logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Parallel Mothers 2021 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی مادران موازی 2021 با کیفیت عالی

دانلود فیلم مادران موازی دوبله فارسی Parallel Mothers 2021
دانلود فیلم مادران موازی دوبله فارسی Parallel Mothers 2021

[codein_imdb]

مادران موازی (به اسپانیایی: Madres paralelas) یک فیلم درام اسپانیایی محصول سال ۲۰۲۱ به نویسندگی و کارگردانی پدرو آلمودوار است. در این فیلم پنه لوپه کروز و میلنا اسمیت به ایفای نقش می پردازند و آیتانا سانچز-گیخون، اسرائیل الژالده، جولیتا سرانو و روسی دی پالما در آن حضور دارند.

این فیلم اولین بار به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم ونیز در 1 سپتامبر 2021 به نمایش درآمد که در آن پنه لوپه کروز جایزه ولپی کاپ بهترین بازیگر زن را دریافت کرد. این فیلم در 8 اکتبر 2021 توسط Sony Pictures Releasing International در اسپانیا اکران شد. همچنین قرار بود در همان روز فیلم اختتامیه جشنواره فیلم نیویورک 2021 باشد.

عکاس جانیس مارتینز با باستان شناس معروف پزشکی قانونی آرتورو عکسبرداری می کند. او از او می پرسد که آیا بنیاد او به حفاری یک گور دسته جمعی در روستای زادگاهش کمک می کند، جایی که پدربزرگش و سایر مردان روستا در طول جنگ داخلی اسپانیا کشته و دفن شدند. آرتورو موافقت می کند که پرونده را با بنیاد خود بررسی کند. سپس او و جنیس با هم می خوابند. چند ماه بعد جنیس باردار می شود. او برخلاف میل آرتورو که همسرش تحت شیمی درمانی است اما می خواهد با جنیس باشد، تصمیم می گیرد بچه را نگه دارد و به تنهایی بزرگش کند.

جنیس بعداً با آنا، یک مادر مجرد نوجوان که مادرش را همراهی می‌کند، در یک اتاق بیمارستان است. همزمان زایمان می کنند پس از اینکه هر دو نوزاد برای ارزیابی نگهداری می شوند، آزاد می شوند و جنیس و آنا راه خود را می روند. جنیس و آنا در تماس هستند و یکدیگر را در جریان پیشرفت نوزادان خود قرار می دهند. آرتورو یک روز از راه می رسد و از بچه سسیلیا می خواهد. او واکنش عجیبی نشان می دهد و اعتراف می کند که فکر نمی کند بچه مال او باشد. جنیس یک آزمایش زایمان انجام می دهد که نشان می دهد او مادر بیولوژیکی سیسیلیا نیست، اما تصمیم می گیرد به کسی چیزی نگوید.

ماه‌ها بعد، جنیس با آنا که در کافه‌ای نزدیک خانه‌اش کار می‌کند، برخورد می‌کند. آنا بعد از اینکه مادرش برای دنبال کردن بازیگری در جاده رفت، خانه مادرش را ترک کرد تا خودش را تامین کند. جانیس آنا را به آپارتمانش دعوت می کند، جایی که آنا با گریه فاش می کند که نوزادش آنیتا در گهواره مرده است. جانیس عکسی از آنیتا می‌خواهد، که ظن او را مبنی بر مبادله نوزادان او و آنا در بیمارستان تأیید می‌کند.

جنیس بعداً به آنا پیشنهاد شغلی به عنوان خدمتکار زندگی می‌کند و مراقب خانه و نوزاد سیسیلیا است. او نمونه‌های بزاق را از آنا و سیسیلیا جمع‌آوری می‌کند بدون اینکه به او بگوید که برای آزمایش زایمان هستند، که نتایج آن تأیید می‌کند که سیسیلیا دختر آنا است. آنا بعداً فاش می‌کند که حاملگی او نتیجه تجاوز گروهی توسط همکلاسی‌هایش بوده است و پدرش او را تحت فشار قرار داده تا برای جلوگیری از توجه منفی مطبوعات، سکوت کند. جانیس و آنا همچنین یک رابطه فیزیکی معمولی برقرار می کنند، اما جانیس نمی تواند به طور کامل به آنا که بیشتر از او می خواهد متعهد شود.

آرتورو با خبر می رسد که بنیادش حفاری گور دسته جمعی را تایید کرده است و همچنین همسرش از سرطان بهبود یافته و آنها در حال جدا شدن هستند. او و جنیس با یک شب بیرون رفتن در شهر جشن می گیرند و باعث حسادت آنا می شود. مادر آنا نیز می آید تا دوباره با آنا ارتباط برقرار کند و به جانیس اعتراف می کند که احساس می کند مادری وحشتناک است اما به شدت می خواست رویای خود را به عنوان یک بازیگر دنبال کند.

جانیس در نهایت حقیقت را به آنا اعتراف می کند، آنا با عصبانیت واکنش نشان می دهد و در شب با سیسیلیا می رود تا جانیس بسیار ناراحت شود. او با آرتورو تماس می گیرد و خبر را به او نیز می گوید. او شب را با او می گذراند و از یکدیگر دلجویی می کنند. صبح روز بعد، آنا در حالی که آرام شده بود به جانیس زنگ می‌زند و می‌گوید که جنیس هنوز هم برای دیدن سیسیلیا و بخشی از زندگی او خوش‌آمد می‌گوید.

ماه‌ها بعد، جانیس و آرتورو به روستای زادگاهش می‌روند، جایی که او اطلاعات مربوط به قبر را از بستگان بازمانده جمع‌آوری می‌کند و با تیمش برای حفاری آماده می‌شود. آنا بعداً با سیسیلیا می آید و جنیس به او فاش می کند که سه ماهه باردار است. وقتی از جنیس پرسیده شد اسم بچه را چه می‌گذارد، می‌گوید آنا اگر دختر است و آنتونیو اگر پسر است (از نام پدربزرگش). حفاری موفقیت آمیز است و روستا در کنار قبر نبش قبر شده جمع می شود تا عزیزان از دست رفته خود را عزاداری کند.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم مادران موازی دوبله فارسی Parallel Mothers 2021

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!