logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Four Kids and It 2020 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم چهار بچه و موجود شنی (اون) 2020 با کیفیت عالی

دانلود فیلم چهار بچه و موجود شنی دوبله فارسی Four Kids and It 2020
دانلود فیلم چهار بچه و موجود شنی دوبله فارسی Four Kids and It 2020

چهار بچه و موجود شنی یک فیلم فانتزی بریتانیایی به کارگردانی اندی دی امونی و نویسندگی سایمون لوئیس و مارک اسوین است که بر اساس رمان چهار کودک و آن نوشته ژاکلین ویلسون ساخته شده است که به نوبه خود بر اساس رمان پنج کودک و آن توسط ای نسبیت

در این فیلم پائولا پاتون ، راسل برند ، مایکل کین و متیو گود بازی می کنند.

کودکان ترنت هنگام تعطیلات در کورن وال ، موجودی مرموز و دارای قدرت جادویی را کشف می کنند. طولی نمی کشد که بچه ها می فهمند که عموی شریرشان (راسل برند) قصد دارد از آرزوهای این موجود برای کارهای ناپسند خود استفاده کند.

در Rotten Tomatoes این فیلم بر اساس 35 بررسی ، دارای امتیاز 49٪ با میانگین امتیاز 5.51 / 10 است. در مورد اتفاق نظر منتقدین سایت آمده است: “Four Kids و چند لحظه هوس بازی و جذابیت دارد ، اما برای ایجاد تأثیر ماندگار کافی نیست.” در Metacritic این فیلم براساس بررسی های 7 منتقد میانگین نمره وزنی 42 از 100 را نشان می دهد که نشان دهنده “بررسی های مختلط یا متوسط” است.

گای لود از ورایتی نوشت: “” مراقب آنچه آرزو می کنید “ممکن است اقدام اساسی اخلاقی در کتابهای اصلی باشد ، اما این اصلاً باعث دلسرد شدن آرزو برای هر چیزی نبود: از همه نظر ، این برنامه نویس مفید اما آنودین می تواند رویای خود را ببیند کمی بزرگتر. ” جاستین لو از هالیوود ریپورتر آن را “بیش از کلاسیک ، چهار کودک کنجکاو و این ممکن است توجه بچه ها را جلب کند (و گاهی اوقات حوصله بزرگسالان را آزمایش می کند) بیش از مدت زمان کوتاه فیلم ، نامیده است ، اما بعید به نظر می رسد که این امر باعث الهام بخشیدن مجدد بسیاری باشد.”

آنا اسمیت از مجله Empire نوشت: “بچه ها و کین خوب هستند ، اما این فاقد جادوی رمان های منبع آن است. کودکان کوچکتر ممکن است از آن لذت ببرند ، اما تلاش های آن برای سرگرمی بینندگان مسن بیشتر بی نتیجه است.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم چهار بچه و موجود شنی دوبله فارسی Four Kids and It 2020

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!