logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (1 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Prison 77 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی زندان 77 با کیفیت عالی

دانلود فیلم زندان 77 دوبله فارسی Prison 77 2022
دانلود فیلم زندان 77 دوبله فارسی Prison 77 2022

 

 

یک حسابدار جوان که در سال 1977 در انتظار محاکمه به دلیل اختلاس با احتمال 20 سال حبس است، به جمعی از زندانیان می پیوندد که خواهان عفو هستند.

مرتب کردن پس از فاشیسم هرگز آسان نیست. در حالی که مردم دوست دارند تصور کنند که همه چیز به محض از بین رفتن فشار به حالت عادی باز می گردد، این امر مستلزم سازماندهی طاقت فرسا و کار سخت است، به علاوه این مشکل وجود دارد که کسانی که در رژیم قبلی به مناصب اقتدار رسیده اند اغلب در جای خود باقی می مانند و بدون در نظر گرفتن کلمه از بالا، به تلاش برای اجرای کارها مطابق با ترجیحات خود ادامه می دهند. این مشکل به‌ویژه در زندان‌ها که در بهترین زمان‌ها از بی‌توجهی سیاسی رنج می‌برند، شدیدتر است. اقدام در مورد افرادی که به دلایل واضح سیاسی زندانی شده اند یک چیز است، اما برای مقابله با سیستمی که به دلیل پلیس بیش از حد غیرتمند و محاکمه های معوقه به سادگی تحت فشار قرار گرفته است، اراده بسیار بیشتری لازم است.

زندان 77 بیش از نیم دهه را در بر می گیرد که در سال 1976، سه سال پس از سقوط فرانکو آغاز شد. داستان مانوئل (میگل هران)، یک حسابدار جوان با لباسی گرانقیمت را دنبال می‌کند که وقتی ناگهان پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرد، ناامیدانه از عمق خود خارج می‌شود. شاید همه چیز می توانست بدتر باشد – او خوش قیافه است، اما ازدحام بیش از حد به این معنی است که هیچ کمبودی برای زندانیان جوانتر و زیباتر وجود ندارد، یکی از آنها را در زندان ملاقات می کند و با وحشت متوجه می شود که چه اتفاقی ممکن است برای او بیفتد. آلبرتو رودریگز کارگردان به این یا دیگر جنبه‌های خشونت بین زندانیان توجهی نمی‌کند، با این حال، تنها آنچه را که برای داستان ضروری است به ما نشان می‌دهد. او خیلی بیشتر به سوء استفاده هایی که توسط نگهبانان انجام می شود علاقه مند است.

مانوئل تحصیل کرده است اما همیشه باهوش نیست. به این ترتیب، او بلافاصله با یک شکایت رسمی به چنین سوء استفاده هایی پاسخ می دهد و بیشتر از آن بهره می برد. اما وقتی در انزوا است، یادداشتی از یک زندانی دیگر دریافت می‌کند که اولین نشانه‌ای از وجود نوعی اتحاد در توسعه درون زندان است. این اولین گام در یک روند مقاومت سازمان یافته است که چند سال بعد به اخبار ملی تبدیل خواهد شد، زیرا زندانیان با هم برای مبارزه برای اصلاحات همکاری می کنند.

محور اصلی سفر مانوئل فرصتی است که به طور تصادفی زمانی به دست می آید که او در سلولی با پینو (بازیگر کهنه کار خاویر گوتیرز) قرار می گیرد، مردی که فقط خواهان یک زندگی آرام است، اما علاقه اش به پیراهن های بلند و موفقیت در دویدن. کتابخانه علمی تخیلی برای هم زندانیان او را به عنوان فردی که به راحتی مرعوب نمی شود مشخص می کند. در حالی که بیشتر فیلم‌های زندان بر نزاع تمرکز می‌کنند، این دوستی و احترام تدریجی بین این دو است که بستر فیلم را تشکیل می‌دهد و سرنوشت هر دو را تغییر می‌دهد.

زشتی نظام فقط در خشونت نیست. مانوئل هیچ بازدیدکننده ای ندارد به جز خواهر دوست دخترش، لوسیا (کاتالینا سوپلانا)، که در نهایت با اذعان به اینکه او را دوست دارد، تنها منبع واقعی اطلاعات او از بیرون می شود و به او اطلاع می دهد که می تواند تا چهار نفر منتظر بماند. سالها قبل از اینکه او حتی محاکمه شود. وکیل او که با پرونده های دیگر سنگین شده است، وقت کمی برای او دارد. سایر زندانیان هنوز هم بی عدالتی های بدتری برای گزارش دارند. بسیاری از آنها برای جرایم بی اهمیت در آنجا هستند. در خارج از پنجره، یک تابلوی نئونی دیده می شود که افسانه “salé a color” – “پرش به رنگ” را نشان می دهد. در داخل، گرفتن روزنامه سخت است، چه رسد به دسترسی به تلویزیون.

زندان 77 که در زندگی واقعی زندان Modesto فیلمبرداری شده است، که رودریگز سال ها منتظر بود تا به آن دسترسی پیدا کند، این فیلم بر اساس رویدادهای واقعی است، از جمله کمپین AmnistÍa که پس از مرگ در میان زندانیان شتاب بیشتری گرفت. در اینجا عناصر هیجان انگیزی وجود دارد که زندانیان از فرصت هایی که می توانند برای تهیه اعلامیه در مورد وضعیت اسفناک خود به دست آورند و سعی می کنند آنها را به مردم بیرون برسانند، وجود دارد. مجازات برای کسانی که گرفتار می شوند شدید است – بالقوه کشنده. با این حال، لحظات سبک تری نیز وجود دارد، مانند زمانی که مرغی که شعاری بر تن دارد وارد حیاط می شود و نگهبانان سعی می کنند آن را بگیرند. چیزهای کوچک آرامش را به ارمغان می‌آورند: تکه‌ای از قلع قلع که روی توری گیر کرده است، پرنده‌ای کوچک که مصمم است علی‌رغم زمین یخی، غذا پیدا کند.

مقایسه‌های آشکاری بین زندان ۷۷ که در جشنواره فیلم گلاسکو ۲۰۲۳ نمایش داده شد و رستگاری در شاوشنک وجود خواهد داشت. با این حال، این یک حیوان متفاوت است. نه تنها در مورد بسیاری از جنبه‌های زندگی در زندان واقع‌بینانه‌تر است (به کمک گرانش مکان)، بلکه مایل نیست رفتار زندانیان را به‌عنوان کار چند فرد آزارگر نادیده بگیرد – آشکارا سیستم بزرگ‌تری را محکوم می‌کند که به آن اجازه داده است. اتفاق افتادن. Herrán و Gutiérrez هر دو عالی هستند و ریشه فیلم را در شخصیت نگه می دارند تا سیاست آن به جای اینکه به عنوان یک پیام الحاقی در نظر گرفته شود واقعی و فوری به نظر برسد. نتیجه یادآور آسیب پذیری زندانیان در همه جا، در هر دوره ای است – و همچنین یک ساعت هیجان انگیز است.

 

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زندان 77 دوبله فارسی Prison 77 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!