنها این واقعیت که او توانایی استفاده از آن را دارد بلکه هزینه آن را نیز به همراه دارد. ” Lightfoot با نزدیک شدن به این سریال از سری فیلم های بورن و فیلم آمریکایی تیرانداز از خفا الهام گرفته شد.

عوامل سریال

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مجازاتگر The Punisher 2019 با دوبله فارسی

نظرات

  1. صادق
    صادق

    سلام.سانسور شده هس؟

دیدگاهتان را بنویسید!