logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات

دانلود فیلم Escape From Pretoria 2020 با لینک مستقیم

دانلود فیلم فرار از پرتوریا 2020 با سرعت بالا و کیفیت عالی

دانلود فیلم Escape from Pretoria 2020

 [codein_imdb]

فرار از پرتوریا فیلمی هیجان انگیز است که به نویسندگی و کارگردانی فرانسیس آنان بر اساس فرار از زندگی در زندان واقع شده توسط سه زندانی سیاسی سیاسی از زندان در آفریقای جنوبی در سال 1979 با بازی در نقش دانیل رادکلیف و دانیل وببر ساخته شده است. این کتاب براساس کتاب 2003 Inside Out: Escape from Prison Pretoria نوشته تیم جنکین ، یکی از فراریان است.

این فیلم در اوایل سال 2019 در آدلاید ، استرالیا جنوبی ، هم در مکان در سطح شهر و هم در حومه شهرها [و در استودیوهای گلنساید از شرکت فیلم فیلم استرالیا جنوبی فیلمبرداری شد.

این فیلم براساس کتاب یکی از فراریان ، به نام Ink Out: Escape from Pretoria ، داستان زندگی واقعی زندانیان سیاسی جنکین (با بازی رادکلیف) و استفان لی (با بازی وببر) را روایت می کند. آفریقایی ها که به همراه سایر زندانیان ، پس از زندانی شدن به اتهام “تولید و توزیع 18 جزوه مختلف به نمایندگی از سازمان های ممنوعه” (از جمله ANC) در دوره آپارتاید در جنوب ، توطئه شکسته شدن از زندان مرکزی پرتوریا را در سال 1979 انجام دادند. آفریقا

برخی دیگر از زندانیان سیاسی از جمله دنیس گلدبرگ به ایجاد و اصلاح جزئیات فرار برنامه ریزی شده کمک کردند.

این فیلم توسط فرانسیس عنان ساخته و کارگردانی شده است. این فیلم تولیدی مشترک استرالیا و انگلیس است که با تأمین مالی شرکت Arclight Films ، مگنا سرگرمی مستقر در نیویورک و با همکاری شرکت فیلم فیلم استرالیا جنوبی انجام شده است. سام نیل در ماه مه سال 2017 به عنوان گلدبرگ انتخاب شد.

فیلمبرداری در مارس 2019 در مکان در آدلاید ، استرالیا جنوبی آغاز شد ، با فیلمبرداری صحنه هایی در ایستگاه راه آهن میچم و دیگران در مرکز شهر ، در خیابان پیری. جنکین مدتی را در آدلاید گذراند و به رادکلیف در لهجه و جنبه های دیگر فیلم و همچنین بازی به عنوان فوق العاده ، با بازی در یک زندانی در کنار رادکلیف در اتاق بازدید ، توصیه کرد.

عوامل

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم فرار از پرتوریا دوبله فارسی Escape from Pretoria 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!