logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (2 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Jailer 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی زندانبان با کیفیت عالی

دانلود فیلم زندانبان دوبله فارسی Jailer 2023
دانلود فیلم زندانبان دوبله فارسی Jailer 2023

 

 

زندانبان (به انگلیسی: Jailer) یک فیلم کمدی اکشن به زبان تامیل هندی محصول ۲۰۲۳ به کارگردانی نلسون دیلیپ کومار و تهیه‌کنندگی کالاانیتی ماران از کمپانی سان پیکچرز است. در این فیلم راجینیکانث در نقش اصلی و در کنار وینایکان، رامیا کریشنان، واسانث راوی، تاماننا، سونیل، میرنا منون و یوگی بابو در نقش‌های فرعی بازی می‌کنند. موهنلال، شیوا راجکومار و جکی شروف در نقش های مهمان بازی می کنند.

این فیلم به طور رسمی در فوریه 2022 با عنوان کاری Thalaivar 169 معرفی شد که صد و شصت و نهمین فیلم Rajinikanth است، در حالی که عنوان رسمی زندان در ژوئن اعلام شد. عکاسی اصلی در آگوست 2022 در چنای آغاز شد و در ژوئن 2023 به پایان رسید. موسیقی توسط انیرود راویچاندر ساخته شده است، در حالی که فیلمبرداری و تدوین توسط ویجی کارتیک کانان و آر. نیرمال انجام شده است.

Jailer در 10 آگوست 2023 با نقدهای مثبت منتقدانی که فیلمنامه نویسی، کارگردانی، نقش آفرینی بازیگران، شخصیت پردازی و امتیاز پس زمینه آن را تحسین کردند، اکران شد. این فیلم حدود 500 تا 650 کرور در سرتاسر جهان فروخت و سومین فیلم هندی پرفروش سال 2023 و همچنین سومین فیلم پرفروش تامیل شد.

Muthuvel Pandian یک افسر پلیس بازنشسته است که با خانواده خود در Kodambakkam زندگی می کند. پسر موتوول، ACP Arjun، در حال تحقیق در مورد Varman، یک گانگستر عجیب و غریب است که بت های خدایان را قاچاق می کند و آنها را به خریداران خارج از کشور می فروشد و از پایگاه عملیات خود در Arakkonam فعالیت می کند. آرجون با سرسپردۀ وارمان، سینو، روبرو می شود و از او می خواهد که محل اختفای وارمان باشد. همانطور که آرجون به دستگیری وارمان نزدیکتر می شود، ناگهان ناپدید می شود و اداره پلیس خبر می دهد که او ممکن است برای پنهان کردن قتل خود دست به خودکشی زده باشد. موتوول که از دست دادن پسرش غمگین است و تا حدی خود را به خاطر تربیت او صادقانه و بی باک سرزنش می کند، به دنبال سینو می رود و او را به قتل می رساند و با وادار کردن یک راننده تاکسی محلی بی خبر به ویمال برای کمک به او، جسد را از بین می برد.

مردان وارمان برای کشتن نوه موتوول، ریثویک، تلاش می کنند. موتوول موفق می شود ریتویک را نجات دهد، اما بعداً توسط وارمان تهدید می شود. موتوول بیهوده سعی می کند وارمان را متقاعد کند که او و خانواده اش را تنها بگذارد. موتوول خشمگین تصمیم می گیرد که به مقابله برگردد. اول، او از دکتر S. Dhandapani، روانپزشک، سیاه نمایی می کند تا برای خانواده اش پناهندگی فراهم کند. او سپس از ناراسیمها، یک جنایتکار اصلاح شده ساکن مندیا دیدن می کند که چهار تن از تیزترین تیراندازان خود را به او قرض می دهد. موتوول با کمک مردان ناراسیمها، بت‌های وارمان را که قاچاق می‌شدند می‌دزدد و از آنها برای باج‌گیری و تحقیر وارمان که می‌خواست خانواده‌اش را بکشد، استفاده می‌کند. در تلافی، وارمان از یک گانگستر بیهاری به نام کامدف می‌خواهد که مردمی را بفرستد تا موتوول و خانواده‌اش را به خانه‌اش بکشند، فقط برای اینکه آنها یا توسط مردان ناراسیمها به ضرب گلوله کشته شوند یا توسط خود موتوول کشته شوند.

با کشف هدف وارمان که موتوول است، کامدف به او نشان می دهد که موتوول زمانی زندانبان بی رحم و کاریزماتیک زندان تیهار بود که به “ببر” نیز معروف بود. او جنایتکاران را به شدت تنبیه کرد، اما به اصلاح آنها کمک کرد و شبکه عظیمی از متحدان از جمله کامدف را به دست آورد. Muthuvel وارمان را در پایگاه خود به همراه صد مرد فرستاده شده توسط یکی دیگر از جنایتکاران سابق سیکاندار سینگ گوشه می دهد، اما وارمان فاش می کند که آرجون هنوز زنده است و او را تهدید به کشتن می کند. هر دوی آنها در نهایت به یک مصالحه می‌رسند: وارمان در ازای بازیابی موتوول تاج عتیقه معروفی که در حال حاضر در معبدی در Mangalagiri، آندرا پرادش امن است، آرجون را آزاد می‌کند. موتوول نقشه دزدی با بازیگر تلوگو، بلاست موهان، که متولی معبدی است که تاج و تخت در آن نگهداری می شود، دارد.

پس از فریب های مختلف و با کمک یک قاچاقچی در بمبئی به نام ماتیو، موتوول در نهایت تاج را در اختیار می گیرد و آن را به وارمان می فرستد، اما بعداً مشخص می شود که تاجی که فرستاده جعلی بوده است. وارمان آرجون را آزاد می‌کند، او خود را به عنوان یک افسر پلیس فاسد نشان می‌دهد که می‌خواست در عملیات‌های وارمان درگیر شود و حاضر است پدرش را برای پول بکشد. با این حال، تاج جعلی یک دوربین مخفی را نیز پنهان می کند و کل مکالمه آنها توسط Muthuvel ضبط و دیده می شود. او با کامدف، ویمال و متحدانش به مخفیگاه وارمان حمله می کند و وارمان و افرادش را می کشد، در حالی که ناراسیمها از خانواده موتوول محافظت می کند و ماتیو عملیات قاچاق وارمان را نابود می کند. موتوول به آرجون آخرین فرصت را برای تسلیم می دهد. با این حال، او امتناع می کند و اقدام به کشتن او می کند. در عوض، آرجون توسط مردان ناراسیما مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و کشته می شود، در حالی که موتوول بطور رسمی دور می شود.

 

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم زندانبان دوبله فارسی Jailer 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!