logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
17%

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Ice Age: Adventures of Buck Wild 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان انیمیشن عصر یخبندان 6: ماجراهای باک وایلد 2022 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن عصر یخبندان 6
دانلود انیمیشن عصر یخبندان 6

ماجراهای عصر یخبندان باک وایلد (به انگلیسی: The Ice Age Adventures of Buck Wild) یک انیمیشن کمدی کامپیوتری آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جان سی. دانکین (در اولین کارگردانی بلند خود) بر اساس فیلمنامه‌ای از جیم هخت، ری دلاورنتیس و ویلیام شیفرین است. این یک اسپین آف مستقل از فرنچایز عصر یخبندان است. صداپیشگی سایمون پگ در نقش باک وایلد در کنار وینسنت تانگ، آرون هریس، اوتکارش آمبودکار و جاستینا ماچادو در این فیلم بازی می‌کند. این فیلم که توسط والت دیزنی پیکچرز تهیه شده است، به عنوان یک فیلم اصلی دیزنی + در 28 ژانویه 2022 اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای منفی منتقدان را دریافت کرد.

الی، خواهر ماموت پشمالویشان که نگران دو پوسوم کراش و ادی است، آنها را صدا می کند، اما آنها از گوش دادن امتناع می ورزند و خود را پوسوم مستقل می نامند. آنها به طور تصادفی باعث سقوط بهمن می شوند و اردوگاه تابستانی باند را نابود می کنند. مانی، شوهر الی، کراش و ادی را به خاطر بی پروایی و بی مسئولیتی شان سرزنش می کند و او و بقیه گله اعلام می کنند که به تنهایی زنده نمی مانند. کراش و ادی که می خواهند ثابت کنند اشتباه می کنند، مخفیانه بیرون می روند و کمپ جدید را ترک می کنند. با پیدا کردن کراش و ادی که روز بعد رفته اند، الی اصرار دارد که آنها را ترک کنند تا بروند آنها را پیدا کنند. کراش و ادی به طور تصادفی به ورودی دنیای گمشده، سرزمینی که همه دایناسورها در آن زنده می‌مانند، می‌رسند و به سرعت با دو رپتور که تلاش می‌کنند آنها را بخورند، دچار مشکل می‌شوند. آنها در حال جدا شدن با باک وایلد برخورد می کنند که به آنها کمک می کند تا فرار کنند و به آنها می گوید که دایناسوری به نام اورسون که مغز بزرگی دارد از تبعید فرار کرده و آمده است تا بر جهان گمشده غلبه کند. باک سعی می کند کراش و ادی را به خانه شان بازگرداند، اما متوجه می شود که یک تخته سنگ ورودی دنیای گمشده را پوشانده است. اورسون ظاهر می شود و می گوید که او خروجی را مهر و موم کرده است.

در عصر یخبندان باک و پوسوم ها فرار می کنند و به مخفیگاه باک می روند، جایی که باک توضیح می دهد که چگونه قبلاً بخشی از یک تیم قدیمی بود که چاله آبیاری را برای همزیستی مسالمت آمیز حیوانات ایجاد کرد. او ادامه می دهد که اورسون قبول نکرد که به تیم او بپیوندد، زیرا او به جهانی اعتقاد داشت که در آن قوی ها بر ضعیفان تسلط دارند و او رهبر همه آنها است. باک بیشتر توضیح می دهد که چون تیم او در راه اورسون ایستاده بود، اورسون سعی کرد از شر آنها خلاص شود، اما آنها او را شکست دادند و او را به تبعید به جزیره لاوا تبعید کردند. در حالی که هیچ کس نمی داند چگونه او فرار کرده است، اورسون متوجه می شود که می تواند دو رپتور در جزیره را با آتش کنترل کند.

بعداً، دو رپتور مخفیگاه باک را پیدا می‌کنند، اما زی، زوریلا که قبلاً بخشی از تیم سابق باک بود، با استفاده از گاز برای ناک اوت کردن رپتورها، آنها را نجات می‌دهد. اورسون که می بیند دو رپتور برای گرفتن باک کافی نیست، به دنبال یافتن بیشتر می شود. اورسون و ارتش جدیدش از رپتورها با باک و زی که به حیوانات می گویند از آنجا خارج شوند به چاله های آبی حمله می کنند. باک و زی که پس از جدا شدن تیم با یکدیگر تنش دارند، به دنبال کمک گرفتن همراه با posums هستند. آنها به لاست لاگون می رسند و دوست قدیمی خود مامان تی رکس را احضار می کنند. در حالی که مامان به دلیل درد دندانی که می کشند ناک اوت می شود، اورسون و رپتورهایش می رسند و به آنها حمله می کنند. باک و زی یکدیگر را به خاطر متلاشی کردن باند قدیمی می بخشند و توافق می کنند که با هم همکاری کنند. باک به عنوان یک انحراف کننده عمل می کند، توسط اورسون دستگیر می شود و به بقیه اجازه می دهد تا فرار کنند.

زی و پوسوم‌ها در تلاشند تا بفهمند چگونه اورسون رپتورها را کنترل می‌کند، نقشه‌ای برای بازگرداندن باک طراحی می‌کنند. الی و دیگران متوجه می شوند که کراش و ادی وارد دنیای گمشده شده و ورودی را کشف کردند. آنها با مامان برخورد می کنند که به آنها می گوید کراش و ادی در خطر هستند. زی و پوسوم ها باک را آزاد می کنند و با کمک بقیه به مبارزه با اورسون و ارتشش ادامه می دهند. باک سعی می کند به اورسون توضیح دهد که همه باید در صلح زندگی کنند، اما اورسون متکبرانه او را انکار می کند و به مبارزه ادامه می دهد. با کشف اینکه اورسون رپتورها را با آتش کنترل می کند، کراش و ادی خودشان آتشی ایجاد می کنند و رپتورها را از مبارزه باز می دارند و دنیای گمشده را نجات می دهند. رپتورها که از دست اورسون عصبانی هستند او را بدرقه می کنند.

الی و بقیه از کراش و ادی عذرخواهی می کنند و از آنها می خواهند به خانه بیایند، اما کراش و ادی ابراز می کنند که می خواهند در دنیای گمشده بمانند. غمگین، الی به آنها اجازه می دهد بمانند و آنها خداحافظی می کنند، اما کراش و ادی اغلب به دیدن آنها می آیند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن عصر یخبندان 6 Ice Age: Adventures of Buck Wild 2022 دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!