logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Vivo 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن ویوو 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن ویوو دوبله فارسی Vivo 2021
دانلود انیمیشن ویوو دوبله فارسی Vivo 2021

 

Vivo یک فیلم کمدی موزیکال پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط Sony Pictures Animation ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی کرک دمیکو و کارگردانی مشترک براندون جفوردز، بر اساس فیلمنامه ای از دمیکو و کیارا آلگریا هودز، و داستانی بر اساس ایده اصلی پیتر بارسوکینی ساخته شده است. با آهنگ هایی که توسط لین مانوئل میراندا که صداپیشگی شخصیت اصلی فیلم است، نوشته شده است. بازیگران همچنین صداپیشگی ینایرالی سیمو، زوئی سالدانا، خوان دی مارکوس گونزالس، مایکل روکر، برایان تایری هنری، نیکول بایر و گلوریا استفان را بر عهده دارند. این فیلم اولین فیلم موزیکال انیمیشن سونی پیکچرز است.

این فیلم برای اولین بار در سال 2010 توسط میراندا در انیمیشن DreamWorks پخش شد اما به دلیل تغییر ساختار در شرکت در سال 2015 لغو شد. بعداً در 14 دسامبر 2016 توسط Sony Pictures Animation دوباره احیا شد و به سرعت پخش شد.

Vivo در 30 ژوئیه 2021 در سینماهای منتخب اکران شد و در 6 آگوست 2021 به صورت دیجیتالی در نتفلیکس اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که انیمیشن، اجراهای صوتی و تعداد موسیقی را تحسین کردند. Vivo یک فیلم کمدی موزیکال پویانمایی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ است که توسط Sony Pictures Animation ساخته شده است. این فیلم به کارگردانی کرک دمیکو و کارگردانی مشترک براندون جفوردز، بر اساس فیلمنامه ای از دمیکو و کیارا آلگریا هودز، و داستانی بر اساس ایده اصلی پیتر بارسوکینی ساخته شده است. با آهنگ هایی که توسط لین مانوئل میراندا که صداپیشگی شخصیت اصلی فیلم است، نوشته شده است. بازیگران همچنین صداپیشگی ینایرالی سیمو، زوئی سالدانا، خوان دی مارکوس گونزالس، مایکل روکر، برایان تایری هنری، نیکول بایر و گلوریا استفان را بر عهده دارند. این فیلم اولین فیلم موزیکال انیمیشن سونی پیکچرز است.

Vivo در 30 ژوئیه 2021 در سینماهای منتخب اکران شد و در 6 آگوست 2021 به صورت دیجیتالی در نتفلیکس اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد که انیمیشن، اجراهای صوتی و تعداد موسیقی را تحسین کردند.

در هاوانا، کوبا، آندرس هرناندز و kinkajou Vivo او با هم موسیقی را در میدان می نوازند. یک روز پس از نمایش آنها، آندرس نامه ای از مارتا سندووال، دوست قدیمی او دریافت می کند که به او اطلاع می دهد که از حرفه موسیقی خود بازنشسته می شود. این نامه فرصتی برای برقراری ارتباط مجدد در میامی، فلوریدا، در Mambo Cabana و برای آندرس فراهم می‌کند تا در نهایت از طریق آهنگی که فقط برای او نوشته به مارتا بگوید چه احساسی نسبت به او دارد. ویو که از زندگی خود در کوبا راضی است، تمایلی به کمک به آندرس ندارد و با عصبانیت آنجا را ترک می کند. صبح روز بعد، آندرس در خواب مرده است و آن شب، مراسم تشییع جنازه در میدان برگزار می شود و خواهرزاده آندرس روزا و دخترش گابی قبل از بازگشت به خانه خود در کی وست فلوریدا شرکت می کنند.

شرمنده از اکراه قبلی خود، ویوو قول داد که مارتا را به شنیدن آهنگ آندرس وادار کند. او با گابی و رزا به کی وست می رود. گابی وقتی متوجه می‌شود که ویو در وسایلش پنهان شده است، هیجان‌زده می‌شود و به او توضیح می‌دهد که چقدر با بقیه در زادگاهش متفاوت است و نمی‌خواهد بخشی از نیروهای پیشاهنگ دخترش، Sand Dollars باشد. گابی آهنگ آندرس را پیدا می کند و موافقت می کند که به ویو کمک کند آهنگ را به مارتا برساند. گابی و ویوو به بهانه شرکت در یک فروش کلوچه در شهر، بلیط اتوبوس می خرند تا به نمایش مارتا برسند، اما سه ساند دلار دیگر که به ویوو علاقه نشان می دهند متوقف می شوند. گابی و ویوو موفق می شوند از دست آنها فرار کنند، اما اتوبوس را از دست می دهند. آنها در پایان به Everglades می رسند و با یک طوفان بارانی عجیب از هم جدا می شوند و آهنگ را از دست می دهند.

در حین جستجوی گابی، ویوو با قاشقی به نام دانکارینو مواجه می شود که در یافتن عشق با یکی از خود ناموفق است. با کمک Vivo، او می تواند قلب والنتینا را به دست آورد. آن دو بعداً ویوو را از دست یک مار پیتون برمه ای متنفر به نام لوتادور نجات دادند. در همین حال، گابی متوجه می‌شود که Sand Dollars در یک قایق او را تعقیب کرده‌اند و آهنگ آندرس را نگه می‌دارند و آن را از او نگه می‌دارند تا زمانی که آنها را به Vivo هدایت کند. هنگامی که دختران توسط لوتادور مورد حمله قرار می گیرند، ویو آنها را نجات می دهد، اما آهنگ در این روند نابود می شود. ویوو که ویران شده، به بازگشت به کوبا فکر می کند تا زمانی که متوجه شود او و گابی می توانند آهنگ را بازسازی کنند، زیرا او ملودی را می داند و گابی شعر را می داند. آنها با هم به میامی می رسند و به دنبال مارتا می گردند که از مرگ آندرس مطلع شده و از رفتن روی صحنه امتناع می کند.

گابی و ویو به صورت مخفیانه داخل مامبو کابانا می روند، اما گابی نمی تواند وارد شود و به ویو می گوید که بدون او ادامه دهد. او به زودی توسط نیروهای امنیتی و مادر خشمگینش گرفتار می شود که متوجه شده است او فرار کرده است. ویوو مارتای عزادار را پیدا می کند که او را از روی عکس درگذشت آندرس می شناسد و آهنگ را ارائه می دهد. مارتا که تحت تأثیر این آهنگ قرار می گیرد، دوباره جان می گیرد و تصمیم می گیرد روی صحنه برود. سپس ویوو گابی و رزا را که در حین رانندگی به خانه در حال دعوا هستند، پیدا می کند. گابی در نهایت و با گریه احساسات خود را با مادرش در میان می‌گذارد: او احساس می‌کرد که باید بخشی از مأموریت ویوو برای ارائه آهنگ باشد، زیرا آندرس هرگز نتوانست به مارتا بگوید که چقدر او را دوست دارد، همانطور که هرگز نتوانست به پدرش قبل از او بگوید. فوت کرد. رزا که عمیقاً متاثر شده بود به دخترش اطمینان می‌دهد که پدرش می‌دانست که چقدر او را دوست دارد و گابی و ویو را به موقع به کنسرت برمی‌گرداند تا مارتا آهنگ آندرس را بشنود. ویو تصمیم می گیرد با گابی و رزا در فلوریدا بماند و گابی و ویوو با مارتا نمایش خود را در شهر برگزار می کنند و جمعیت را سرگرم می کنند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن ویوو دوبله فارسی Vivo 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!