logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم The Reading 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان دوبله فارسی فیلم خارجی خواندن با کیفیت عالی

دانلود فیلم خواندن دوبله فارسی The Reading 2023
دانلود فیلم خواندن دوبله فارسی The Reading 2023

 

 

 

یک سال پیش، اتفاق وحشتناکی در خانه اما لیدن رخ داد. شوهرش، دخترش و حتی پسر 5 ساله اش کشته شدند. او جان سالم به در برد اما انگشت خود را از دست داد و از خوش شانسی او، به لطف انتشار کتابی درباره این برخورد توانست زنده بماند. اما، با کاهش فروش، خواهر شوهرش که روابط عمومی او را انجام می دهد، اسکای و دوستانش را که معمولاً مردم را از روی پول کلاهبرداری می کنند، به بهانه اینکه اسکای توانایی های روانی دارد، استخدام می کند. او از برخی جهات این کار را می کند، اما معمولاً تمرکز بیشتر بر گرفتن پول از مردم است تا آرامش دادن به آنها.

 

با این حال، هنگامی که اسکای با اِما ملاقات می کند و ارواح و احساسات قدیمی را تداعی می کند، می آموزد که گاهی اوقات بهتر است اجازه دهیم فریاد مردگان ساکت بماند.

این راهنمای کاراکترها فهرست کاملی از هر یک از بازیگران نیست، و توصیف شخصیت‌ها ممکن است حاوی مواردی باشد که می‌توان آنها را اسپویلر در نظر گرفت.

«Mo’Nique در نقش اما لیدن»، The Reading، به کارگردانی کورتنی گلوده، 2023، (BET Plus)
زمانی اما همسر و مادر دو فرزند بود و در خانه خوبی زندگی می کرد و زندگی راحت داشت. اما پس از حوادث تلخ یک سال پیش، او یک بیوه، مادری بدون فرزند زنده است و آسیب هایی به بدنش وارد شده که گفتار، مهارت و توانایی او را در راه رفتن تغییر داده است.

همچنین ممکن است بازیگر را از هستی بشناسید: نقشی ناشناخته در فیلم آینده لی دنیلز، «رهایی»، ما رینی در «بیسی»، کلر روسو در «پرنده سیاه» و مری در «پرچیز».

«Chasity Sereal as Sky Brown»، The Reading به کارگردانی کورتنی گلوده، 2023، (BET Plus)
در کالج، اما به سختی قادر به مدیریت مالی آن است، اسکای از مواهب روحی خود برای استثمار مردم استفاده کرده است. اما، با ناراحتی از استفاده از این هدیه، او در نهایت متوجه می شود که تنها به دستور دوست پسر و دوستانش به این کار ادامه می دهد.

شما در Sky’s Survival سرمایه گذاری می کنید
با معرفی مادر اسکای، توجه به اینکه چگونه آنها در آستانه اخراج هستند، در کنار اینکه مشخص شد مادرش باهوش است اما در حال مبارزه است؟ شما در Sky سرمایه گذاری می کنید. بله، مواقعی وجود خواهد داشت که آسمان آخرین اعصاب شما را به هم می زند، به خصوص که دوستانش در حال مرگ هستند و او کمک چندانی نمی کند. اما چیزی شیرین در او وجود دارد، همراه با پس‌زمینه‌ای که باعث می‌شود نسبت به او احساس کنید، و به اندازه کافی خوب است که بخواهید او یک بازمانده باشد.

وقتی اما خود واقعی خود را نشان می دهد، می تواند ترسناک و خنده دار باشد
آیا Mo’Nique به شما یادآوری می کند که چرا اسکار را برده است؟ نه. با این حال، او به شما یادآوری می کند که چرا یکی از برجسته ترین کمدین ها بود. حالا آیا این برای این است که بگوییم او شما را از خنده غرش می کند؟ نه. با این حال، همانطور که اما به آرامی اما مطمئناً به روش دکتر جرکیل و آقای هاید تغییر می کند، چیزهایی که از دهان اما بیرون می آیند می توانند خنده دار باشند. اگر اِما عمیق‌تر ساخته می‌شد، برخی از آن‌ها می‌توانست به طور بالقوه تفسیر اجتماعی جالبی باشد.

اما، افسوس، اما فقط کسی است که می‌دانست فقیر بودن به چه معناست، تقریباً آن را از دست داد و به خاطر آن از دست داد. منجر به تبدیل شدن او به زنی می شود که بین آسمان و دوستانش قرار می گیرد، به زندگی آنها ادامه می دهد یا با مرگ روبرو می شود.

B-Movie Horror است
«خواندن» چیزی نیست که بتوان آن را با آثاری مانند «لبخند»، «بربر» یا کلاسیک‌های بالقوه‌ای که در سال 2022 در تئاتر به دست آوردیم، کنار گذاشت. حتی نمی‌توانم بگویم که در سطح «ما» است، فیلم اکتاویا اسپنسر محصول سال 2019. این فقط یک فیلم است با یک چیدمان ساده، شخصیت‌هایی که داستانی سریع هق هق به آنها داده می‌شود، و سپس پیچ و خم‌ها، و شما هستید. با تماشای گروهی از نوجوانان، به سختی چیزی در مورد فرار از دست فردی با اسلحه یا چاقو می دانید، زیرا آنها هیچ وسیله ای برای فرار ندارند.

این خوب است، به خصوص اگر از ترسناکی لذت می برید که عمدتاً روی کشتار متمرکز است. اما اگر به بیش از این نیاز دارید؟ اگر یک داستان یا شخصیت های جذاب می خواهید؟ “خواندن” برای شما نیست. این بیشتر یک کمیت برای فیلم BET Plus است تا کیفیت، همانطور که در بسیاری از برنامه های تعطیلات آنها یا در مورد “فرشته” دیده ایم.

عوامل فیلم

تریلر فیلم

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم خواندن دوبله فارسی The Reading 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!