logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Sajjan Singh Rangroot 2018 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی ساجان سینگ رانگروت با کیفیت عالی

دانلود فیلم ساجان سینگ رانگروت دوبله فارسی Sajjan Singh Rangroot 2018
دانلود فیلم ساجان سینگ رانگروت دوبله فارسی Sajjan Singh Rangroot 2018

 

 

ساجان سینگ رانگروت (به انگلیسی: Sajjan Singh Rangroot) یک فیلم درام جنگی هندی به زبان پنجابی به کارگردانی پانکاج باترا است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. دیلجیت دوسانج، یوگراج سینگ و سوناندا شارما در این فیلم بازی می‌کنند. این فیلم بر اساس یک داستان واقعی درباره تجربیات سربازان سیک ارتش هند بریتانیایی است که در جبهه غربی در طول جنگ جهانی اول می جنگند. این فیلم در 23 مارس 2018 همزمان با سالگرد مرگ باگات سینگ منتشر شد. این فیلم در زمان اکران با نقدهای مثبت هم از سوی منتقدان و هم از سوی تماشاگران مواجه شد. انتظار می رود این فیلم توسط Cinekorn Entertainment و انگلیسی به هندی دوبله شود. ساجان سینگ رانگروت هشتمین فیلم پنجابی پرفروش تمام دوران و سومین فیلم پرفروش سال 2018 است.

در 22 ژوئن 2018، حقوق اینترنت انحصاری ساجان سینگ رانگروت توسط SHAREit به دست آمد.

در حال حاضر، بسیاری از داوطلبان سیک زیر نظر کمک خلسا به مرز سوریه و عراق می آیند تا به پناهندگان کمک کنند. یک داوطلب سالخورده سیک به داوطلبان خود (مخصوصاً یک دختر کنجکاو) در مورد ساجان سینگ رانگروت، سربازی که در جنگ جهانی اول می جنگید، می گوید.

در اوایل قرن بیستم، ساجان مرد جوان سیک بود که از انگلیسی‌ها بیزار بود. پدر ساجان برای انگلیسی ها کار می کرد و دوست داشت پسرش نیز برای انگلیسی ها کار کند. در حالی که جنگ جهانی اول در جریان بود، ساجان می خواست سرباز ارتش هند بریتانیا شود. او امیدوار بود که اگر بریتانیا پیروز شود، هند استقلال پیدا کند. پدرش این ایده را دوست نداشت، اما مادرش مخالف آن نبود. به این ترتیب سجان پس از خداحافظی عاطفی از خانواده به ارتش پیوست. ساجان با پیوستن به هنگ لاهور با تعدادی از سربازان دیگر دوست شد: دیرا، تجا، لاکمن داس و ملا سینگ. دِیرا از جنگ می ترسید و آرزوی ازدواج و تشکیل خانواده را داشت، تجا مغرور بود، لاچمن به زبان انگلیسی بسیار مسلط بود، و ملا سینگ یک دروغگوی همیشگی بود و دروغ هایش اغلب منجر به حوادث طنز می شد. سوبدار (رهبر) هنگ، زوراوار سینگ، کهنه سرباز بسیاری از جنگ ها بود. پس از آموزش سخت، واحد برای جنگ به بریتانیا می رود.

وقتی هنگ به بریتانیا می رسد، بسیاری از سربازان انگلیسی سیک ها را مسخره می کنند. در این میان هنگ به تمرینات خود ادامه می دهد. در یک مغازه چای فروشی، ساجان و یک سرباز انگلیسی با هم درگیر می شوند، اما صاحب مغازه، زنی به نام بکی، آنها را متوقف می کند تا از آسیب دیدن مغازه اش جلوگیری کند. ساجان سرباز را تنها می گذارد و بکی شروع به دوست داشتن او می کند. ساجان متوجه این موضوع می شود اما با زنی به نام جیتی نامزد می شود.

سیک‌ها و انگلیسی‌ها متوجه می‌شوند که آلمانی‌ها بسیاری از سنگرهای بریتانیا را زیر پا گذاشته‌اند و مجبور می‌شوند قبل از حمله بعدی آلمان به سنگر بروند. همانطور که آنها به سمت هدف خود حرکت می کنند، آلمانی ها حمله می کنند. با این حال، سیک ها و انگلیسی ها سنگر را بدست می آورند و بعداً خط سنگر اصلی آلمان را تصرف می کنند و آلمانی ها را مجبور به عقب نشینی می کنند. با این حال، دِیرا در جریان این عمل کشته می شود. ساجان آسیب دیده است، اما زوراوار ساجان را برای ادامه جنگ جمع می کند. آلمانی‌ها متوجه می‌شوند که سیک‌ها در طرف بریتانیا در جنگ می‌جنگند و نامه‌ای برای آنها ارسال می‌کنند. این نامه در ازای فرار به طرف آلمانی تجهیزات، غذا و دستمزد بالاتری را به سیک ها ارائه می دهد. ساجان به این دلیل که سیک ها نباید خائن باشند، امتناع می کند.

بعد از یک ماه در سنگر، ​​ملا سینگ به ساجان می گوید که بایساخی است. با این حال، بایساخی غم انگیز است. ساجان با دیدن این موضوع سعی می کند با خواندن ترانه ای هم رزمان خود را تشویق کند. آلمان ها متعاقباً به سنگر حمله می کنند و سیک ها و انگلیسی ها مجبور به عقب نشینی می شوند و تجا در جنگ کشته می شود. ساجان تصمیم می گیرد به تنهایی از میدان جنگ عبور کند و سنگر را بمباران کند. ساجان موفق است و آلمانی ها در سنگر کشته می شوند. با این حال ساجان هم می میرد.

در هند، انگلیسی ها و مردم محلی به طور یکسان به ساجان ادای احترام می کنند. در حال حاضر، داوطلب سالخورده سیک عکسی از زوراوار (که معلوم می شود پدربزرگ داوطلب است) و ساجان به دختر کنجکاو نشان می دهد. داوطلبان سیک الهام گرفته شده اند تا از ساجان سینگ رانگروت الگوبرداری کنند.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم ساجان سینگ رانگروت دوبله فارسی Sajjan Singh Rangroot 2018

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!