logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)
38%

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Shift 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی شیفت با کیفیت عالی

دانلود فیلم شیفت دوبله فارسی The Shift 2023
دانلود فیلم شیفت دوبله فارسی The Shift 2023

 

 

The Shift یک فیلم مهیج علمی تخیلی مسیحی آمریکایی محصول 2023 به نویسندگی و کارگردانی براک هسلی و با بازی کریستوفر پولاها، نیل مک دونا، الیزابت تابیش، رز رید، جان بیلینگزلی، پارا پاتل، جردن الکساندرا و شان آستین است. این یک اقتباس آزاد از کتاب ایوب است.

The Shift در تاریخ 1 دسامبر 2023 در سینماها اکران شد و نظرات متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

در سال 2008، کوین گارنر، مدیر صندوق سرمایه گذاری و الکلی در حال بهبودی، شغل خود را پس از سقوط Bear Stearns از دست داد. کوین که ویران شده و قصد دارد از واگن بیفتد، به یک بار می رود، جایی که درست قبل از اولین نوشیدنی توسط زنی به نام مولی، که با جرات دوستانش به او نزدیک می شود، حرف او را قطع می کند. آن دو به نتیجه رسیدند، کوین تصمیم می گیرد به هوشیاری خود ادامه دهد، از مولی می خواهد برای یک قرار رسمی بیرون بروند و در نهایت آنها ازدواج می کنند. سال ها بعد، کوین و مالی به دنبال ناپدید شدن پسرشان، دانیل، از هم جدا می شوند. مالی تبدیل به یک الکلی تلخ شده است و کوین از کار خود ناراضی است، زیرا رئیس جوانترش از افرادی مانند او متنفر است زیرا والدینش خانه خود را در بحران وام مسکن از دست داده اند. پس از اطلاع از اخراج، کوین کار را ترک می‌کند و در حین رانندگی به خانه در نهایت به یک تصادف رانندگی می‌پردازد، ظاهراً توسط غریبه‌ای مرموز که خود را فقط به عنوان “خیرخواه” معرفی می‌کند، از لاشه بیرون کشیده می‌شود. نیکوکار به کوین می‌گوید که در واقع او را پس از تصادف به واقعیت دیگری منتقل کرده است و آنها اکنون در یک جهان موازی هستند.

نیکوکار و کوین به یک کافه می‌روند و کوین می‌بیند که تمام کارکنان و حامیان داخل از خیرخواه وحشت دارند. پس از یک مکالمه پرتنش روی میز، کوین متوجه می شود که بخشنده در واقع شیطان است. نیکوکار هر چیزی را که می‌خواهد به کوین پیشنهاد می‌کند تا زمانی که او به‌عنوان یکی از «تغییر‌کنندگان» کار می‌کند، افرادی که روح خود را فروخته‌اند و از «تغییر» برای انتقال افراد دیگر به جهان‌های متناوب استفاده می‌کنند، در نتیجه انتقال‌شدگان را مجبور می‌کند جای خود را با دوپلگانگرهای خود در این جهان عوض کنند. جهان های دیگر – همه نسخه های کوین از واقعیت های دیگر در حال حاضر به عنوان “تغییر دهنده” او کار می کنند. علاوه بر این، همسر کوین قبلاً دو بار “تغییر” شده است، بدون اینکه چیزی متوجه شود. کوین شک دارد و از نیکوکار می خواهد که آن را ثابت کند و به تینا، پیشخدمت در کافه، برای تظاهرات “شیفت” می شود. نیکوکار دقیقاً این کار را انجام می‌دهد، سپس به کوین اطلاع می‌دهد که او عمداً تینا را به جهانی که او هرگز در آن وجود نداشته است «تغییر» داده است، و اینکه چنین «تغییرهایی» به دلیل تأثیرات مخرب بر روان فرد «تغییر شده» بی‌رحمانه هستند. کوین با درک اینکه این عمل تینا را دیوانه می کند، زیر لب شروع به دعایی از خدا برای کمک می کند. خشمگین، نیکوکار غر می‌زند که هرگز کوین را تنها نخواهد گذاشت و او بهتر از خدا و مطمئناً بهتر از کوین است، قبل از اینکه ناگهان ناپدید شود و کوین را در آن جهان دیستوپیایی به دام بیاندازد. کوین که از کاری که انجام داده وحشت زده از خانواده تینا عذرخواهی می کند و می رود.

