logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
0% (0 رای)

توضیحات فیلم

دانلود فیلم Confession (Jabaek) 2022 با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم خارجی اعتراف با کیفیت عالی

دانلود فیلم اعتراف Confession 2022
دانلود فیلم اعتراف Confession 2022

اعتراف (کره ای: 자백؛ Hanja: 自白؛ RR: Jabaek) یک فیلم مهیج و رازآلود محصول سال ۲۰۲۲ کره جنوبی به کارگردانی یون جونگ سوک با بازی سو جی ساب، کیم یونجین، نانا و هوانگ سون هی است. این فیلم بر اساس فیلم اسپانیایی «مهمان نامرئی» محصول 2016 ساخته اوریوول پائولو، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به عنوان عامل قتلی در اتاق قفل شده و وکیلش در حال نزدیک شدن به حقیقت است.

این فیلم در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم فریبورگ در 20 مارس 2022 به نمایش درآمد و در بیست و چهارمین جشنواره فیلم شرق دور اودینه در 30 آوریل 2022 به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره نمایش داده شد. این فیلم در تاریخ 26 اکتبر در کره جنوبی اکران شد.

معشوقه مین هو در هتلی مرده پیدا می شود که تنها ساکنان آن زوج هستند. او مظنون اصلی می شود، اما اصرار دارد که بی گناه است و یک وکیل مدافع کرک استخدام می کند. مین هو متقاعد شده است که یک تصادف رانندگی با قتل مرتبط است. (جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ)

اعتراف اولین بار در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فریبورگ در 20 مارس 2022 در آوریل 2022 در بخش مسابقه به چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم Fantasporto – Oporto دعوت شد و در آنجا جایزه بهترین کارگردانی را از آن خود کرد. همچنین به عنوان فیلم پایانی بیست و چهارمین جشنواره فیلم شرق دور اودینه که از 24 آوریل تا 30 آوریل 2022 برگزار شد، انتخاب شد. در جولای 2022، در بیست و یکمین جشنواره فیلم آسیایی نیویورک دعوت شد و در لیلا آچسون والاس به نمایش درآمد. Auditorium، Asia Society در 23 ژوئیه برای اولین نمایش در آمریکای شمالی. همچنین به بیست و ششمین جشنواره بین المللی فیلم فانتزیا دعوت شد و برای اولین بار در کانادا در 31 ژوئیه 2022 به نمایش درآمد.

این فیلم به چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم خارق‌العاده بروکسل دعوت شد و برای اولین بار در بلژیک در اول سپتامبر به نمایش درآمد.

عوامل فیلم

حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود فیلم اعتراف Confession 2022

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!