logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

لحظه شمار انتشار

روز
ساعت
دقیقه
ثانیه

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Venom: The Last Dance 2024 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی ونوم 3 با کیفیت عالی

 

دانلود فیلم ونوم 3 Venom: The Last Dance 2024
دانلود فیلم ونوم 3 Venom: The Last Dance 2024

 

 ونوم Venom: The Last Dance یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که شخصیت ونوم کامیکس مارول را به نمایش می‌گذارد که توسط کلمبیا پیکچرز در همکاری با مارول تولید شده و توسط Sony Pictures Releasing توزیع شده است. قرار است این فیلم دنباله‌ای برای Venom (2018) و Venom: Let There Be Carnage (2021) و پنجمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) باشد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی کلی مارسل، تام هاردی در نقش ادی براک و ونوم، در کنار چیوتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفانس، پگی لو، آلانا اوباخ و استیون گراهام بازی می کند. در این فیلم، براک و ونوم در حال فرار از هر دو دنیای خود هستند.

هاردی در آگوست 2018 فاش کرد که برای حضور در سومین و آخرین فیلم Venom قرارداد امضا کرده است و توسعه تا دسامبر 2021 و پس از اکران فیلم دوم آغاز شده است. مارسل و هاردی تا ژوئن 2022 فیلمنامه را می نوشتند و مارسل قرار بود در اکتبر همان سال اولین کارگردانی خود را با این فیلم انجام دهد. بازیگران جدید، از جمله اجیوفور و تمپل، در اواسط سال 2023 به آن پیوستند و فیلمبرداری در پایان ژوئن 2023 در اسپانیا آغاز شد. تولید ماه بعد به دلیل اعتصاب SAG-AFTRA در سال 2023 متوقف شد، در نوامبر پس از پایان اعتصاب از سر گرفته شد و تا پایان فوریه 2024 تکمیل شد. عنوان یک ماه بعد فاش شد.

Venom: The Last Dance قرار است در ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ در ایالات متحده اکران شود.

ستاره تام هاردی در آگوست 2018 اظهار داشت که برای بازی در سه فیلم Venom قرارداد امضا کرده است. در سپتامبر 2021، هاردی خاطرنشان کرد که سازندگان باید به توسعه دنیای مرد عنکبوتی (SSU) سونی در فیلم‌های آینده ادامه دهند، اما گفت که آن‌ها همچنین علاقه‌مند هستند که با دنیای سینمایی مارول (MCU) بیشتر همکاری کنند. اندی سرکیس، کارگردان Venom: Let There Be Carnage (2021) ابراز علاقه کرد که برای کارگردانی یک فیلم دیگر از Venom بازگردد و احساس کرد قبل از اینکه این شخصیت بتواند با مرد عنکبوتی در یک فیلم متقاطع آینده ملاقات کند، چیزهای بیشتری برای کاوش با Venom در فیلم‌های بعدی وجود دارد. اکتشاف موسسه Ravencroft و سایر شرورهای بالقوه ای که در آنجا نگهداری می شوند. در ماه اکتبر، تام هالند گفت که او و ایمی پاسکال، تهیه کننده، درباره احتمال تکرار نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی در MCU در دنباله های بعدی Venom، پس از حضور کوتاه در فیلم Let There Be Carnage از طریق فیلمی از فیلم MCU Spider- صحبت کرده اند. مرد: راهی برای خانه نیست (2021). در دسامبر همان سال، پاسکال گفت که آنها در “مراحل برنامه ریزی” Venom 3 هستند.

سونی پیکچرز تایید کرد که این فیلم در آوریل 2022 در CinemaCon در حال ساخت است. در ماه ژوئن، هاردی فاش کرد که کلی مارسل پس از کار بر روی فیلم‌های قبلی Venom مشغول نوشتن فیلمنامه است و او در حال نوشتن داستان با او بوده است. هاردی قرار بود به خاطر مشارکتش 20 میلیون دلار دستمزد بگیرد. سرکیس به دلیل تعهداتش به مزرعه حیوانات، که برای کار روی Let There Be Carnage به تعویق افتاده بود، نتوانست به عنوان کارگردان بازگردد، [16] و مارسل در ماه اکتبر قراردادی را امضا کرد تا اولین کارگردانی خود را با این فیلم انجام دهد، که انتظار می رفت به پایان برسد. سه گانه Venom او همچنین قرار بود در کنار آوی آراد، مت تولماچ، پاسکال، هاچ پارکر و هاردی این فیلم را تولید کند و همه این کار را از طریق شرکت‌های تولید مربوطه‌شان Arad Productions، Matt Tolmach Productions، Pascal Pictures، Hutch Parker Entertainment و Hardy, Son & انجام می‌دهند. نانوا. کلمبیا پیکچرز نیز با همکاری مارول اینترتینمنت تولید می کند. هاردی در فوریه 2023 تایید کرد که کار پیش تولید آغاز شده است. جونو تمپل برای پیوستن به بازیگران در یک “نقش اصلی” نامشخص در آوریل وارد مذاکره شد. ماه بعد، انتظار می رفت فیلمبرداری در ژوئن آغاز شود. در ژوئن، فیلم برای اکران در اکتبر 2024 تنظیم شد.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.
لینک دانلود بعد از اکران فیلم
لینک دانلود بعد از اکران فیلم

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ونوم 3 Venom: The Last Dance 2024

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!