logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Cats and Peachtopia 2020 با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن گربه ها و پیچتوپیا 2020 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن گربه ها و پیچتوپیا دوبله فارسی Cats and Peachtopia 2020
دانلود انیمیشن گربه ها و پیچتوپیا دوبله فارسی Cats and Peachtopia 2020

 

 

دیزنی تنها استودیوی انیمیشن در کل جهان نیست ، بسیاری دیگر نیز وجود دارند و فقط این عادلانه است که به آنها فرصتی نیز بدهید. و این دقیقاً همان کاری است که من کردم! امروز یک فیلم انیمیشن چینی را تماشا کردم.

گربه ای به نام پتو مدتهاست که در یک آپارتمان مرتفع در شهر به همراه پسرش کلاه زندگی می کند. یک روز ، با کنجکاوی در مورد جهان خارج ، Cloak تصمیم می گیرد خانه خود را ترک کند و برای یافتن بهشت افسانه ای گربه افسانه ای شروع به یک ماجراجویی می کند. برای پیدا کردن پسرش ، پتو باید بر ترس خود غلبه کند و با گذشته خود ، با کمک یک زن ماکاو آشتی کند.

طراحی شخصیت ها خیلی چشم نواز نبود و صادقانه بگویم ، فکر می کنم همه آنها به جز بچه گربه و صاحبش زشت به نظر می رسند. چشم و خز حیوان برای من واقعی به نظر نمی رسد. حرکت آنها کمی سفت و سخت بود که گویی برخی از فریم ها گم نشده اند. با این حال ، در مقابل شخصیت ها ، مناظر شگفت آور خیره کننده بود زیرا با دیدن آن چمن سبز دوست داشتنی ، در حالی که دیدیم شهر شلوغ چین ، آسمان طلوع آفتاب رنگارنگ و Peachtopia شگفت انگیز را در پایان مشاهده می کنید.

این فیلم واقعاً تصاویر مختلفی را ارائه می داد زیرا همه جا آسیایی هایی با موهای سیاه و چشم های تیره وجود داشت. من قبلاً این را در یک فیلم متحرک ندیده ام که عجیب باشد. واقعاً این احساس را به من داد که من در چین هستم. به طور جدی ، من انیمیشن های ژاپنی (انیمیشن) زیادی دیده ام ، اما شخصیت های آنجا هرگز آسیایی به نظر نمی رسند ، زیرا همیشه موهایشان و رنگی دارند. بنابراین Cats و Peachtopia چیز دیگری بود.

حتی اگر شخصیت ها زیبا نبودند اما شخصیت های آنها به اندازه کافی مناسب و معقول بودند. این فیلم عواطف شخصیت ها را به خوبی نشان می داد و من توسط داستان پس زمینه آنها منتقل شدم. اما درست در آن لحظه که من قصد گریه کردن را داشتم ، ناگهان صحنه به چیزی متفاوت تغییر یافت. این اتفاق چندین بار در طول فیلم رخ داده است و باعث شده من بسیار ناامید شوم. آنها قطعاً نیاز به یک انتقال نرم و صاف دارند.

برای این طرح ، به عنوان یک هوادار فیلم سخت آمریکایی ، این موضوع را بسیار باورنکردنی می دانم! چرا آنها باید بخش غیر ضروری را طولانی تر کنند؟ تقریباً خوابم برد. صحنه های تعقیب بیش از حد زیادی وجود داشت که بعد از مدتی کسل کننده شد. Cats and Peachtopia به عنوان یک کمدی در لیست قرار گرفتند ، اما جالب نیست! من حتی یک بار هم خندیدم ، و فکر نمی کنم کسی در سینما باشد که به جز چند بچه بخندد. و برای جمع بندی طرح؟ این در مورد پدر است که به دنبال پسرش است. بله ، این فیلم قطعاً “یافتن نمو” نسخه آسیایی است.

موسیقی با فیلم ارتباط خوبی نداشت. هیچ آهنگ به یاد ماندنی وجود ندارد و موسیقی پس زمینه معمولاً برای صحنه بسیار هیجان انگیز است ، مانند انگشت شست پا ایستاده بود.

در کل ، این یک فیلم خوب بود. من احتمالاً هرگز دوباره آن را تماشا نخواهم کرد. انتهای پیام به اندازه کافی قوی نبود. من می دانم آنچه آنها می خواهند بطور کامل بگویند ، اما نحوه تحویل من باعث شد که فکر کنم مدیر حتی تصور نمی کند که پیام او صادق است. در این فیلم گفته شده است که یک Peachtopia در همه وجود دارد (Peachtopia مکانی است که شما می خواهید به آن بروید) ، اما وقتی به آنجا رسیدید ، خواهید فهمید که Peachtopia جایی نیست که شما بخواهید بمانید بلکه خانه شماست که شما می خواهید. بله ، درست است ، من قانع نیستم.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن گربه ها و پیچتوپیا دوبله فارسی Cats and Peachtopia 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!