logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود انیمیشن Seal Team 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن خارجی تیم فک ها (نیروهای ویژه) 2021 با کیفیت عالی

دانلود انیمیشن تیم فک ها دوبله فارسی Seal Team 2021
دانلود انیمیشن تیم فک ها دوبله فارسی Seal Team 2021

«تیم مهر»، کارتون گریگ کامرون و کین کرودایس، پیراهن موج سواری دهه 80 است که جان می گیرد، حمله ای نئونی از جیغ زدن گیتارهای فلزی و فریاد بر بی شرمی. رادیکال، آدم‌ها – این توله‌ها را می‌سازند – زیرا سرنخ‌ها فوک‌های سر گرمی هستند که یک اسکادران برای دفاع از مستعمره‌شان در برابر لرز کوسه‌ها تشکیل می‌دهند. ساختگی به نظر می رسد، اما نشنال جئوگرافیک زمانی چنین ضدحمله ای را در سواحل آفریقای جنوبی ثبت کرد، البته بدون فریاد “باله دم مرا ببوس!”

فرمانده اکراه حیوانات، یک سنجاق دار آموزش دیده نظامی به نام کلاگارت (جی کی سیمونز) است که وقتی ماموریت بازیابی مین او به اشتباه انجامید، آسیب دید. (او سیم اشتباهی را گاز گرفت زیرا – نفس نفس می زند! – کور رنگ است.) به دلیل ارزشش، برنامه پستانداران دریایی نیروی دریایی ایالات متحده شیرهای دریایی را به فوک ها ترجیح می دهد، اما این تلنگر بچه احتمالاً بدون جناس در عنوان آن چراغ سبز نمی شد. ، حتی اگر ظاهر یک مهر و موم غیر قابل بیان و غیر قابل توجه است. کاراکترها فقط با دور و بر و پومپادور قابل تشخیص هستند، و در طول مونتاژ آموزشی «راکی»، مهرها در فشارهای فشاری مهارت پیدا می‌کنند، اما تلاش می‌کنند تا به او پاسخ دهند.

انیمیشن chintzy است. جوک ها آگاهانه بدتر هستند. کامرون، که فیلمنامه را نیز نوشته است، وقتی مهری به نام بث (کریستن شال) از نقشه آنها به عنوان “مرگ کمی مطمئن” یاد می کند، از طنز گنگ لذت می برد. برخی از تصاویر بصری خرخری به دست می آورند که تقریباً خنده است: مهرهایی که قوطی های ساردین را باز می کنند مانند آبجو، یک میگو تپانچه ای سلاح دار، یک لباس استتار مبتکرانه ساخته شده از ده ها اختاپی که رنگ را تغییر می دهند. با این حال، بهترین قافله از خواندن کاموهای صوتی در تیتراژ پایانی حاصل می شود. نه تنها دلف لاندگرن پذیرفت که نقش یک دلفین ماکو را بازی کند، بلکه مهری که روی جلد «دیوانه» می پیچد، در واقع، خواننده پاپ سیل است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن تیم فک ها دوبله فارسی Seal Team 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!