logo دانلود اپلیکیشن فیلم پارسی
100% (6 رای)

توضیحات سریال

دانلود سریال The Walking Dead: Daryl Dixon 2023 با لینک مستقیم

دانلود رایگان سریال خارجی مردگان متحرک: دریل دیکسون با کیفیت عالی

دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023
دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023

 

سریال مردگان متحرک : دریل دیکسون , یک مجموعه تلویزیونی درام ترسناک پسا آخرالزمانی آمریکایی است که توسط دیوید زابل برای AMC ساخته شده است و بر اساس شخصیت مردگان متحرک به همین نام ساخته شده است. این پنجمین اسپین آف و به طور کلی ششمین مجموعه تلویزیونی در فرانچایز The Walking Dead است که تداوم آن را با مجموعه‌های دیگر به اشتراک می‌گذارد و پس از پایان مجموعه تلویزیونی اصلی The Walking Dead اتفاق می‌افتد.

نورمن ریدوس در نقش داریل دیکسون از مجموعه تلویزیونی اصلی، در کنار کلمنس پوزی، لوئیس پوچ سیگلیوززی، لایکا بلان-فرانکار، آن چاریر، رومن لوی و آدام ناگایتیس نقش‌های جدیدی را بازی می‌کند. توسعه سریال در سپتامبر 2020 آغاز شد. در ابتدا قرار بود شخصیت کارول پلتیه در آن نقش آفرینی کند، اما به دلیل مسائل تدارکاتی مربوط به بازیگر ملیسا مک براید کنار گذاشته شد، بنابراین تمرکز سریال به داریل معطوف شد. با این حال، در ژوئن 2023 گزارش شد که مک براید در سریال به عنوان شخصیت او ظاهر می شود. عنوان سریال در اکتبر 2022 اعلام شد. فیلمبرداری آن ماه در پاریس آغاز شد و بازیگران دیگر از نوامبر شروع شد.

سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون, اولین بار در 10 سپتامبر 2023 به نمایش درآمد و شامل شش قسمت خواهد بود. در جولای 2023، پیش از انتشار فصل اول، سریال برای فصل دوم تمدید شد.

داریل در فرانسه (منشاء ویروس زامبی) به ساحل می‌رود و تلاش می‌کند تا بفهمد چگونه و چرا به آنجا رسیده است. این سریال سفر او را در یک فرانسه شکسته اما انعطاف پذیر دنبال می کند، زیرا او امیدوار است راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند. با این حال، همانطور که او سفر می کند، ارتباطاتی که در طول مسیر ایجاد می کند، برنامه نهایی او را پیچیده می کند.

داریل دیکسون در سواحل فرانسه در نزدیکی مارسی به ساحل می رود و برای بازگشت به آمریکا حرکت می کند. داریل قبل از ملاقات با ماریبل و پدربزرگش گیوم با یک نوع واکر جدید به نام مشعل روبرو می شود و در بازویش زخمی می شود. این سه توسط هانری و میشل، سربازان Cause مورد حمله قرار می‌گیرند که منجر به کشتن Daryl و Maribelle این دو مرد می‌شود قبل از اینکه Maribelle و Guillaume Daryl را سرقت کنند و فرار کنند. این دو بعداً توسط کودرون برادر میشل گرفتار می شوند که گیوم را می کشد و به دنبال انتقام از داریل است، زیرا به دروغ به او اطلاع داده شده که او قاتل میشل است. ایزابل، راهبه اتحادیه امید، داریل را پیدا می کند و او را برای معالجه به صومعه خود می برد. ایزابل داریل را به لورن، پسر جوانی که اتحادیه معتقد است مسیحی است که قرار است بشریت را به سوی احیاء هدایت کند، معرفی می کند، در حالی که او معتقد است که داریل پیام آور است که باید لورن را به اتحادیه در پاریس تحویل دهد، اما او این ایده را رد می کند و می رود. کدرون و افرادش به صومعه حمله می کنند و بیشتر راهبه ها را می کشند، اما داریل برمی گردد و کمک می کند تا کودرون را دفع کند و مردانش را بکشد. پس از آن، داریل موافقت می کند که در ازای اینکه ایزابل او را به بندر لو هاور هدایت کند، کمک کند. مشخص شده است که داریل در آمریکا دستگیر شده بود و به یک کشتی کاز تحویل داده شده بود که افراد را برای آزمایش حمل می کرد، اما او شورش را تحریک کرد، بیشتر تحقیقات آنها را نابود کرد و فرار کرد. ژنه رهبر Cause دستور می دهد داریل را پیدا کنند.

عوامل سریال

تریلر سریال

حجم مصرفی شما عادی محاسبه می‌شود.

راهنمای دانلود

دانلود فقط با آیپی ایران امکان پذیر است ، لطفا برای دانلود vpn خود را خاموش کنید.

نرم افزار پیشنهادی

نرم افزار پیشنهادی فیلم پارسی برای پخش فایل ها PotPlayer میباشد.

درخواست فیلم

جهت درخواست فیلم از فرم درخواست فیلم در بخش پنل کاربری استفاده کنید .

تغییر دوبله

فایل های دوبله فارسی، به صورت دوزبانه (دوبله+زبان اصلی) هستند. پس اگر به صورت زبان اصلی پخش شد، در پلیرتون صوت رو روی دوبله قرار بدید

پیشنهادات بر اساس دانلود سریال مردگان متحرک: دریل دیکسون The Walking Dead: Daryl Dixon 2023

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده است.

اولین نفری باشید که نظر خود را ثبت می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید!