logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Clifford the Big Red Dog 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی انیمیشن کلیفورد سگ بزرگ قرمز 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز دوبله فارسی Clifford the Big Red Dog 2021
دانلود فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز دوبله فارسی Clifford the Big Red Dog 2021

 

کلیفورد سگ قرمز بزرگ (به انگلیسی: Clifford the Big Red Dog) یک فیلم کمدی ماجراجویی محصول سال ۲۰۲۱ به کارگردانی والت بکر و بر اساس مجموعه کتاب‌های کودکانه به همین نام اثر نورمن بریدول است. جک وایتهال، داربی کمپ، تونی هیل، سینا گیلری، دیوید آلن گریر، راسل وانگ، کنان تامپسون و جان کلیس در این فیلم ایفای نقش می‌کنند. این فیلم به یاد ریچارد رابینسون، مدیر عامل سابق اسکولاستیک، که در 5 ژوئن 2021 درگذشت، اختصاص دارد.

این فیلم در 26 آگوست 2021 و در جریان رویداد CinemaCon 2021 در لس آنجلس بدون اعلام قبلی به نمایش درآمد. ابتدا قرار بود در سپتامبر 2021 در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو 2021 نمایش داده شود و پس از آن در 17 سپتامبر در ایالات متحده اکران شود که به دلیل همه‌گیری کووید-19 توسط پارامونت پیکچرز به تعویق افتاد، اما در نهایت از این جشنواره خارج شد. این جشنواره و تاریخ انتشار آن از برنامه پارامونت به دلیل شیوع نوع دلتا SARS-CoV-2 حذف شد. در نهایت، این فیلم به طور همزمان در سینما و دیجیتال در پارامونت + در 10 نوامبر 2021 در ایالات متحده منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد و با بودجه ۶۴ میلیون دلاری ۹۴ میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت. دنباله ای در حال توسعه است.

امیلی الیزابت هاوارد دانش آموز دبیرستانی است که با مادرش مگی در شهر نیویورک زندگی می کند. او مرتبا مورد آزار و اذیت قرار می گیرد، اما در تنها دوستش اوون یو آرامش می یابد. مگی قبل از اینکه برای یک سفر کاری به شیکاگو برود او را تحت مراقبت عموی بی خانمان و غیرمسئول خود کیسی می گذارد.

آقای بریدول که در یک کارناوال چادر نجات حیوانات را اداره می کند، امیلی را با یک توله سگ کوچک قرمز رنگ آشنا می کند که خانواده اش توسط سگ شکارها برده شده بود. او به او می گوید که توله سگ بر اساس میزان عشق او رشد خواهد کرد. کیسی فرزندخواندگی را رد می‌کند، زیرا سگ‌ها اجازه ورود به آپارتمان را ندارند. هنگامی که امیلی از مدرسه به خانه می رسد، توله سگ را در کوله پشتی خود پیدا می کند و نام او را کلیفورد می گذارد. کیسی به او اجازه می دهد تا کلیفورد را فقط برای یک شب نگه دارد.

صبح روز بعد، کلیفورد به ابعاد بزرگی رسیده است. امیلی و کیسی سعی می کنند او را از ناظر ساختمان، آقای پاکارد پنهان کنند. آنها سعی می کنند کلیفورد را نزد یک دامپزشک ببرند، اما او مردی را در یک حباب بادی تعقیب می کند و با او بازی می کند. خبر وجود او به سرعت در فضای مجازی پخش می شود. هاواردها پس از اینکه از منشی دامپزشک از معجزات گذشته بریدول با حیوانات و صاحبان آنها مطلع شدند، قصد دارند اطلاعاتی در مورد محل نگهداری او به دست آورند. در حالی که امیلی در حال گرفتن ناهار برای کلیفورد از کافه تریا است، کلیفورد از کامیون کیسی فرار می کند و قلدری به نام فلورانس را تحقیر می کند و به امیلی دوستانی می دهد که همیشه می خواست.

Zac Tieran، مالک شرکت بیوتکنولوژی Lyfegro، کلیفورد را در رسانه های اجتماعی کشف می کند. او به پلیس دروغ می گوید که کلیفورد سگ اوست و از آنها می خواهد که او را جستجو کنند. امیلی و کیسی پس از اخراج از آپارتمانشان و تعقیب پلیس و نگهبانان لایفگرو، در آپارتمان مجلل اوون پناه می گیرند. کیسی به امیلی می گوید که اگر بریدول را پیدا کنند و از نصیحت او استفاده کنند، می تواند او را نگه دارد. اگر نتواند کمک کند، کلیفورد باید به شانگهای فرستاده شود. آن‌ها به سرعت به سمت بیمارستان می‌روند، تنها برای پیدا کردن تخت خالی بریدول و بیماری که به آنها می‌گوید بریدول مرده است. بنابراین، کلیفورد توسط قایق که توسط پدر اوون ترتیب داده شده بود، فرستاده می شود و امیلی با گریه خداحافظی می کند.

روز بعد، کلیفورد در کشتی توسط پرسنل لایفگرو دستگیر و به لیفگرو فرستاده می شود. امیلی به زودی متوجه می‌شود که بریدول نمرده است، بنابراین او و کیسی سعی می‌کنند تا کلیفورد را از عمل جراحی در لیفگرو با کمک دوستان همسایه‌شان نجات دهند. آنها وارد مقر لیفگرو می شوند، کلیفورد را نجات می دهند و با کامیون کیسی با او فرار می کنند.

در سنترال پارک، جمعیت زیادی جمع می‌شوند در حالی که امیلی عاجزانه از بریدول کمک می‌خواهد، و او به او می‌گوید که باید برای خودش و کلیفورد بایستد و متفاوت بودن یک هدیه است. امیلی اهمیت عشق را بدون توجه به تفاوت ها برای همه توضیح می دهد. با این حال، زک پلیس را مجبور می کند تا با بررسی یک تراشه شناسایی که او کاشته کرده بود، ببیند صاحب کلیفورد کیست. هنگامی که تراشه امیلی را به عنوان مالک واقعی کلیفورد شناسایی می کند، پلیس زک را دستگیر می کند و به او اطلاع می دهد که به دلیل دروغ گفتن به آنها جریمه خواهد شد. امیلی، کیسی و مگی به آپارتمانشان باز می گردند. کیسی به عنوان مدیر کل در اسکولاستیک شغلی پیدا می کند و به این ترتیب کلیفورد را مشهور می کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم کلیفورد سگ بزرگ قرمز دوبله فارسی Clifford the Big Red Dog 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!