logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود انیمیشن Homeward 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم Homeward 2020

[codein_imdb]

خلاصه داستان:

هزاران سال پس از درگیری میان الف ها و اورک ها، آنها توسط یک بلور جادویی با یکدیگر متحد میشوند تا بر جهان تسلط داشته باشند. اما به مرور زمان و پس از از بین رفتن آن بلور جادویی صلح و پیمان میان آنها از بین میرود و حالا ماجراهای جالب و عجیب و غریبی میان آنها به وقوع میپیوندد و…

Homeward 2020 یک برنامه راهنمای مشترک ، استراتژیک اندیشکده برنامه 10 ساله فورت کالینز برای ایجاد بی خانمان نادر ، کوتاه مدت و بدون تکرار با تعیین اولویت ها ، تدوین برنامه های هم ترازی و اقدام و پیشنهاد سیاست است. با هم ، ما با استفاده از بهترین شیوه ها و تقویت پاسخ های هماهنگ برای پایان دادن به بی خانمان ، در حال پیشرفت هستیم.

می دانیم که تنها پایان واقعی بی خانمان ها مکانی امن و با ثبات برای تماس با منزل است.

به دنبال جلوتر تا سال 2020 – استراتژی اقدام جامعه 2020!

در سال 2020 ، پس از اجرای مرحله نهایی 10 سال پان پنل فورت کالینز برای بی خانمان شدن نادر ، کوتاه مدت و بدون تکرار ، Homeward 2020 با بهره گیری از دهه تحقیق منظم و توسعه سیستم ، استفاده از شواهد کلیدی را به دست می آورد. مدل ها ، جمع آوری داده ها ، مشورت با متخصصان محلی و ملی و کار در حال همکاری مشترک جامعه.

با همکاری با جامعه ، ما یک استراتژی اقدام در جامعه ایجاد خواهیم کرد که راه حلهایی را برای پایان دادن به بی خانمانی بر اساس اهداف عملکرد ، دارایی های موجود و شکاف های مداوم ، مراحل بعدی و مشارکت های اولویت بندی شده و شناسایی منابع برای اهرم و لایه بندی به سمت تلاش شناسایی کنیم. هدف این است که پاسخی پایدار و مؤثر سیستم در قبال بی خانمانی در فورت کالینز فراهم شود.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود انیمیشن به سمت خانه Homeward 2020 با دوبله فارسی

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!