logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Bhoot Police 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی پلیس ارواح 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم پلیس ارواح دوبله فارسی Bhoot Police 2021
دانلود فیلم پلیس ارواح دوبله فارسی Bhoot Police 2021

پلیس ارواح (به انگلیسی: Bhoot Police) یک فیلم کمدی هندی زبان هندی و ترسناک محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی پاوان کرپالانی و تهیه‌کنندگی رامش تورانی و آکشای پوری است. سیف علی خان، آرجون کاپور، ژاکلین فرناندز، یامی گوتام دار و جاوید جافری بازیگران اصلی این فیلم هستند و اولین بار در 10 سپتامبر 2021 در دیزنی + هاتستار به نمایش درآمد.

دو برادر به نام های ویبوتی و چیراونجی یک تجارت جن گیر را اداره می کنند و با هم به سراسر کشور سفر می کنند. آنها به اولات بابا و پسرانشان معروف هستند، هر چند در مورد موجودات ماوراء طبیعی و جن گیری چیزی نمی دانند و فقط بر اساس خرافات مردم رشد می کنند.

پلیس ارواح با ورود آنها به روستایی در راجستان شروع می شود تا یک دختر جوان را که توسط پدربزرگ مرحومش تسخیر شده بود، جن گیری کنند. با این حال، ویبهوتی به زودی متوجه می شود که دختر در حال جعل دارایی است که به آن اعتراف می کند. معلوم شد، پدر و مادرش او را مجبور به ازدواج کرده اند، در حالی که او می خواست به تحصیلش ادامه دهد. برادران موافقت می‌کنند که به او کمک کنند و اگرچه چیراونجی با روش‌های غیرقانونی برادرش مخالف است، این دو جن‌گیری ساختگی انجام می‌دهند. بعداً، برادران در جستجوی موارد جدید به نمایشگاه Tantric می‌رسند. هنگامی که ویبوتی با یکی از مشتریان مشغول است، چیراونجی با کتاب پدرش کمپ را ترک می کند تا روی رمزگشایی آن تمرکز کند. با این حال، خط به کار رفته در کتاب یک زبان باستانی است که هیچ کس نمی داند چگونه بخواند. چیراونجی شکست خورده و خسته از پدرش می خواهد که نشانه ای به او نشان دهد و به او کمک کند، او به طرز ماهرانه ای این کار را انجام می دهد و باعث می شود کتاب از تپه پایین بیاید و جلوی پای دختری بایستد. در حالی که چیراونجی آن را از او می گیرد، به طور تصادفی کلید خواندن کتاب باستانی را پیدا می کند و برای اطلاع برادرش فرار می کند. ویبهوتی در ابتدا بی‌علاقه است و آن‌ها یک دعوای خنده‌دار دارند که ناگهان ویبهوتی بازرس پلیس به نام چدلال را می‌بیند که به دنبال آن‌ها می‌گردد. ویبوتی از چیراونجی می‌خواهد که همه وسایل را بسته و به سمت ون برود در حالی که او برای فرار آنها زمان می‌خرد. در نزدیکی ون، چیراونجی همان دختر را با بابای دیگر (بابا عینک) زیر لباس مبدل اولات بابا پیدا می کند. او که از کلاهبردار ناراحت است، حقیقت را به دختر می گوید که اولات بابا و پسران اصلی آنها هستند و همچنین با مردان گوگل بابا مبارزه می کند. در عرض چند دقیقه ویبهوتی هم می رسد و هر سه به سمت دارمشالا می روند.

دختری که مایا نام دارد، به آنها می گوید که چگونه 27 سال پیش پدرشان، اولات بابا بدنام، با بدرقه کردن یک موجود ماوراء الطبیعه به نام “کیچکندی” از املاک چای آنها در دارمشالا به پدرش کمک کرد. حالا همان کیچکندی برگشته و کارگران می ترسند بعد از شب در کارخانه کار کنند. ون به دهکده می رسد و همه به جز کانیکا خواهر مایا به گرمی از آن دو استقبال می کنند. در حالی که چیراونجی با مردم دهکده، که هرکدام روایت های متفاوتی از تسخیر شدن توسط کیچکندی دارند، مصاحبه می کند، ویبوتی با دختر کوچکی به نام تیتلی سرگرم می شود. مایا عکس اولات بابا را می بیند و یک نفر را می بیند که هنوز در اطراف است، مردی به نام سانتو.

برادران از سانتو که در معبدی زندگی می کند بازدید می کنند. سانتو به یاد می آورد که چگونه 27 سال پیش همسرش توسط کیچکندی تسخیر شد و دو نفر را کشت و سانتو را برای همیشه کور کرد. اولات بابا آمد و در جنگل جن گیری کرد و روح کیچکندی را در استخوانی در کوزه به دام انداخت و در درخت سوخته ای محکم کرد. با این حال، همسر سانتو درگذشت. برادران به جنگل می روند و همان کوزه را پیدا می کنند. ویبهوتی که به ماوراءالطبیعه بدبین است، کوزه را می شکند و استخوان را در جنگل رها می کند. سگ مایا، شونکو با استخوان در دهان به اتاق خواب مایا می آید و در نتیجه مایا تسخیر می شود. ویبهوتی که هنوز شک دارد، متوجه می شود که مدیر وانمود می کند که روح اصلی است تا روستاییان چای را بترساند تا کانیکا بتواند خواهرش را متقاعد کند که دارایی آنها را بفروشد. ویبهوتی موافقت می کند که در ازای دریافت پول یک جن گیری ساختگی انجام دهد. در طول جن گیری ساختگی، ویبوتی بدون اطلاع او نوشیدنی کیاروانجی را می‌نوشد تا سناریویی دراماتیک برای باور روستاییان ایجاد کند. چیراونجی از این موضوع مطلع می‌شود و دو برادر با هم درگیر می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که راه خود را ادامه دهند.

ویبوتی دوباره با تیتلی روبرو می شود و در حالی که از چدی فرار می کند، متوجه می شود که تیتلی در واقع یک روح است و خودش شروع به باور ارواح می کند. کیچکندی که اکنون مایا را در اختیار دارد، به چیراونجی حمله می کند و چیراونجی به طور تصادفی روح را از بدن مایا به بدن ویبوتی منتقل می کند، زمانی که او قصد داشت آن را به خودش منتقل کند. چیراونجی، با کمک دانش پدرش، می بیند که کیچکندی در واقع مادر تیتلی است و هر دو توسط صاحبان بریتانیایی زمین کشته شدند، کیچکندی در حالی که تیتلی در انتظار مادرش بود، زنده زنده سوزانده شد. کیچکندی به دنبال دخترش می گردد. دو برادر به تیتلی و کیچکندی کمک می کنند تا دوباره با هم متحد شوند و ارواح در آسمان محو شوند. مایا و کانیکا به ترتیب به عشق چیراونجی و ویبوتی پی می برند. صفحه سیاه می شود و آهنگ “Aayi Aayi Bhoot Police” پخش می شود.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم پلیس ارواح دوبله فارسی Bhoot Police 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!