logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Proxima 2019 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم Proxima 2019

دانلود فیلم Proxima 2019 با کیفیت عالی

دانلود فیلم Proxima 2019

دانلود فیلم Proxima 2019 با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم

 

در این فیلم به عنوان سارا ، اوا گرین را بازی می کنند ، زنی که سعی در تعادل در کار خود به عنوان یک فضانورد دارد که برای یک سال حضور در ایستگاه فضایی بین المللی و زندگی خانوادگی خود به عنوان مادر به یک دختر هشت ساله استلا (زلی بولانت) آماده می شود. این فیلم همچنین به عنوان توماس ، همسر سابق خود و پدر استلا ، لارس آیدینجر را بازی می کند. مت دیلون به عنوان مایک ، همکارش ، که از توانایی های خود به عنوان فضانورد دریغ می کند. و ساندرا هولر به عنوان وندی ، روانشناس که در راهنمایی سارا و استلا از پیچیدگی های اوضاع کمک می کند.

Proxima برتر در برنامه جایزه Platform در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۹ و یادداشت افتخاری از هیئت داوران دریافت کرد. این فهرست در لیست نامزدهای فرانسوی برای دریافت جایزه اسکار 2020 برای بهترین فیلم بین المللی بین المللی قرار گرفت.

وب سایت تجدیدنظر Rotten Tom گوگل ، رتبه تأیید را 79٪ و میانگین امتیاز 6.95 / 10 از 29 بررسی محاسبه کرده است ، با این توافق مهم: “Proxima بعضی اوقات برای برقراری ارتباط با مضامین خود تلاش می کند ، اما اهداف ارزشمند و عملکرد مرکزی قدرتمند از اوا سبز بیش از جبران. ” Metacritic آن را 75 از 100 ، بر اساس 6 منتقدان ، با استناد به “بررسی های کلی مطلوب” ارزیابی کرده است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم Proxima 2019

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!