پنج سال بعد، کوین هنوز در واقعیت توتالیتر است و به دلیل “دعای غیرقانونی” در کافه توسط “کوین که امتناع کرد”، تحت نام فرضی زندگی می کند. در آن جهان، بیشتر سیاره در اثر جنگ مداوم و فعالیت‌های انسانی با اثرات زیان‌بار محیطی نابود شد. در ابتدا «تغییر دهندگان» به طور مخفیانه عمل می‌کردند، بین جهان‌های متناوب حرکت می‌کردند و هرکسی را که رژیم «مشکل‌آمیز» می‌پنداشت، با کمک دستگاه‌های کوچک تغییردهنده مچ‌بند به نام «انحراف‌کننده» تبعید می‌کرد. با ناپدید شدن میلیون ها نفر بدون هیچ ردی، نظم می تواند در مناطق باقی مانده از سکونت انسان برقرار شود. پس از ورود نیکوکار و رهبران بازمانده جهان کنترل را به او واگذار کردند، او جهان را به شکل خود ساخت. اکثر مردم در شهرهای محقر و فقیرانه زندگی می کنند که با مشت آهنین توسط پلیس مخفی نیکوکار اداره می شود. کوین تلاش می‌کند تا هر چند قسمت از کتاب مقدس و متن اصلی را تا جایی که می‌تواند به خاطر بسپارد، از حافظه بنویسد و صفحات تایپ‌شده را از طریق دوستش گابریل، با وجود غیرقانونی بودن کتاب مقدس، توزیع می‌کند. کوین همچنین داستان ایوب را با همسایه‌اش، راجیت، و خانواده‌اش به اشتراک می‌گذارد. تنها آرامش کوین رفتن به سینمای متعلق به روسو است که در واقعیت های متناوب، فید زنده ای از طرفداران مستقیم بیننده پخش می کند.

کوین در تئاتر چندین نسخه از مولی را می بیند که یکی از آنها یک مادر مجرد است که به عنوان پرستار کار می کند و هنوز گردنبندی را به گردن دارد که کوین قبل از جدایی آنها برای او خریده بود و فقط مولی “اصلی” آن را می پوشید تا زمانی که او جایگزین او شد. نیکوکار با دوپلگانگر او. کوین قصد دارد از یکی از “تغییر دهندگان” یک منحرف به دست آورد، اما هویت آنها مخفی است. کوین اعلامیه ای را در تلویزیون می شنود مبنی بر اینکه نیکوکار برای اولین بار در پنج سال گذشته به آن واقعیت بازمی گردد و یک اسلحه گرم غیرقانونی از گابریل به دست می آورد و قصد دارد نیکوکار را مجبور کند که او را به زندگی قبلی خود در واقعیت قدیمی بازگرداند. با این حال، نقشه شکست می خورد و پلیس در جریان یورش به آپارتمان مجاور راجیت تیراندازی می کند و راجیت را زخمی می کند و گابریل را بیهوش می کند. کوین منحرف کننده ای را روی مچ دست گابریل می بیند و متوجه می شود که گابریل در تمام مدت یکی از “تغییر دهندگان” مخفی بخشنده بوده است و خود را با منحرف کننده گابریل به واقعیت دیگری منتقل می کند.

کوین در چند جهان جابجا می شود، در یکی از آنها با تینا روبرو می شود که در یک بخش روانپزشکی است. شیفت بعدی با انحراف او را به آپارتمان گلوله‌زده‌اش در واقعیت دیستوپیایی بازمی‌گرداند. او به سمت سینمای روسو می دود و با هم می توانند جهان دیگری را که نگاه مولی با گردنبند از آن سرچشمه می گیرد، شناسایی کنند. پس از وارد کردن مختصات به انحراف، کوین به آن جهان منتقل می شود. مولی در آن جهان از گفتگو با کوین ناراحت می شود و به آنها پیشنهاد می کند که هر دو باید ادامه دهند و به او یادآوری می کند که جدایی ازدواج آنها توسط او آغاز شده است – اما کوین همچنین احساس می کند که رابطه آنها هنوز می تواند احیا شود. ناگهان نیکوکار کوین را به جهان توتالیتر باز می‌گرداند، تینا را به سینمای روسو منتقل می‌کند و به کوین می‌گوید که باید بین بازگرداندن تینا به خانواده‌اش (دیگر مولی را نبینم) و پس از پذیرفتن پیشنهاد نیکوکار برای تبدیل شدن به شیفتر او، برای همیشه با مولی بماند. کوین تصمیم می گیرد به تینا زندگی خود را پس دهد و بلافاصله پس از آن ناگهان به واقعیت دیگری منتقل می شود. در آن واقعیت، مولی پرستار و مادر مجردی است که قبلا دیده و او را نمی شناسد. او مکالمه ای شبیه به اولین دیدارشان آغاز می کند و آن دو بار دیگر با هم ازدواج می کنند. کوین بیان می کند که اگرچه اینجا جهان او نیست، اما خانه اوست. او بازی با پسر تازه متولد شده و دختر خوانده اش را دیده است که ثابت می کند دو برابر چیزی که از دست داده به او داده شده است.

کریستوفر پولاها (که نقش کوین را در فیلم بازی می‌کند) در صحنه‌ای پس از ساخت فیلم، از همه تماشاگران برای تماشای فیلم تشکر می‌کند و به طور خلاصه به الهام‌های فیلمنامه و پشت تولید آن اشاره می‌کند.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم شیفت دوبله فارسی The Shift 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!